
[url=https://servimg.com/view/18949632/1225]

[url=https://servimg.com/view/18949632/1226]

[url=https://servimg.com/view/18949632/1227]

[url=https://servimg.com/view/18949632/1229]

[url=https://servimg.com/view/18949632/1228]

[url=https://servimg.com/view/18949632/1230]

A mechanická část, no, máme to, co jsem odstranil z Vs4, nápravy currie f9, tranny vfd s 21% rychloběhem, ke kterému jsem odstranil DIG, incision uni-joints a 90mm incision shock, vše s axe2300 combo a 32kg MoB servo. A kola proline bf goodridge krawler ve směsi g8 s ráfky hlavy převodovky
[url=https://servimg.com/view/18949632/1231]

Změnil jsem podvozek a karoserii hehehehe velmi dobrému kamarádovi, který preferoval "sériovou" za tohle:
[url=https://servimg.com/view/18949632/1235]



Tak to vzal s tím, co měl namontované na podvozku, který jsem si nechal hehehehe

Dnes jsem tvrdě pracoval, nejprve jsem dal průkaz tranny a pak VFD:



Poté vytvořte spoje o šířce 4 mm s axiálními surovými prvky a kulovými klouby traxxas, aby vše pasovaly na rozvor 300 mm:





A po několika zářezech v karoserii, aby se vešly VFD a baterie vzadu, a stále je třeba provést úpravy, ale pro tuto chvíli:






