Volvo=hrannatý....tohle je jaksi jak rozteklej medvídek.....
nový spektra.....docela se mi líbí výběr jakej modul se hodí použít a ne jako teď, že máš rádio s jedním a přes to vlak nejede.....u mě...auto, vrtulník a teď možná i éro docela podstatný......
Mě se strašně líbí zažitý předsudek, že je Vulva bezpečný auto. Ne že by bylo nebezpečný, ale stojí si stejně jako každý jiný... ty doby jejich pneumatickejch nárazníků už se asi nevrátí (stejně jako třeba VHS) :-)
Tak Volvo se pyšní bezpečností protože jsou to většinou velká auta, nadupaná hromadou elektronické ochrany (hovadiny jako kontrola chodců apod.).
Naproti tomu moje Mazda 2 je díky své velikosti a váze i přes jednu z nejkvalitnějších karoserií v té méně bezpečné skupině. Navíc kvůli ceně má snad jediný nadstandartní prvek - kontrolu zaputí pásů (ale nevím, jestli to už v EU není povinné). Přitom při srážce s blbcem mám asi stejně šancí, jako týpek ve Volvu...
Ale víte jak to je s testy- dělat čelní náraz v 60 km/h do pevné překážky je pohoda. Horší, když uděláte ten samej test proti Audi Q7, to z menšího auta nezbyde vůbec nic a teď když oba pojedou 90 (tzn náraz 180km/h) tak asi všichni tušíme, že Q7 bude docela poškozená a druhé auto se vypaří...
musím nesouhlasit rychlosti se nesčítají taky jsem myslel že jo ale není tomu tak, někde vyšel test dvou aut jeducích proti sobě s tím jak to dopadne a dopadlo to tak že je to stejny jako by trefilo keždy zvlašt pevnou překažku ale v 90 to asi bude pořadna jeba tak jako tak :mrgreen:
to je asi trochu hloupost nee? jak může být škoda na vozidle stejná když trefím pevnou překážku. Jinak se chová při nárazu pevná překážka a jinak protijedoucí vozidlo, které má určité deformační účinky nehledě na dalších silách a rychlostech .... nesmíš věřit zase uplně všemu