Stránka 8 z 10

Napsal: 27.02.2010 11:52
od Maximo
dík, i když jsem v poslední době přemýšlel o předělání nárazníku, tak když jsem na něj zkusil posadit naviják, tak jsem zjistil že ty dvě věci spolu parádně ladí, krycí plechy jsouv plánu 8) ještě budu dodělávat nějaký světýlka, páč se mi do rukou dostal setík diod od team losi na night crawlera a jsou tam pěkný parabolky i se stavitelnejma konzolema, tak uvidím co s nima provedu

Napsal: 27.02.2010 12:16
od Maximo
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
.....parabolky jsou namontovaný, myslím že jsou výborně použitelný i na jiné místo osvětlení modelu, jediné co mě u nich naštvalo byly ty jejich po.r.ný palcový imbusy....okamžitě šly do koše a nahradil jsem je pěkně metrikou :twisted:

Napsal: 27.02.2010 21:18
od Kuba93
Mas to pekny.. Ty parabolky vypadaj dobre.. Jen tak pro info, na kolik vysel ten set ?

Napsal: 28.02.2010 19:29
od Maximo
set mě vyšel na cca 300 i s diodama....

Napsal: 28.02.2010 21:54
od Maximo
dneska jsem předělal řízení podle vzoru MikeP....zatímfunguje dobře, zlepšilo se i křížení, jen mi trochu vadí změna geometrie, podle zatížení přední nápravy, jelikož vozím různé baterky, tak uvidíme jak dlouho mě bude bavit hrát si s trimem :P ...pár foteček:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 28.02.2010 22:05
od Adam62_cz
Pěkné! Jen takový detail... Ty tam máš normál tří link? to tam nemusí být ta příčná tič co začíná na Par....?

Napsal: 28.02.2010 22:08
od Lee93
Pokud ti zaláčí kola při propružení, udělej panhardku.

Napsal: 28.02.2010 22:09
od deekay
Ja tam panhardku nevidim :o

Prave kdyby tak byla spravne udelana panhardka, tak nedochazi ke zataceni podle propruzeni predni napravy.

Napsal: 28.02.2010 22:10
od Adam62_cz
Já jí tam právě mám, ale nechci jí tam... musim vyzkoušet :roll: :P

Napsal: 28.02.2010 22:29
od Maximo
ale pánové, parchantka neřeší problém zatáčení, ale stabilitu nápravy při použití listovejch pružin bez 4/3 linku, s linkama a tlumičema je poněkud mimo mísu......k zatáčení dochází při stlačení nápravy a tím pádem ke zkrácení vzdálenosti mezi uchycení linku zatáčení na kameni kola a na servu, logicky musí něco uhnout a to je kolo a tady parchantka fakt nepomůže.......

Napsal: 28.02.2010 22:38
od -Kage-
Oni vědí proč dávají servo přímo na nápravu :P

Napsal: 28.02.2010 22:39
od Maximo
jj....jen jsem chtěl vyzkoušet jak se to bude chovat a taky kvůli vzhledu a kvůli tomu že mi káble od serva nějak divně drhly o rám....mnoo uvidíme po testu venku, kdyžtak půjde zpátky na nápravu

Napsal: 28.02.2010 22:41
od -Kage-
Joo jako mi se to taky více líbí takhle, ale z praktického hlediska je to horší no ... :?

Napsal: 28.02.2010 22:43
od deekay
Pletes se. Parchantka u aut s linkama a tlumicema resi dve veci. Tim ze pouzijes linky jen pro zamezeni axlewrapu a panhardku pouzijes pro vymezeni napravy doboku ziskas dve veci.
Zaprve - pokud mas panhardku udelanou spravne, tzn rovnobezne s tyci rizeni, nedochazi k tomu, co je casto videt u 4linkovanych aut se servem v ramu, ze se sily serva prenesou misto na zatoceni na propruzeni napravy do urciteho smeru. Je to hodne casty jev u aut s mekkyma pruzinama pokud se dostanou do situace, kde je kolo nekde sevrene/oprene atd a sila na jeho uvolneni je vetsi nez sila potrebna k propruzeni.

Zadruhe - tim ze je panhardka s tyci rizeni rovnobezne, dochazi pri propruzeni k mirnemu pohybu napravy bokem (proto by v neutralni poloze, kdy neni przeni ani stlacene, ani provesene mela byt panhardka co mozna nejhorizontalnejsi), tyc rizeni zustava hruba rovnobezne s panhardkou a nedochazi tak k odtlacovani kola doboku.

EDIT: od zacatku scale jezdeni jsem tvrdym odpurcem serva na naprave, takze jsem samozrejme uz od doby kdy jsem mel hilifta a zacinalo expedicni jezdeni resil, jak docilit serva na naprave bez negativnich vlivu, panhardka byla prave nejjednodussi moznosti jak to provest.

Napsal: 28.02.2010 22:52
od Maximo
dobrá, je pravda co píšeš....ALE.....pokud použiju parchantku na nápravě s 3/4 linkem připravím se o pružení, protožei linky dovolí pouze výkyv náprav, nedovolí nápravě uhnout bokem a to je další věc co se mi u parchantky nelíbí.....že nutí nápravu uhýbat