Stránka 8 z 10
Napsal: 21.02.2012 22:22
od minotaur
eos píše:...Nepomáhá ani maximální zjednodušení kabeláže a přídavný filtrační kondík na stabilizovaném napětí.
Hmm, tohle je to nejhorší, když standardní postupy selhávají, nastupuje duchařina. Kedysi jsme měli 0,8ccm spalováka (ruský), který se podařilo nastartovat pouze při úplňku :lol:
To by chtělo hodit na osciloskop a podívat se, co tam leze, na druhou stranu je to taky sr.ní, ktarý nemusí vést k ničemu.
Napsal: 22.02.2012 7:10
od Pitrisek
eos píše:Teď jsem Siriuse zkusil i s Tx GT3B + Rx Turnigy 9X8Cv2 a chodí normálně.
Předchozí problém s AS-2/AR-2 (cukání motoru při pohybu serva) vypadá, že souvisel jen s konkrétním servem, s jiným to jde.
S přijímačem HK-3000 mi Sirius nepravidelně cuká při rychlejší akceleraci. S "lehkou nohou" jakž takž funguje a použitýn servem to nesouvisí. Nepomáhá ani maximální zjednodušení kabeláže a přídavný filtrační kondík na stabilizovaném napětí.
Tak a mám objednáno Ansmann už je na cestě.Teď ještě furt přemýšlim o tý vysílačce jakou přesně ať neudělám blbost,ale asy to rysknu a vezmu tu GT3B
Napsal: 22.02.2012 7:57
od BrAtKo
Ja len tolko, je to bohovsky rozdiel vo vahe 4 vs 8 ks AA bateriek. Kolega tu mal na stole GT3B a aj Carson. GT3B velky pekny displej, tazsia, Carson lahucka, bez anteny, maly displej, pocitovo ergonomickejsi.
Napsal: 22.02.2012 8:34
od Pitrisek
BrAtKo píše:Ja len tolko, je to bohovsky rozdiel vo vahe 4 vs 8 ks AA bateriek. Kolega tu mal na stole GT3B a aj Carson. GT3B velky pekny displej, tazsia, Carson lahucka, bez anteny, maly displej, pocitovo ergonomickejsi.
No právě ta váha mě pořád odrazuje,ale prý se to dá dořešit malou lipo baterií tak se na to musim mrknout.
Napsal: 22.02.2012 11:54
od minotaur
Pitrisek píše:Teď ještě furt přemýšlim o tý vysílačce jakou přesně ať neudělám blbost,ale asy to rysknu a vezmu tu GT3B
Tak to se podívej sem >>>
-
http://rc.305.cz/view.php?nazevclanku=popis-uprava-a-preprogramovani-vysilacky-ansmann-w6&cisloclanku=2012020002
-
http://rc.305.cz/view.php?nazevclanku=moznosti-napajeni-vysilacky-flysky-fs-gt3b-a-pripadne-upravy&cisloclanku=2012020001
Není problém honit jí z 3S nebo 2S LiPo, dokonce někdo zkoušel i 1S, ale to nemám ověřené.
Na tobě je, jestli vezmeš GT3B nebo Ansmanna W6, srovnání najdeš v těch odkazech.
Největší výhodou GT3B (W6) je směšná cena přijímačů, 3-kanál okolo 6,- USD a 6 či 8-kanál okolo 10,- USD.
Napsal: 22.02.2012 12:44
od eos
Jo, OTM Kolibri 0,8ccm znám moc dobře. Měli jsme jich pár a byly to pěkný mrchy, náročný na seřízení, s malou trvanlivostí, ale solidním výkonem a za lidovou cenu. Všechno kluzný ložiska bez futer, překalená klika, v karteru sem tam bublina..
Napsal: 22.02.2012 15:54
od eos
V GT-3B máme tenkou lipolku, vejde se tam třeba tohle:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html
V HK-310 mám dokonce normální trakční 3S 2200mAh, ale už je tam dost těsně.
Váha je s NiMh tužkovkama nesrovnatelná a komfotr taky.
Napsal: 22.02.2012 16:45
od Pitrisek
A jak to je u tý lipolky ta vysílačka ji hlídá a odpojí nebo si to pak budu muset hlídat nějak sám??
Napsal: 22.02.2012 16:56
od minotaur
Pokud ji budeš mít s originálním firmwarem, tak nejjednodušší je použít 3S LiPo a k ní nějaký LiPo monitor za pár šupů. Pokud tam nahraješ open-source firmware, tak si můžeš nastavit úroveň signalizace nízkého napětí baterky. Ale tohle vše najdeš na těch odkazech.
Napsal: 23.02.2012 7:57
od Pitrisek
minotaur píše:Pokud ji budeš mít s originálním firmwarem, tak nejjednodušší je použít 3S LiPo a k ní nějaký LiPo monitor za pár šupů. Pokud tam nahraješ open-source firmware, tak si můžeš nastavit úroveň signalizace nízkého napětí baterky. Ale tohle vše najdeš na těch odkazech.
Dík už jsem si ty odkazy přečetl.Předtim mě to z mobilu nějak nešlo :mrgreen: No tu vysílačku bych chtěl upravovat,ale budu muset někoho sehnat na pomoc,protože to bude pro mě oříšek :-D
Napsal: 24.02.2012 15:48
od Pitrisek
Konečně mám objednáno a v pondělý by měla dorazit výsílačka s kabelama a zbytkem blbostí.Teď to jen stačí poskládat a můžu vyrazit na první závody do mrakolandu :tleskam:
Napsal: 29.02.2012 20:50
od Pitrisek
čus lidi mám tu menší problém po zapojení vysílačky FlySky GT3B jsem zjistil že při zatočení na max do leva se kola hned srovnaj a auto vystřelí na plný pecky dopředu.Vše funguje tak jak má jen to zatočení takhle blbne.Dík za pomoc
Napsal: 29.02.2012 20:54
od aviaro
Neráchal jsi servo ? :wink:
Napsal: 29.02.2012 20:59
od Pitrisek
nene vše mě dnes přišlo nový
EDIT a na wendisově spektrumce a mojí traxxas to jde v pohodě.Jen nemůžu vyštelovat servo tak aby bylo uprostřed a šlo stejně na obje strany
Napsal: 29.02.2012 21:03
od aviaro
Tak to bude problém někde v nastavení elektra (něco se nesnese s něčím). Ptal jsem se proto, že tohle dělá občas mrtvý (utopený) servo. :wink: