Stránka 8 z 19
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 05.01.2015 17:50
				od vitas
				gecko-x píše:Stanley, Vitas počítá s meganspotrebou :-D
Bude tam stříďák, tak snad to moc žrát nebude  :OK:
 
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 05.01.2015 20:19
				od Dave
				Bude se tedy ve finále jednat o nějaký přesný auto? Nebo to bude jen auto podle fantazie? Jinak práce zatím pěkná, blatníky zatím moc jako reálný nevypadají, ale s barvou to bude třeba jiný.
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 05.01.2015 21:13
				od Niky
				No a když už chceš tuhé nápravy a líbí se ti vzhled této Tatry tak co zkusit tuhle potvůrku?

Jedná se o Oshkosh hemtt 8x8 a to má v originále tuhé nápravy. Řekl bych že Tatře je to hodně podobné. A měl bys něco co nikdo nemá.
 
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 05.01.2015 21:23
				od vitas
				Dave:
Chtěli bychom to udělat co nejvěrohodněji tomu Tatrováckýmu originálu.  Takže bouda už je rozhodnutá.
Niky: vypadá to hezky ale pořád se nám ta Tatra líbí víc  :-D
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 09.01.2015 15:15
				od vitas
				Tak nám došly nové krásné kola a kardany  :hura: 
A začínají první práce na kabině. Bude odklápěcí  :tleskam: 


 
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 09.01.2015 15:22
				od flateric
				Niesom si isty ze to vydrzi prevodovka...a ci sa k tomu hodia tieto disky a...a....a....
Celkovo mi je tento projekt trosku divny.. Narves mnoho penazi a casu do niecoho co nikdy nebude dotiahnute do konca, kedze ides dost svojou cestou, nedas na rady ostatnych.. No neva, je to tvoj projekt, vies co robis.
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 09.01.2015 15:28
				od vitas
				Víš nám se nechce dělat něco, co podle našeho pohledu není potřeba.
Váha i s baterkou je zatím 4,8kg a teď už bude jenom kabina z PSH, takže už to moc neporoste. Celkem to bude tak do 6kg což ta převodovka zvládne. Ale možná se pletu a bude se to předělávat.
Ona ta stavba má ještě jinší význam ale o tom někdy později  :-)
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 09.01.2015 15:41
				od gecko-x
				vitas píše:Chtěli bychom to udělat co nejvěrohodněji tomu Tatrováckýmu originálu. 
  :-(  :-(  :-( 
Jak to můžeš napsat? 
Možná se pletu, ale mas na tom nějak maly kola, vedle toho defa to je jak pest na oko. A taky se mi zda, ze rozvor mezi předníma napravama ti nesedí. Melo by tam byt 195mm a to tam scela jistě není. A i mezi zadníma napravama ti to nesedí. Tam je 145 mm, pokud se nepletu. 
Změn si název vlákna, toto není a nebude tatra. Nebo tam aspoň dopis, ze je to speciální prototyp z Přerova :-)
 
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 09.01.2015 15:51
				od vitas
				:-( 
Nám se to líbí ale když se ti to nelíbí, tak já ti ten tvůj názor brát nebudu.
V našich podmínkách není možné udělat Tatru přesně 1:10 a aby byla na 100% scale.
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 09.01.2015 18:01
				od Borik
				Zvaž tu převodovku ... minimálně dvoustupňovou. Hlavně z toho důvodu, že pokud tam má být stříďák, tak nevím o regulátoru, který by měl plynulé rozjezdy v oblasti minimálních otáček. Snad kromě MGM-Compro. Ale i to není přesně to pravé ořechové. A právě u takového náklaďáku je pomalý rozjezd moc hezký a maketový. Pokud Ti ta Tatra při každém rozjezdu poskočí jak malé kůzle, tak celá maketovost půjde do kopru. 
A jestli to bude mít centrální rouru s polonápravami a nebo celé nápravy je skoro jedno - hlavně, aby to bylo pečlivě a přesně udělané a co nejmíň ošizené. Ono si klidně může nějaká čínská firma koupit kabiny tater a dávat je na své podvozky - dnes se ve světě kombinuje dost komponentů různých výrobců.
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 09.01.2015 18:09
				od Tomhabmw
				Boriku,nesouhlasil bych s tebou....když tam dá senzorový stříďák,nevidím problém v pomalých a citlivých rozjezdech.....
Co se týče převodovky tak sám nevím,mě na Liazce také nefungovala a musel jsem přejít na dvoukvalt a teď tříkvalt...
Ale podívej tady na stavbu Bobiny II,je tam Axial převodovka,stříďák..na autě velká kola 2,2 a dostává tedy parádně zabrat !!! A zatím auto funguje super...Takže to vyvrací také můj první nesouhlas s Axial převodovkou.. :wink:
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 09.01.2015 18:12
				od vitas
				No něco na té převodovce asi bude, ale dáme té origo šanci. Neberte to prosím tak, že si nedáme poradit  :oops: ale vůbec s jinými typy převodovek nemáme zkušenosti. Znám snad jen Traxxas 2rychlostní  :-D 
Pohon byl dnes rozhodnut 45T stejnosměr z modelexu, stříďák bude na později  :-) 
Cukání je ale jenom u bezsenzorového motoru ne?  u senzorového motorku+reglu to cukání není, tak v tom by neměl být problém.  8)
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 09.01.2015 18:14
				od vitas
				Tomhabmw: tak si mě předběhl  :-D 
Ta bobina nás taky v tom našem nápadu podporuje. A vzhledem k těm foto, co to auto prožívá se hodně divím a zároveň jsem rád, že drží  :lol:
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 09.01.2015 19:48
				od mara126
				A co na převodovku dát 2 motory ?, na Axial převodovku se dělá držák.
			 
					
			
				Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu
				Napsal: 09.01.2015 20:16
				od vitas
				Něco jsem o tom už slyšel,  ale 2 motory znamenají 2 regulátory a tím pádem cca 2xvětší odběr a to by bylo hodně poznat na výdrži.
Ten 45T bude mít síly dostatek.
Jo a jinak tak bobina má přes 7kg a ta naše tatrovka bude mít max 6kg bez nákladu. A když se pojede s nákladem, tak se samozřejmě nebude blbnout a pojede se s rozmyslem.