Stránka 8 z 15

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 21:15
od Adam62_cz
To bude asi tím Máro, zapoměl jsem :-D

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 21:18
od Slick7
Ivane, nápad máš skvělý, je to funkční, to ti nikdo nebere, ale asi by to nefungovalo, kdyby bylo servo chytnuté k rámu, je tak? ;-)

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 21:28
od ivandr
Díky. Ty taky :YOP: .
Do rámu jsem to nikdy dávat nechtěl a máš pravdu asi by to nefungovalo.

Nikomu to nenutím, je to jen jedna z možností úprav řízení.

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 21:46
od Slick7
Taky jsem si říkal, proč neudělat konečně řízení v kuličkových ložiskách, protože když si koupíš alu a ty futra ti to během sezóny vydřou, tak to není moc dobrá investice. :-(

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 22:06
od Grizzly
Ty ložiska jsou super nápad, i při velké váze auta, malý odpor a hlavně přesné a trvanlivé a spojovačka za nápravou, další velké plus do trialu. Jsem rád, že jsi to vykoumal a ušetřil mi bádání.

Re: Řízení SCX10

Napsal: 18.06.2014 1:49
od eos
Hóhohóó, - přesná a trvanlivá 3mm ložiska! Ještě řekni levná.. :-D

Re: Řízení SCX10

Napsal: 18.06.2014 2:36
od aviaro
+1 ... :wink:

K tomu řízení Ivandra se vyjadřovat nebudu, to už Adam "naznačil".

Jinak tenhle nápad Martina vypadá zajímavě. :idea:

Re: Řízení SCX10

Napsal: 28.06.2014 8:45
od Borik
Když už se tu psalo o nedostatečném rejdu SCX10, tak předpokládám, že bez tuningových poloos je asi zbytečné uvažovat o zvětšení rejdu ... je to tak ?

Re: Řízení SCX10

Napsal: 28.06.2014 10:48
od sWiNe
Trochu to zvětšit jde na sériových, ale není to žádná hitparáda. Když už je rejd moc velký, tak začnou kosti vypadávat. Úprava rejdu, jakože fakt úprava s nějakým smysluplným výsledkem, se bez CVD neobejde.

Re: Řízení SCX10

Napsal: 28.06.2014 12:26
od Borik
I když se páka řízení ještě nedotýká krytu nápravy, tak už začíná být problém s poloosou, kdy se unašeč už začne dotýkat hřídele. Takže to asi zatím nechám tak, jak to je.
p.s.: při stavbě si připadám jako Pat a Mat - skoro polovina toho zbyla. :-[

Re: Řízení SCX10

Napsal: 28.06.2014 14:32
od Adam62_cz
Není důležitý jen úhel zatočení, a i geometrie obou kol kterou řeší slickovo řízení.

Re: Řízení SCX10

Napsal: 28.06.2014 16:05
od Borik
Geometrie kol má určitě hodně velký význam, ale hlavně u silničních aut, kde je diferenciál volný, popř. jen mírně utažený ( kuličkový ). Tam, kde jsou všechna 4 kola s uzavřeným diferenciálem, tak v zatáčce je správně odvalováno stejně jen jedno kolo a další tři "hrabou" a nebo brzdí. V terénu tu mírně rozhozenou geometrii kol nepoznáš.
Nicméně určitě souhlasím s tím, že dobrá geometrie je určitě lepší, než špatná geometrie.

Re: Řízení SCX10

Napsal: 28.06.2014 16:11
od sWiNe
By ses divil jak je mezi tímhle a tímhle rozdíl boriku. Jasně že zavřené se to furt smýká ale s origo ujetou axíkovskou geoškou je to ještě mnohem horší ... vnitřní kolo tě v podstatě tlačí ven ze zatáčky

Obrázek

Re: Řízení SCX10

Napsal: 29.06.2014 22:01
od Grizzly
Myslím, že to nemá cenu dál řešit, když to kvůli některým lidem Slick vzdal. Teď ať si každý poradí a sežene podle svého. SWine, máš naprostou pravdu a plně souhlasím s tvým názorem, jenže jak vidíš, tak tady je těžké něco vysvětlovat, dokud si to každý nevyzkouší sám, proto už také nikomu neradím po svých zkušenostech s některými jedinci.

Re: Řízení SCX10

Napsal: 02.09.2014 15:13
od S3RiOUS
V týdnu vám pošlu fotky jak jsem tohle vyřešil, vnitřní kolo zatáčí až za roh ;)