Stránka 8 z 78
Stykač
Napsal: 21.03.2012 6:41
od Hanys
Miloši,
můžeš prosím vyfotit ten automobilový stykač, přes který budeš startovat Hondu? Ze kterého auta to je? Díky.
Napsal: 21.03.2012 7:17
od Mila198
minotaur píše:Ty nádrže budou funkční? Vůbec bych se nedivil. Perfektní práce.
Samozřejmě, přeci bych tam někam ještě nepřidělával nějakou další nádobu. Ta větší je na benzín pro Hondu, a ta menší na naftu pro zadýmování.

Re: Stykač
Napsal: 21.03.2012 7:37
od Mila198
Hanys píše:Miloši,
můžeš prosím vyfotit ten automobilový stykač, přes který budeš startovat Hondu? Ze kterého auta to je? Díky.
To ti přesně nedokážu říci, ze kterého auta to je, protože jsem ho dostal od kolegy z autodílny, ale je to stykač se dvěma vinutími, jedno je proudové, přes které to v sérii s vinutím motoru přitáhne, a pak se zkratuje přes kontakty, a druhé je jen přídržné, pomocí něhož to potom drží, aby to nebralo velký proud potřebný k přitažení a vysunutí. Ještě jsem v něm musel udělat jednu změnu, a to, že jsem změnil pružinu, která vrací jádro do původní polohy, protože byla moc silná, a vzhledem k menšímu odběru proudu mého motoru nedovolila plné vysunutí a sepnutí. To bylo součástí testování, ale nakonec se to povedlo.

Milovo stroje ve velkém měřítku
Napsal: 21.03.2012 19:05
od mara126
neskutečná strojovna, závidim šikovnost a těšim se na další dávku fotek
Napsal: 21.03.2012 20:40
od magor-no1
jen doplním , ten stykač je běžná cívka od startéru , takto se dá upravit takřka z jakéhokoli osobního auta
Napsal: 21.03.2012 20:47
od Mila198
magor-no1 píše:jen doplním , ten stykač je běžná cívka od startéru , takto se dá upravit takřka z jakéhokoli osobního auta
Není to běžná cívka od starteru, jak jsem se zmínil, tak tato cívka má dvě vinutí, což není běžné u všech automobilů, a oproti ostatním má mnohem menší odběr. Já jsem se s tím setkal poprvé! Před tím jsem měl vždy jen Škodovky, které to nemají.
Napsal: 21.03.2012 21:21
od Slick7
Teda to je obrrrrrrrrr :mrgreen: To bych chtěl jednou vidět na vlastní kukadla. Chtěl jsem se tě zeptat, jak spojíš tah dvou serv dohromady, aby se ti vzájemně nepřetahovaly?
Napsal: 21.03.2012 21:22
od magor-no1
tak se omlouvám za des informaci , tato cívka má dvě vinutí a je to třeba z redukčního startéru pro vůz škoda Felicia 1,3 MPI ; 1,6 MPI nebo z náhrady za původní startér pro starší vozy škoda
Zde je okopírovaný princip : "Spínač má vinutí dvě, jedno přítažné a druhé přídržné, prakticky jde o elmagnet se dvěma vinutími. "
Napsal: 21.03.2012 22:02
od Mila198
Slick7 píše:Teda to je obrrrrrrrrr :mrgreen: To bych chtěl jednou vidět na vlastní kukadla. Chtěl jsem se tě zeptat, jak spojíš tah dvou serv dohromady, aby se ti vzájemně nepřetahovaly?
Mám je normálně natvrdo spojené přes ovládací páku, ale je potřeba, aby obě strany byly naprosto souměrné, a teď nevím, jak to popsat, aby jsi mi porozuměl. Když si propojíš osu serva a osu otáčení toho malého ramene, tak osy kulových čepů jsou na kolmicích k této spojnici, a pak jsou dráhy naprosto shodné a nehádá se to. Samozřejmě nemůžeš mít serva, která mají naprosto rozlišné chody, ale mě se to podařilo skloubit tak, že při rejdu ani nevrknou, jak jsou ve stejné poloze - samozřejmě při zvednutých kolech, tzn. bez zatížení. Snad jsem to popsal srozumitelně.

Napsal: 22.03.2012 7:00
od Slick7
Jasně, chápu, ptám se proto, protože jsem tenhle problém už jednomu známému řešil na jeho obr model kam použil ty samá serva co ty a došel jsem k technickému řešení, kde serva pracují aniž by se hádala i když zabírají každé mírně po svém. Tohle řešení jde samozřejmě aplikovat i na menší serva, ale za nejlepší řešení považuji to Hanysovo, hlavně to krásně zpomalí chod serva, takže je to maketovější.
Jinak fakt super práce, jde vidět že se doma nudíš :mrgreen:
Ještě dotaz, postavil jsi mu i vlastní garáž 1/7, protože tohle asi na poličce v obýváku nemáš vystavené, že? :wink:
Napsal: 22.03.2012 7:20
od Mila198
Slick7 píše:Jasně, chápu, ptám se proto, protože jsem tenhle problém už jednomu známému řešil na jeho obr model kam použil ty samá serva co ty a došel jsem k technickému řešení, kde serva pracují aniž by se hádala i když zabírají každé mírně po svém. Tohle řešení jde samozřejmě aplikovat i na menší serva, ale za nejlepší řešení považuji to Hanysovo, hlavně to krásně zpomalí chod serva, takže je to maketovější.
Jinak fakt super práce, jde vidět že se doma nudíš :mrgreen:
Ještě dotaz, postavil jsi mu i vlastní garáž 1/7, protože tohle asi na poličce v obýváku nemáš vystavené, že? :wink:
Tak sem s tím tvým řešením, rád bych se na to podíval, jak to dělají u sousedů. A k tomu parkování - zatím parkuje na pojízdném stolku v normální garáži, na poličku to opravdu není, protože nejsem schopen sám to ani sundat z toho stolku na zem! Asi si budu muset udělat nějakou zvedací plošinu, jako má kolega Lamka, nebo jeřáb na tu manipulaci s modelem.
Napsal: 22.03.2012 7:47
od baracuda
hele, ve které garáži? Tušim te v noci navštivim :-D
Napsal: 22.03.2012 7:49
od Mila198
baracuda píše:hele, ve které garáži? Tušim te v noci navštivim :-D
Pozor mám velkého psa!!!
Napsal: 22.03.2012 8:13
od baracuda
to je dobre, dik za upozorneni, mam znameho reznika tak mu pripraví velkej steak :-D
...
Napsal: 22.03.2012 9:29
od DavePr
baracuda píše:to je dobre, dik za upozorneni, mam znameho reznika tak (mu)ti pripraví velkej steak :-D
z toho psa? :-D
Já bych radši obdivoval jen z obrázků, kdybych to měl doma, ani bych nevěděl co s tím :roll: :mrgreen: :wink: