Stránka 8 z 15

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 28.03.2014 13:53
od Matvey
Grizzly: Dakujem, aj ked to mozno bude chciet upravu po montazi novych gum.

Woyta: Pockam, kym toho bude viac a este neviem, co vsetko v sabe skryva CAPO 15822 (ja mam 15821)myslim okrem na
prvy pohlad viditelnych veci a mozno to skusim

Petos: ani jedno, ani druhe. Neviem do akej miery vydrzia prevody a hnat to niekde tazkym terenom niekolko hodin mi pride
zbytocne, na to mam ine auta, ale na nejake akcie ho urcite vezmem, no najprv ho chcem spojazdnit...

Ropucha: to ma tesi v dobrom slova zmysle, ze som Ta inspiroval, ostatne podobne ako Ty mna s gumami. Mozno ked obujem nove gumy budem musiet riadenie mierne upravit , ale rozmyslal som uz nad tym a napadlo mi , ze kolesa by sa dali o nejaky 1 az 2 mm vysunut von, napr. pouzitim akehosi distancnehoi kruzku medzi brzdovy bubon a disk tak, aby skrutky este dostatocne trcali von...
Pruziny som este neskusal , ale nevies nahodou, ci pruziny prilozene k tlmicom navyse su tvrdsie, alebo maksie, alebo take iste ako na tlmicoch ? Dalsia cesta bude bud vymena pruzin, alebo komplet tlmicov, bud rovnakeho , alebo mensieho priemeru, koli kolizii s vnutornym bokom pneumatiky.Hadam nebude problem zohnat tvdsie pruziny napr. z bugin...

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 28.03.2014 14:08
od DT-swiss
Mil. Spec. Jsou supr, akorat chcou trosku rozjezdit a truck musi mit trosku vahu, jinak kraaasa

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 28.03.2014 20:16
od ropucha
Matvey:
Ty přiložený pružiny jsou tvrdší – rovnou si je vyměň na předku, ale ani tyhle nejsou dostatečně tvrdý. Jak jsem napsal, když do auta naskládáš všechno co tam patří - včetně akumulátorů do kabiny (dle návodu) tak si ten předek sedne na můj vkus moc – ač ty pružiny dotáhnu na maximum.

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 28.03.2014 20:49
od Matvey
Po vzhliadnuti Tvojho albumu s MANom vidim, ze hovoris s vlastnej skusenosti. ;-)
S nizkou hmotnostou by nemal byt problem.
Ten MAN je dost dobry a trufam si povedat, ze je krajsi, ako ten cinsky.
Inak staci pozriet na album , co ma Ropucha na Rajceti ... jednoducho tie gumy nakladakom svedcia a ked su este aj funkcne, tak nie je o com.

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 10.04.2014 16:09
od Matvey
Cakanie na gumy som vyuzil a podla Hanysovho vykresu som z PSH vyrobil pristrojovku, zatial je to len polotovar...
Obrázek
Obrázek

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 10.04.2014 16:12
od Matvey
Konecne prislo aj na znak TATRA , ktory mam takisto od Hanysa...
Obrázek

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 10.04.2014 16:15
od Matvey
Nepacili sa mi cinske mriezky na predne svetla, tak som sa pustil do vyroby vlastnych...
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 10.04.2014 21:23
od Hanys
Matvey: detaily dotváří dokonalost celku, Číňani se s tím teda moc nepářou.
Nemůžu na netu najít kloudnou fotku krytů světel, tak sem s dovolením vložím svoji:

Obrázek

Ty proužky jsou jen z plechu, na originálu odhadem jen cca 1,5 - 2mm silný. Jsou uvnitř objímky a ta se nasazuje na světlo.
Ještě nějaký další detaily jsem našel tady: http://forum.rctrucktrial.cz/viewtopic.php?f=3&t=1367

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 10.04.2014 22:00
od Matvey
Ano Hanys, mas pravdu, original je tensi, ale do rebier tenkych ako ziletky, sa mi nechce ist aj z pevnostnych dovodov.
Teraz to ma 0,6mm a este by som mohol ist na 0,4mm ...

Obrázek

Moja mriezka este pride vsadit do trubky ...v podstate to bude vyzerat podobne, ako pridavne svetla na mojom Jeepe,
len dopredu pride mriezka...

Obrázek

Inak tie baterky z Tesco su super polotovar na svetla, len ich neviem zohnat.

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 28.04.2014 20:58
od Matvey
gumy prisli, aby som ich obul na disky som si musel urobit stahovak, aby som k sebe stlacil prednu a zadnu cast disku a nasledne spojil skrutkami... gumy MIL-SPEC ZXL 2.2 su o dost sirsie ako origo capo gumy a po montazi na disk sa mi vysledok nepacil, disk je pre tie gumy prilis uzky ....

Obrázek

Vyrobil som na skusku jeden rozsireny disk - zadnu cast disku a kruzok do pneumatiky som vyrobil asi o 6mm sirsi,
po montazi pneumatiky bol vysledok podstatne lepsi:

Obrázek

Koleso som namontoval na 1. napravu Tatry a vyskusal , ci nema pneumatika koliziu s nejakym dielom.
Koleso ma mensi rejd, lebo guma je sirsia a pri povodnom max vytoceni sa opiera o ram.
Koleso viac do von uz ist nemoze, lebo by trcalo z blatniku, ale s vysledkom som spokojny a upravim tak aj ostatne disky.

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 30.04.2014 15:31
od Matvey
A este prikladam fotky origo a upraveneho disku.
Obrázek

Obrázek

[img]
http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/920 ... .jpg?ver=0[/img]

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 30.04.2014 15:32
od Matvey
[quote="Matvey"]A este prikladam fotky origo a upraveneho disku.
Obrázek

Obrázek


Obrázek

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 30.04.2014 15:36
od Matvey
A prisli uz stupacky od Hanysa, zatial skusmo namontovane bez povrchovej upravy,
musel byt upraveny aj blatnik pod kabinou...Hanys spokojnost , klobuk dole :OK:

Obrázek

Obrázek

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 02.05.2014 15:11
od Matvey
Viac foto na rajceti:http://marbi71.rajce.idnes.cz/RC_TATRA_815-7/

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 02.05.2014 15:14
od Matvey
S upevnenim spodnej stupacky som nebol spokojny, tak som ju prepracoval, aby som sa viac priblizil k originalu.

Obrázek

Obrázek

Obrázek