No u mě to je teď trochu nemobilní.
FTO dostalo nová gufera ventilů kliky, vaček, rozvodový řemen, větší chladič a v krabici čeká lambda. Dále potřebuje nové brzdové trubky, vodní čerpadlo už je taky v háji.
No a před vánoci se asi konečně přišlo na to co je špatně s motorem v BMW. Nízké komprese A na jednom válci moc nízké. 6bar. Tedy podle měření v servisu BMW. Nám měřáky ukazovali 9,5b. Což už taky nic moc.
Takže hlava šla dolu. Vypadá to asi na zasekávající se ventil a dosedy u výfukových taky nevypadají nic moc. A přitom leak test vypadal velmi dobře.
Říkám si jestli se mi chce měnit i kroužky pístů, protože abych se dostal k ojnicim, tak ještě musím sundat olejové čerpadlo s vyvažovací hřídelí a to je podle manuálu taky pěknej oser.