Něco zalepovat silikonem nebo jiným lepidlem může být naopak dost problematické: pokud to není utěsněno opravdu dokonale, je to spíš na škodu. Pokud se dovnitř dostane voda ( stačí i málo ), pak mnohem déle trvá, než se zase vypaří a může při korozi nadělat hodně škody. Proto je asi lepší ty díry přiznat a motor pořádně propláchnout destilkou, vysušit a namazat. Je to zkušenost ještě z dob minulé totality, kdy kamarádi vyráběli anténní zesilovače a vždy je dávali do krabiček s otevřenou spodní stranou - voda se při dešti sice dostala do spodní části krabičky, ale také hned vytekla a bylo po problémech.
Podívej se na toto vlákno v diskuzi - známý modelář "ufon" to běžně používá.
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=32&t=79387
Osobně jsem moc "citlivka" a jakýkoli motor bych ve vodě nerad viděl ... hlavně u expedičních autíček se raději v kaluži vyválím sám, než bych nechat motor trpět. Ale jak píšou zastánci jízdy pod vodou: motory nejsou tak drahé, abych třeba po dvou sezónách nekoupil nový.