Tak po dlouhé době opět malý pokrok. Už je to pěkná doba, co mi Neon3
dělal na defíka nárazník, bohužel jsem měl tolik práce, že k prachu z drábských se přidával prach z mého pokoje...
Nárazník byl sice parádní, ale problémem bylo, že byl dělán na dálku. Neon ho zpracoval dle mých plánů, bohužel až po tom, co mi přišel jsem zjistil dva nepříjemné problémy:
1) rameno serva na nápravě vadí při pružení - přední náprava tak nemohla klesnout víc jak o 5mm, což u uffroadu není moc dobrá věc... Rameno naráželo na nárazník...
Takže bylo třeba použít násilí a upravit tak nárazník, nyní defík pruží jak má.
2) a dalším problémem bylo, že jsem si neuvědomil, že je šasi nakloněno směrem dolů - rám nárazníku se tak mírně oddaluje od karoserie. Vypadá to pěkně offroadově a dává to defíkovi trochu "nabušený" vzhled, nicméně se to odchyluje od reálné předlohy. Takže vás žádám o radu, jak nahřát ve 2 bodech rám na 100°C, tak aby šel ohnout a nepoškodil se prášek...
No a k novému nárazníku patří SPZ a vlajka. SPZtka není moc hezky udělaná, měl jsem si to nejdříve odzkoušet, ta zadní se mi už povedla lépe... Každopádně se bojím, že se stejně rychle odře, takže není co řešit :-)
PS: Až mi zase budete nadávat za oranžové řízení - nové bude s novými nápravami.
Tak a nyní k plánům dál - chci tam dát interiér, ten tam kvůli axíkovský převodovce nejde, chci tedy novou převodovku. Terén mám rád, ale při jízdě po pěkném povrchu mě rozčiluje pomalá jízda - rád bych tedy dvoukvalt. O vláknech, kde se toto řeší vím a sleduji, ale nemáte přímo nějaký tip tady? :-)
A když bude nová převodovka, tak to chce i nové kardany a když už bude všechno venku, tak i nové nápravy. Teď jsem ve stadiu vybírání a sbírání informací o jednotlivých produktech. Snad brzo vyberu, našetřím, pořídím a zbavím se AXIALu (je to držák, naprostá spokojenost, ale chci kov a lepší vzhled)