A abych nebyl uplne za kojota tak rencek budiz nahrazen ovci. Jednickova pochcavka, tady zaplesa 3/4 vlastencu.
Jak ja je nemam rad. Vepro knedlo zelo octavka cssd, to ma proste kazdej. Cesky sen. Uz pred 10 lety kdyz jsem mel maly to vetsi dite tak volba padla na 406 hdi misto 1.9 tdi, kultura chodu commonrailu a to, ze nechci bejt ovce v ovci me od ni vzdy distancovalo.
Ale to jsem neznal 1.8 t

nikdy by me nenapadlo, ze 9l /100km me bude v jakymkoliv ohledu bavit.
Ale potrebuju do neceho posadit pani, chodi do prace s pytlem fotbalovych micu a ten kufr.... oooo ten kufr, hlavni parametr srovnavani aut v CR. I kdyz jsem prodaval novy volva a novy mercedesy tak stal u Ecka v sedanu chlapek, drbal se na hlave, stal u otevrenyho kufru, mega a pul na tu srandu v kapse a presto prohlasil " octavka ma ale vetsi kufr"...
Prvnich 250 tis km byla na meste a jezdil s tim primator (autorizovanej servis, naplne vcas atd, ma to svy pozitiva kdyz se v tom nehrabe kdejakej strejc), pak to od nich koupila naka urednice, natocila 100tkm a prodala to borcovi, kterej se vzapeti vybodoval a tak to 2 roky stalo. Nasel jsem ji pod stromem, zapadanou jehlicim, slovo dalo slovo a ja mam octavku

za me bomba, je to jedina pripustna varianta, Klement&Gottwald nebo jak se to... Laurin&Klement... ve zmeti sedych plastu typicke octavie bych asi bejt nechtel.
Mel jsem od skodovky akorat facko, takze vcelku zmlsanej jizdnima vlastnostma, ktery mel dany fanousek konstrukcne proste dost dobry, jsem udivenej, jak "nijaka" octavka je. Naturbenymu benzinu, kterej je bozi, krasne jde za plynem, toci se tak pekne lehce, az je navykovy ho pouzivat, absolutne nestaci podvozek a prevodovka. Kvalty dlouhy jak tejden, ale kolem a kolem je to vcelku sladeny. Jen proste drobet premotorovany, ze na ty limity dosahnes hned. Ale 150 k neni vrazda takze fakt jen drobet.
Vsechno tomu funguje, sprejem na zahrade ve vetru jsem dolakoval blatnicek a rovnanej ruzek kapoty a finito.
Az ji preblejsknu voskem tak bude takhle pekne granitova
No a jasne ze to chce bily 17, mozna klasicky rally paprsky, mozna neco elegantnejsiho, ale bilej lak je nemine. Octavka je na kola velmi vdecne tema, ze prej 40% dojmu z auta delaj kola, u octy je to snad 80%

Na plechacich jsem mel naposled fakt toho favorita
