Tak
Jak rikas
Nuze, tadyhle Woyta ho opravdu nepotreboval, takze slovo dalo slovo a jakypak sakypaky, este jednoho a muzu jezdit zavody a rozdelit si pohary
Je teda znacne detailneji zpracovany nezli Jeep. Ten ma.kabinu ze 3 dilu (haupna, bouda, intos), tady je slozena snad z deseti. Je to takovy propracovanejsi. Teplousska zememericska nastavba je pryc

nemusi se ani rezat a ejhle, trialovka na svete.
Rozhodl samozrejme ruzovy chladic motoru, jinak bych to nevzal.
Jsem prekvapen, ze RTR ma normalne proporcni vysilajdu, i kdyz jeji pulcentimetrovy pohyb volantu vypadal nasucho jen jako dve polohy

a regulatoroprijimac funguje normalne hladce cili elektro muze zustat. Je k tomu i 7,4 lipo petistovka takze i to funguje normalne, myslel jsem ze bude nimh.
Znalci jiste vidi jednokvalt s redukckou a jakymsi motorem, druhy vuz vybavim dvoukvaltem, at mame tu techniku pestrou.
Chvilku jsem koketoval udelat tahac s cisternou, maj na to savle a tu houpacku na dve napravy, je to hezky
Ale zrejme zustaneme u trendu a udelame kamaradku trialovku
Naomak ma gumy o dost tvrdsi nez Jeep.