Uživatelský avatar
rctomik6
Nově příchozí
Příspěvky: 34
Registrován: 15.02.2011 0:00
Bydliště: Vsetín

lipo problem

mam takovej problem nechal jsem baterku lipo v aute a vybila se uplně do mrtva a nejde nabit nabijecka piše low voltage :(
Naposledy upravil(a) rctomik6 dne 16.04.2011 13:25, celkem upraveno 1 x.
cc-01 Land Rover Discovery 3
Uživatelský avatar
Maximo
Píšu hodně
Příspěvky: 1291
Registrován: 19.03.2009 0:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

tak ji na chvilku hoď natvrdo na program pro NiMh/NiCd.....měla by se oživit, ale nench ji tam dlouho, do plna pak dobij LiPo programem
Youtube
Kečup

___oooo
/ | [____],
I---L-OlllllllO-
()_)()_)-0-)_)

"dokud se to nekutálí, je to pod hranice možností"
Uživatelský avatar
rctomik6
Nově příchozí
Příspěvky: 34
Registrován: 15.02.2011 0:00
Bydliště: Vsetín

skoušel si to někdy ?
cc-01 Land Rover Discovery 3
Uživatelský avatar
Maximo
Píšu hodně
Příspěvky: 1291
Registrován: 19.03.2009 0:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

jinak bych ti to nepsal.....
Youtube
Kečup

___oooo
/ | [____],
I---L-OlllllllO-
()_)()_)-0-)_)

"dokud se to nekutálí, je to pod hranice možností"
Uživatelský avatar
rctomik6
Nově příchozí
Příspěvky: 34
Registrován: 15.02.2011 0:00
Bydliště: Vsetín

ok jdu to skusit pak napišu
cc-01 Land Rover Discovery 3
Uživatelský avatar
rctomik6
Nově příchozí
Příspěvky: 34
Registrován: 15.02.2011 0:00
Bydliště: Vsetín

funguje to :tleskam: uz to nabijim jako lipo moc dik
cc-01 Land Rover Discovery 3
jenik82
Nově příchozí
Příspěvky: 9
Registrován: 29.04.2009 0:00

Jeste se neraduj.. To, ze jde nabit, neznamena, ze je baterka v poradku. Poradne si ji oznac, pokud mas vic sad a hlavbe ji porad hlidej. Mohla by se pri vetsim odberu nafouknout, pripadne i blafnout.. Bacha na ni..
Rock Crawler - Bully, KK Zero 4.0 - PET flaska
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

jenik82 píše:Jeste se neraduj.. To, ze jde nabit, neznamena, ze je baterka v poradku. Poradne si ji oznac, pokud mas vic sad a hlavbe ji porad hlidej. Mohla by se pri vetsim odberu nafouknout, pripadne i blafnout.. Bacha na ni..
Tak to je svata pravda, ze je uz baterka viacmenej ciastocne postihnuta, len je otazkou ako a kedy sa to prejavy podobne ako ked ostane clovek dlhsie bez kysliku. Zit urcite bude len ako?
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
jenik82
Nově příchozí
Příspěvky: 9
Registrován: 29.04.2009 0:00

Jestli to ma doho LandRovera, co ma v podpisu, tak bych proste jezdil a koukal, jestli se baterka nejak moc nezahriva, pripadne nenafukuje.. Pokud selze baterka v aute, ktery jezdi pomalu a po zemi, tak se celkem nic nedeje. Horsi je to u letadel :-)

Kazdopadne hlidat a klidne si objednat novou z HobbyCity. Pri takovych cenach Lipolek nema moc smysl baterky zachranovat..
Rock Crawler - Bully, KK Zero 4.0 - PET flaska
Uživatelský avatar
minotaur
Veterán fóra
Příspěvky: 4477
Registrován: 06.09.2009 0:00
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele: WWW

Něco vám povím... zlatý NiMHy! 8)
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz
Uživatelský avatar
catar
Uživatel
Příspěvky: 496
Registrován: 04.06.2010 0:00
Bydliště: Žibřidice

NiMH se musí také srovnávat. A podvybití jim také nedělá dobře.
Prašť jako uhoď :):):)
Uživatelský avatar
Trewor
Častý přispěvatel
Příspěvky: 731
Registrován: 29.01.2009 0:00
Bydliště: Praha-Újezd

Já teda podvybitý LiPOlky dicky rozhejbával na program na Pb baterky ale ono je to jedno...stejně jde jen o to zvýšit napětí tak aby to pobral LiPO program. Jestli si ztratli jen pár % z toho co do/z ní normálně nebiješ/vybiješ tak se neni třeba bát ani mírnýho nafouknutí. Už jsem viděl používat lipolky co vypadaly skoro jak uvařenej pytlík rejže. Dokud neni nafouklá dotvrda tak je to v cajku.
A ty NiMH...Docela pochybuju, že nějaká z těch přes 4000mAh vydrží víc jak 3 roky(pokud to teda používá a né, že to vytáhne 5x do roka). Ty vysoký kapacity jsou poruchový. Nej NiMH byly a jsou stejně SANYO 3600mAh. Víc vydržej snad jen NiCd 1700mAh, ty zelený...název už nevim ale co ty trvale snášely za nabíjecí a vybíjecí proudy :roll:
Jeep Wrangler na CCčku,LR Discovery I ve stavbě, Avia A31 Turbo 4x4 odložena na neurčito
http://trewor.rajce.idnes.cz
Hlava plná nápadů ale jsem moc línej je realizovat
Uživatelský avatar
tabbert
Častý přispěvatel
Příspěvky: 797
Registrován: 27.08.2010 0:00
Bydliště: Ostrava

jakou LI-pol ?

Ahoj nevím kam to zařadit, tak jsem to dal sem. Potřebuji poradit s volbou Li-pol baterie: v TT-01 mám střídák Nosram Dragon Brushless 10.5T a regulátor Nosram Evil Brushless, který má špičkové zatížení 120A.
V expedičce mám Dsys 56A Motor Axial 55T, ale uvažuji o 35T (zatím nevím jaký ??? Poradil by mi někdo zda když si koupím baterku 5200mAh s 30C(40C)tam jde max při špičce 208A (5200x40) jak mi bylo vysvětleno". Neodpálím takovou baterkou regl, nebo motor ??? Chtěl bych jí hlavně do te expedice s ohledem na výdrž, to TT s těmi ampery asi nepůjde ani uřídit… Díky moc za rady zkušenějších, ja te elektrice vůbec nerozumím. Osobně si myslím, že ať dám jakoukoli baterku tak regulátor si veme jen to co umí a nic bych zničit neměl, je to tak?
Uživatelský avatar
stiifii
Píšu hodně
Příspěvky: 1591
Registrován: 14.09.2009 0:00

ne baterkou regl nespalis.... ten regl si veme co potrebuje a co zvladne.... na baterce je jen to jestli je schopna mu to dat a tahle bude:))
Uživatelský avatar
Filip
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2135
Registrován: 26.02.2009 0:00
Bydliště: Havířov

Jezdím ji na dsys 36A a nic se mi zatím nespálilo.
-Axial - rám x-trail, el. Ezrun 35A, Ezrun 32T,
karoserie Homemade Cherokee.
-SCX Jeep JK = splašené trubky
-HPI - Blitz, 7,5T.
-Savage FLUX XL
-Firestorm
-LRP - S10 Blast Drift AMG
-Asso - SC10 4x4

Zpět na „RC vybavení, elektronika, baterie“