Stránka 8 z 19

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 05.01.2015 17:50
od vitas
gecko-x píše:Stanley, Vitas počítá s meganspotrebou :-D


Bude tam stříďák, tak snad to moc žrát nebude :OK:

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 05.01.2015 20:19
od Dave
Bude se tedy ve finále jednat o nějaký přesný auto? Nebo to bude jen auto podle fantazie? Jinak práce zatím pěkná, blatníky zatím moc jako reálný nevypadají, ale s barvou to bude třeba jiný.

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 05.01.2015 21:13
od Niky
No a když už chceš tuhé nápravy a líbí se ti vzhled této Tatry tak co zkusit tuhle potvůrku?

Obrázek

Jedná se o Oshkosh hemtt 8x8 a to má v originále tuhé nápravy. Řekl bych že Tatře je to hodně podobné. A měl bys něco co nikdo nemá.

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 05.01.2015 21:23
od vitas
Dave:
Chtěli bychom to udělat co nejvěrohodněji tomu Tatrováckýmu originálu. Takže bouda už je rozhodnutá.

Niky: vypadá to hezky ale pořád se nám ta Tatra líbí víc :-D

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 09.01.2015 15:15
od vitas
Tak nám došly nové krásné kola a kardany :hura:

A začínají první práce na kabině. Bude odklápěcí :tleskam:

Obrázek

Obrázek

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 09.01.2015 15:22
od flateric
Niesom si isty ze to vydrzi prevodovka...a ci sa k tomu hodia tieto disky a...a....a....

Celkovo mi je tento projekt trosku divny.. Narves mnoho penazi a casu do niecoho co nikdy nebude dotiahnute do konca, kedze ides dost svojou cestou, nedas na rady ostatnych.. No neva, je to tvoj projekt, vies co robis.

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 09.01.2015 15:28
od vitas
Víš nám se nechce dělat něco, co podle našeho pohledu není potřeba.

Váha i s baterkou je zatím 4,8kg a teď už bude jenom kabina z PSH, takže už to moc neporoste. Celkem to bude tak do 6kg což ta převodovka zvládne. Ale možná se pletu a bude se to předělávat.

Ona ta stavba má ještě jinší význam ale o tom někdy později :-)

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 09.01.2015 15:41
od gecko-x
vitas píše:Chtěli bychom to udělat co nejvěrohodněji tomu Tatrováckýmu originálu.

:-( :-( :-(
Jak to můžeš napsat?
Možná se pletu, ale mas na tom nějak maly kola, vedle toho defa to je jak pest na oko. A taky se mi zda, ze rozvor mezi předníma napravama ti nesedí. Melo by tam byt 195mm a to tam scela jistě není. A i mezi zadníma napravama ti to nesedí. Tam je 145 mm, pokud se nepletu.
Změn si název vlákna, toto není a nebude tatra. Nebo tam aspoň dopis, ze je to speciální prototyp z Přerova :-)

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 09.01.2015 15:51
od vitas
:-(

Nám se to líbí ale když se ti to nelíbí, tak já ti ten tvůj názor brát nebudu.
V našich podmínkách není možné udělat Tatru přesně 1:10 a aby byla na 100% scale.

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 09.01.2015 18:01
od Borik
Zvaž tu převodovku ... minimálně dvoustupňovou. Hlavně z toho důvodu, že pokud tam má být stříďák, tak nevím o regulátoru, který by měl plynulé rozjezdy v oblasti minimálních otáček. Snad kromě MGM-Compro. Ale i to není přesně to pravé ořechové. A právě u takového náklaďáku je pomalý rozjezd moc hezký a maketový. Pokud Ti ta Tatra při každém rozjezdu poskočí jak malé kůzle, tak celá maketovost půjde do kopru.
A jestli to bude mít centrální rouru s polonápravami a nebo celé nápravy je skoro jedno - hlavně, aby to bylo pečlivě a přesně udělané a co nejmíň ošizené. Ono si klidně může nějaká čínská firma koupit kabiny tater a dávat je na své podvozky - dnes se ve světě kombinuje dost komponentů různých výrobců.

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 09.01.2015 18:09
od Tomhabmw
Boriku,nesouhlasil bych s tebou....když tam dá senzorový stříďák,nevidím problém v pomalých a citlivých rozjezdech.....
Co se týče převodovky tak sám nevím,mě na Liazce také nefungovala a musel jsem přejít na dvoukvalt a teď tříkvalt...
Ale podívej tady na stavbu Bobiny II,je tam Axial převodovka,stříďák..na autě velká kola 2,2 a dostává tedy parádně zabrat !!! A zatím auto funguje super...Takže to vyvrací také můj první nesouhlas s Axial převodovkou.. :wink:

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 09.01.2015 18:12
od vitas
No něco na té převodovce asi bude, ale dáme té origo šanci. Neberte to prosím tak, že si nedáme poradit :oops: ale vůbec s jinými typy převodovek nemáme zkušenosti. Znám snad jen Traxxas 2rychlostní :-D

Pohon byl dnes rozhodnut 45T stejnosměr z modelexu, stříďák bude na později :-)
Cukání je ale jenom u bezsenzorového motoru ne? u senzorového motorku+reglu to cukání není, tak v tom by neměl být problém. 8)

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 09.01.2015 18:14
od vitas
Tomhabmw: tak si mě předběhl :-D

Ta bobina nás taky v tom našem nápadu podporuje. A vzhledem k těm foto, co to auto prožívá se hodně divím a zároveň jsem rád, že drží :lol:

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 09.01.2015 19:48
od mara126
A co na převodovku dát 2 motory ?, na Axial převodovku se dělá držák.

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Napsal: 09.01.2015 20:16
od vitas
Něco jsem o tom už slyšel, ale 2 motory znamenají 2 regulátory a tím pádem cca 2xvětší odběr a to by bylo hodně poznat na výdrži.

Ten 45T bude mít síly dostatek.

Jo a jinak tak bobina má přes 7kg a ta naše tatrovka bude mít max 6kg bez nákladu. A když se pojede s nákladem, tak se samozřejmě nebude blbnout a pojede se s rozmyslem.