Stránka 8 z 44

Napsal: 16.01.2012 10:57
od Slick7
To, že je vyrábí Lego, neznamená, že jsou to nějaké šmejdy, nebo plasťáky, věřte, že jsou to kvalitní, gumové, plnohodnotné pneu a tenhle rozměr prostě nikde jinde neseženete. Švagerka je prodává, to souhlasí, od koho myslíte, že je má :mrgreen: Akorát k nim nenabízí disky, na rozdíl ode mne :wink:

Napsal: 16.01.2012 11:03
od Slick7
Víte, co jich jeden spotřebuje jen na stavbu takového podvalníku ? :-D

Obrázek
Obrázek

Napsal: 26.01.2012 10:07
od Slick7
Tak, máme tady další hotovou zakázku, jednalo se o nějaký ten přední nárazník na Pajero , stojánek pod CC-01, prodloužení tlumičů plus úprava táhel, přední plato řízení s úpravou origo plastu a konverze Tatra na CC-01, moje novinka.

Obrázek

Napsal: 26.02.2012 11:08
od Slick7
Další zakázka pro Grizzliho hotova, tentokrát jsem poprvé dělal na zakázku převodovku, pro sebe jsem jich už pár dělal, ale pro někoho druhého ještě ne.
Jednalo se o vylepšenější verzi standartně prodávané převodovky na RC4WD. Vylepšení spočívalo v tom, že se udělala uplně kompletně nová, vše, včetně ozubených kol. Výstupní hřídel je uložen v kuličkových ložiskách a Karlovi jsem udělal ještě jeden tip výstupního hřídelu, průměr 5mm.
Tak doufám, že bude dlouho sloužit.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

Napsal: 26.02.2012 12:39
od mara126
a nějaký technický by nebylo,poměr převodovej,cena pokud bys to vyráběl

Napsal: 26.02.2012 12:45
od matbre
Za kolik by si mi "zmodernizoval" WK převodovku od HPI?

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

Napsal: 26.02.2012 13:17
od Slick7
mara126 píše:a nějaký technický by nebylo,poměr převodovej,cena pokud bys to vyráběl


Celkový převodový poměr je 3.4/1, průměr převodovky je 36mm, délka po výstupní hřídel 36mm, celková délka po konec výstupní hřídele 41mm, průměr výstupní hřídele 3,17mm, ale to je podle přání možné měnit. Výstupní hřídel uložen ve dvou kuličkových ložiskách, předlohová hřídel je uložena ve dvou mosazných, kluzných, ložiskách. Materiál převodovky je dural, ozubená kola ocel, nekalená. Oproti originální předloze se upíná k motoru hned první část převodovky a víčko se pak šroubuje zvlášť pomocí dalších dvou imbusů. Po zkompletování se převodovka upíná pomocí dalších upínacích závitů. Originál měl toto řešený vše dvěma šrouby, takže se vám po každé, když jste chtěli udělat některý z těchto úkonú rozpadla. Souosost víčka (os), je oproti tělu převodovky zajištěna pomocí dvou vodících přesných kolíků. Cena vyšla včetně kompletního návrhu, materiálu atd. na 2 000,-

Napsal: 26.02.2012 13:26
od Slick7
matbre píše:Za kolik by si mi "zmodernizoval" WK převodovku od HPI?

To nemohu bohužel odhadnout, protože tuto převodovku neznám a ani nevím, co si přestavuješ pod pojmem zmodernizovat :mrgreen:
Vždy je dobré zvážit, zda by se vám taková investice vyplatila a nebavíme se o záležitosti, časově na jednu hodinu. Tuhle převodovku pro Grizzliho, jsem spíš bral, jestli něco takového dokážu, tomu i odpovídala cena, protože kdybych si měl opravdu nechat zaplatit ten čas, který jsem tomu dál, tak by to musel být aspoň dvojnásobek koncové ceny :wink: Klidně vám mohu ukázat jen samotný přepis technologického postupu výroby, krok za krokem, plus fotky. Nemluvě o tom, že někdy, hlavně pokud se jedná o výrobu prototipu, jdete stylem pokus, omyl.

Napsal: 26.02.2012 13:28
od Dave
ty fotky by jsi nám mohl ukázat, ty mě zajímají :wink:

Napsal: 26.02.2012 13:33
od matbre
no, převodový poměr, ozubené kola obal všechno je v pohodě, jen je tam výstupní hřídel 3,2mm a to mě sere už od doby co jí mám, je tam pořád naky problém s napojením kardanu, mám notyro kardany který má tech 3,2mm, ale nejde to dotáhnou tak aby se to neprotáčelo

Takže pod pojmem "modernizace" si představuji to že by se udělala výstupní hřídel 5mm, což ovšem určitě není jednoduché, protože by se musel upravit obal převodovky ozubené kola atd...

Takže asi takhle :lol:

Napsal: 26.02.2012 14:02
od Slick7
Dave píše:ty fotky by jsi nám mohl ukázat, ty mě zajímají :wink:

Tak klidně, ale né v tomto tématu, ať to tady neplevelíme, založ někde téma a dej sem odkaz a já to tam hodím, ale chvilku to bude trvat, je toho celkem dost fotek, musí se to upravit, uložit, atd. Ju?

Napsal: 26.02.2012 14:06
od Slick7
matbre píše:
Takže pod pojmem "modernizace" si představuji to že by se udělala výstupní hřídel 5mm, což ovšem určitě není jednoduché, protože by se musel upravit obal převodovky ozubené kola atd...

Takže asi takhle :lol:


Jasně, chápu, z tohoto důvodu jsem udělal Grizzlimu tu rezervní, kdyby někdy :mrgreen: Tak mi napiš na SZ, domluvíme detaily, ale budeš si muset stoupnout do hooodně dlouhé čekací fronty, mám toho už fakt moc, ale jsem rád, že mi projevujete svou důvěru :wink:

Napsal: 26.02.2012 14:44
od sebanktm
Moc hezká práce.

Napsal: 26.02.2012 16:49
od zila70
smekam,paradni kousek a i by mohla vydrzet vic nez ty RC4WD
Cena pro sop asi vysoka,ale pro jednotlivce si myslim velice prizniva.
Je mouzne jednu ziskat i kdyz si pockam?¨
Jen bych chtel vystupni hridel 5mm
Lze jeste zvetsit pomer?

Napsal: 26.02.2012 17:04
od Slick7
Díky za chválu, problém by to nebyl, jednu získat, je to jen otázka času. Já bych ještě s těmi objednávkami počkal, Grizzli ji teď montuje do triálového speciálu a bude ji testovat, sám jsem zvědav, jak obstojí v náročném testu. Převodový poměr je maximální, jaký šel do daného prostoru umístit. Větší poměr by šel dosáhnout jen pokud by se zmenšil modul a to by se zase odrazilo na životnosti.
Pokud by se našel sponzor, myslím, že by šlo zařídit malou sériovou výrobu, cena by byl stopro menší a kvalita vyšší.