Star Wars - Rogue One je film kterýho jsem se dost bál jak natočení dopadne a byl jsem mile překvapen.
TT-01D - Ezrun 35A 9T - Nismo R34 GT-R Z-tune CC-01 - Mitsubishi Pajero SAR Scania 6x6 SAR - probíhá zkušební stavba Fire Truck Pierce - probíhá stavba FlySky GT3B 2,4GHz
Dnes v kině na Strážci galaxie vol. 2, za mne super a myslím, že lepší než jednička. Hromada hlášek, bezva soundtrack, na konci i kapesníček 8). Spoiler - přišel i David Hajzlhof. A nyní čekání na vol. 3... V ukázkách nový Spíďa, nyní sice společně s Iron Manem, ale už je těch pavučinářů nějak moc... zato Wonder Woman vypadá docela slibně, ale znáte to, trailéry...
Jestli se ti líbila 1, nebudeš myslím zklamaný. Na Aliena se chystám taky, ale podle trailerů si nejsem úplně jistý, že to po Prométheovi nezpůsobí ještě větší bordel 8) Původní série byla dost přímočará, existenciální pindy a vomáčky ať si strčí za klobouk. Prý se připravuje Na hraně zítřka 2 i s původním obsazením.
V kině jsem zhlédl Alien: Covenant a Wonder Woman. Alien - no, hmm, tradiční postupy a působivý vizuál, výsledek neuspokojivý. Spoiler - k završení Prométhea je opět nutný jebnutý android, který se s Tvůrci vypořádá během minuty. I původní vetřelčí ságou se vine niť hovadské posádky, která kdyby se chovala aspoň z 50% normálně, 99% věcí by se nestalo. Zde se všichni chovají jako ultramegahovada. Prométheus, ať byl jaký byl, měl aspoň našlápnuto, Covenant to zašlápl. Wonderbába - smíšené pocity. Není to úplně špatný, holka hezká, ale bere se to až moc vážně. Možná bude džusová liga lepší, ale už toho je moc. Já chci Dedpůla 2! Chci něco normálního, půjdu na Dunkirk.
V kině jsem byl na: Blade Runner 2049 - po dloooouhý době film, na který bych zašel podruhý. Za mne velmi velmi povedené, nebudu spoilovat, must see. Thor - Ragnarok - pokud vezmeme víceméně epickou jedničku a akčnější dvojku, trojka je takový akční úlet stranou, která se spíše blíží Strážcům Galaxie. Teda, nemyslete na první dva díly a prostě se nastavte na zábavu a myslím, že se bude líbit. Ve vedlejších rolích rozpolcený Karl Urban a úchylný Jeff Goldblum. Vrchní záporák Blanšetka sexy jako vždy.
Seriály: Star Trek - Discovery - já jako velký fanda ST jsem doteď přijmul vše, co ST přineslo, od TOS přes NG, DS9, Voyager ... až po poslední Abramsovy spektákly. Zatím osm dílů novinky, už po třetím mne to začalo tak nějak sr.t a jen to dokoukám, jak to dopadne. Korektnost, některé charaktery na pár facek, nestravitelný nový pohon a hlavně úplně zdrbaný Klingoni, nejen vzhledově. Pro mne zklamání. Naštěstí... The Orville ... záchrana přišla, odkud jsem to nečekal. Též zatím osm dílů. Seriál Setha McFarlana, který hraje i hlavní úlohu kapitána lodi Orville. Něco jako alternativní Federace planet z ST, s jinými rasami, nepřáteli a problémy. Je to sice lacině zpracované (rozpočet...), ale neurazí, přitom odlehčené, přesto v tom vidím jakýsi návrat ke kořenům a příběhům TOS či NG. Díly nejsou zatím špatné a mají často zajímavou až úsměvnou pointu.
Dále viděno: Temná věž - napsal to King, tak se to zfilmuje... srajda. Na druhou stranu záporák Matěje Mekkonafyho je fakt krutopřísně hnusnej. Wołyń - naprosto depresívní a přitom úchvatný film o holubičí slovanské povaze a vzájemnosti v době 2. sv. války na polsko-ukrajinském pomezí. 28 panfilovců - kdo má rád typické gerojské válečné filmy, zde je na správné adrese - tohle Rusáci prostě umí. John Wick 2 - pití, popcorn a papír s tužkou na dělání čárek za hedšoty, po 35 čárce jsem toho nechal. Akční jízda.
Trochu mimo scifi - Bohemian Rhapsody, pro milovníky Kvínů must see. Není to historicky přesný, nejde to moc do hloubky, ale stejně božííí. Jestli Rami Malek nedostane oskára, tak už nevím. Už ani nepamatuju, kdy v kině celý sál vytrval až do konce a tleskal.
Scifáren za tu dobu od posledního příspěvku byla hromada. Nemá cenu tedy vše připomínat, tak jen něco:
Aquaman - když se zapne full retard mód, jde o pěknou podívanou, ukázkový blokbástr a jeden z nejlepších DC filmů. Akorát Momoa ukázal, že do seriálů dobrej, do velkýho formátu moc nepasuje.
Za seriálů bych vcelku doporučil Lost in Space a samozřejmě druhou řadu The Orville, ještě lepší než první řada a v mých očích přebírající místo Star Treku, protože ten nic, co by navázalo na klasický ST a ST:NG nemá.
Ze seriálů mám nejraději 4 z tanku a pes. V současnosti je na tom nejzajímavější asi to, že všichni hlavní hrdinové ještě žijí ( kromě Šarika ). Nejstarší je Gustlík ( 91 let ) a ostatní jsou už také stařečkové a stařenky.
Ja zase miluju 30 pripadu majora Zemana. Na jejich strankach maji mrte info o nataceni,nafoceny scenare a vypsany chyby a zajimavosti. V Karovarskym dile hraje nase sousedka s manzelem a mamca říkala,ze tam mohla hrat křoví v divadle.
Na silvestra běžela Liga spravedlnosti,myslim ze fajn podivana. Maji co nevidet davat Solo,na toho se tesim. Akvamena ani doc. Strange jsem jeste neskoukl,no asi jsem o nic neprisel.
Kazdopadne Infinity War nadhera, na YT byla den nova upoutavka a mela 8,2 mil shlidnuti,takze se ocekava pecka vsech pecek ;-)
Obcas opakujou Blade runnera,ma to hrozne ponurou atmosferu,ale funguje to vyborne. Muzika a efekty na jednicku.
Vy mi teda dáváte :-D Scifi 4 z tanku a Zeman... ale jo, taky jsem na to koukal... Solo jsem viděl v kině, je taky dobrý, tyhle offspiny SW překvapují. Jo, opravdu velmi dobrý je animáč Spiderman: Paralelní světy, co je teď v kinech, prostě správný komiks je kreslený :-)
Solo me mile prekvapil,rozhodne radim mezi oblibeny. Prijemna podivana,humor ok,herci super az na Emilia Clarke,prijde mi dost pipkoidni na spolupraci s temnou stranou,mozna v dalsim dile prekvapi.
Jsem docela odvařenej z novýho trajleru na TERMINATOR DARK FATE. Původní Sára starej ale pořád úžasnej Arnold a Mackenzie Davis vypadá nadějně. Už se těšim.....