Zas to tvoje rejpání :idea: Opět bych mohl napsat, že jsi tam nebyl atd. ale to neřeš :wink: Tacoma prošla další úpravou, která mi dala docela zabrat, ale to rozepíšu podrobněji :-I
Řízení od SlickaPředek byl už hodně do "Áčka",rozhodl jsem se vyzkoušet řízení od Slicka. Kompletní sada na předělání řízení a zavěšení za 1200,- je pěkná cena. Dorazil balíček a musím ocenit, že každý díl byl pečlivě zabalen v papíru, aby nedošlo k poškrábání :hura:

A zde máme celou sadu, včetně šroubů, matiček a vymezovacích podložek.

Zde rozdíl těhlic

Každý díl je precizně zpracován na setinu přesně. Velmi oceňuji to vybrání v pouzdru ložisek. U starých těhlic byl problém ve vyndání toho většího ložiska. A teoreticky by se dal ten kanálek využít na mazání obou ložisek zevnitř :lol: Zvrchu je šroub co drží domek a páky dohromady, ale obojí je na čepech, které sami o sobě drží moc. U poslední fotky se mi líbí drážka na rozpojení těch dvou dílů.



Těhlice po smontování pasují na "C-huby s přiloženýmy vymezovacími podložkami naprosto přesně bez sebemenší vůle načež zatáčení přes ložiska jde jak po másle. Jen jsem zvědavý jakou životnost budou ty ložiska mít? Na téhle fotce by ten rejd byl suprovej, ale nastává problém, že se musí nasadit držák tlumiče, který rejd značně omezí.



S tímto to splňovalo Ackermanův zákon, ale rejd byl takový skoro jak Honcho v základu. Tím nechci říct, že to má Slick špatné. Právě naopak. Je to vymyšlené velmi dobře. Vše se přehodí a jede to, ale mě ten rejd nestačí zvlášť když vím co páky nahoře dokáží, tak jsem začel brousit.

I těch pár milimetrů pomůže k zatočení 5-7°. Pod páku jsem dal vymezovací kroužky aby kloubky nenaráželi do držáku a obroušené místo jsem zakápl Plastidipem, ať to drobet tlumí. Myslím si že by ten držák tlumiče šel vyrobit s daleko lepším vytvarováním, že by páka sice do držáku narazila, ale v ukrutném rejdu.


Další problém nastal, že přes přiložené prodlužovací držáky tlumičů nešli tlumiče nastavit o tolik co jsem dole přidal jak do strany tak výšky, tak jsem musel vrtat. Tohle je jediná výtka k celému setu. Když se udělá ten spodní držák na posazení tlumiče nad nápravu, který to dá do strany o 1,8cm a 1,5cm do výšky, tak proč vrchní držák tyto míry neumožnuje :?:



A největší problém nastal při výrobě tyče řízení. U toho jsem strávil dva večery a nemohl nalézt odpovídající délku, protože i když bylo hodně upilováno, tak zas nestačilo servo dosáhnout tak daleko i když byly na vysílači trimy na 150%. Vždy jedna strana dorážela a druhá ne, tak jsem furt laboroval. Už jsem skoro pokukoval o programátoru serva, než mi docvaklo, že bych mohl použít delší páku řízení. A je po problému. Zatím je tam plastová, ale už jsem objednal kov.
No a tohle je výsledek. Možná se to někomu bude zdát, že je to málo, ale věřte že není. To vnitřní kolo dělá opravdu moc.




Zkoušel jsem to po bytě a v chodbičce na lině to otočilo na 1,4m. Už se těším až to prubnu venku.Jednou už jsem s tím tedy byl, ale to točilo na plno jen na jednu stranu. Je to fakt dobré. Proto jsem psal že to má Slick vymyšlené dobře, že s krátkou pákou serva to půjde na plno bez narážení, jen nebude využit celý potenciál tohoto krásného výrobku. Udělat jinak ty spodní držáky, tak to točí na pětníku. Celé to chválím moc :FINE:


Ještě čekají Tacomu 2 výrazné optické změny, ale to nechám na později. Dnes to bylo už dost vyčerpávající :lol: :BYE: