Stránka 73 z 117

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 28.10.2014 8:45
od jirka.813
Woyta píše:Trosku lepsi nez L profil by na namahani zavitu byl U profil. L bude trosku pacit zavity.
Mozna by slo vzit i napravu skrz naskrz sroubem a nevadilo by to ose.


O účku jsem taky chvíli přemýšlel a určitě by bylo pevnější, ale vyzkouším odolnost elka a pak se uvidí.
Šroub skrz nápravu se mi nelíbí :NO: , pořád ještě věřím, že to udrží i krátké šroubky.


Delší páka a pro jistotu i silnější servo bude další krok :OK:

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 28.10.2014 20:57
od PitaW
Tak jsem se do toho dnes pustil taky :roll:

Obrázek

Vytvořil jsem to z 0,5 nerez plechu, z kterého mám pancíře na nápravách, protože nemám nůžky na plech a tohle jde silou nůžkami :lol: Udělal jsem to do Účka, takže i přesto že je plech slabý drží to jako bejk.

Obrázek

Jak jsme se bavili o závitu, tak to si myslím, že nebude žádný problém. Dva šrouby vedle sebe a jsou dorvané fakt na fest.

Obrázek

A tady výsledek :OK: Už jen čekám na tu páku a pak mi ten rejd zlomí kloub v poloose :-D Na zítřek mám připravenou další novou věc na Tacomě :idea:

Obrázek

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 28.10.2014 22:06
od sistri
Pěkně to ladíte pánové , abych se příští rok bál :FINE:

Jinak jestli budete chtít změřím poloměr zatáčení svého starého auto co jsem s ním jel trial, teď si myslím, že mě strčíte do kapsy :-p
Naneštěstí už mám nové auto na trial :lol:

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 29.10.2014 6:55
od jirka.813
No tak to se Ríšo klidně začni bát, tvoje kralování v trialu nemůže trvat věčně. :-D
Informace o poloměru zatáčení tvého již "starého" auta by mohlo být pro nás užitečné, jako výzva kam až se musíme dostat, aby nám to taky tak pěkně zatáčelo. ;-)

Držáčky jsi si udělal Píťo luxusní, teď už řízení nic omezovat nebude. :OK:

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 29.10.2014 8:08
od gufy
musíte se kluci , dostat do max rejdu 45 ° :-)))))

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 29.10.2014 8:14
od Mira
tak jsem si vcera do tech direk zastoural a asi jo, no, razy pobere zaveseni a vypada to schopne.. pitaku hezky drzaky sis vystrih, tim je asi rizeni vyreseny.... tohle resenu mi bude vrtat hlavou..


bohuzel mi nebude vrtat penezenkou, ale pristi rok bude snad upgradu nakloneny vic tak se k tobe do vlakna zas vratim pro moudra

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 29.10.2014 8:17
od jirka.813
gufy píše:musíte se kluci , dostat do max rejdu 45 ° :-)))))

Bez obav, ctíme literu zákona ;-)

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 29.10.2014 8:57
od gufy
Tak pak je vše v pořádku a losování může proběhnout :-) Já chci , s pár úpravama , vyzkoušet tohle http://www.crawlster.de/CR%20BTA%20de/bta-de.html

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 29.10.2014 10:12
od jirka.813
Tahle vychytávka vypadá zajímavě 8o , něco podobnýho jsem si vymýšlel jen tak nanečisto a teď už budu mít co kopírovat (asi tak za 10 let až budu mít čas)

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 29.10.2014 17:31
od sistri
Tak jsem to měřil a starý auto,rozvor 280mm, se otočí na 1,60m s tím, že tam není ackermann (obě kola zatáčí pod stejným úhlem- lehká rozbíhavost)

Nové auto, rozvor 300mm, s ackermannem se otočí cirka na 1,26-30, ale mám pocit, že mě nepustíte na start :roll:

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 29.10.2014 18:24
od PitaW
gufy píše: Já chci , s pár úpravama , vyzkoušet tohle http://www.crawlster.de/CR%20BTA%20de/bta-de.html

To už se řešilo ve vlákně "řízení SCX10" a dle mého to extra dobré není. Nastává problém že musíš zvednout a poposadit tlumiče, což už umíme. Tedy spodní úchyt :lol:
Další problém nastává, že aby to mělo alespoň rejd jako když jsou páky těhlic vepředu, tak musíš uříznout jeden držák na link a ten bude držet už jen na jednom.
A třetí problém si myslím, že bude také v dráze řízení a krátká páka serva. Jak na to koukám, ten čep jen kousek pod servem, musí být spojovačka a prostě to neotočí do maxima, tady alespoň na jednu stranu.
Když by se dala dlouhá páka serva, tak by vypadalo asi divně. To je tedy jen můj názor. Ty páky těhlic to chce mít nahoře. A ta cena za jeden plech :roll: To už je lepší to nechat vyřezat od šikovných kluků z fóra za pár stovek :lol:

A tím se dostávám k další optické změně na Tacomě od mistra Lee :-)

Beadlock límce alá Lee

Lee mě vyřezal tyto límce, které se mi od počátku mého RC dobrodružství s Tacomou moc líbili, jenže na 1.9 jsem je nikde neviděl.

Obrázek

Následovalo barvení a mezitím jsem převažoval auto a lepil docela dost děr v pneumatikách. Už jste někdo zkoušel dávat gumu naruby? Vypadá to srandovně :-D

Obrázek

Na límce jsem použil barvu co mám na lexance. Jako je to pěkné, ale pokaždé když barvím a pak přiložím k autu tak oproti boudě víc svítí a já se hrozně divím, než si uvědomím,
že je ta červená na boudě přestříkaná černou a tudíž je tmavší. Pak jsem porovnal barvu starých límců a je vidět že časem taky ztmavne.

Obrázek

Tentokrát jsem zvolil černé šrouby okolo límců.

Obrázek

A tady je to z boku. Takový drobet traktor :lol: Pro víc všímavé jsem otočil vzorek gum, protože jsou po 11. měsících zmydlené jak staré po dvou letech. Všimněte si také náklonu předního tlumiče. Tím se chci ještě dostat k tomu Slickovo hornímu držáku. Vzpomeňte si na fotky z předělání, že jsem ten držák ještě provrtal, abych se dostal co nejblíže k ose středu nápravy a stále je to málo a při max křížení a rejdu se guma lehce dotýká pružiny. Takže ještě udělám nové držáky aby bylo vše jak má být, když už to tím prochází :wink:

Obrázek

No a pro Míru něco k novému těžišti. Chtěl bych to ještě snížit, ale to znamená výrobu těch držáků a nových podběhů, protože už tyhle to měli s tlumičem jen tak tak. Vzadu to poposadím jen o tu direčku víš, což je 5mm :lol: A předek bych mohl tak o 8mm, aby to bylo nějak v rovině. Víc z toho nevymáčknu.

A to samé platí o celkové váze :-I Já celý večer laboroval nad čísly. Na A4 nakreslil auto a ke všemu dal váhy a rozpočítával, kolik gramů nechám na zadku. Jenže zadní kolo mělo jen 100g olova a na celkovou váhu šasí a boudy to zas tolik není, takže to dopadlo tak, že jsem z každého zadního kola vzal 30g a ty dal na předek, protože jsem chtěl vytvořit rozdíl 440g a to přesně vyšlo, takže Tacoma váží opět 5kg a méně ubrat už nemohu :-(

Obrázek

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 29.10.2014 18:34
od sistri
Ber to tak, že váha je holt daň za obrnění, které se ukázalo zvlášt při střídání jezdců jako důležitější :wink:

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 29.10.2014 18:54
od PitaW
Tak já to hlavně Richarde neberu jako auto na trial. Trial rád jezdím a mám rád tu společnost, ale Tacoma je prostě Tacoma. Model pro radost a na takovéto domácí ježdění se všemi doplňky co má Offík mít.A od počátku jsem to vlastně stavěl stylem, že co se nějak rozbilo, tak jsem vymýšlel jak to zpevnit, aby se to příště nezničilo až z toho vznikl tento nerozbitnej macek :-D

No a ještě tedy k tomu rejdu.Ve Vimperku se na rejd nehraje. U Vás jo a jak jste o tom psali, tak co berete víc než 45°? Vnitřní kolo, nebo vnější? Nedalo mi to a tak jsem přehnul papír abych vytvořil úhel 45° a šel to změřit. Na lino se spáry kvůli pravému úhlu.

Vnějšímu kolu zbývá do tohoto úhlu ještě docela dost :-p

Obrázek

Vnitřní je tedy přes, ale ne zas o moc a to není zaplé servo. S ním to tak nebude, protože je to hrozně moc na ploosy a drobet jsem omezil.

Obrázek

No ale z tohoto pohledu je to hroznej mazec :FINE:

Obrázek

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 29.10.2014 20:12
od sistri
Popravdě takový pohled na auto mám nejraději. K pravidlům bere se max rejd a je jedno na jakém kole. Ale myslím si, že by jsme te, bez problémů pustily pokud by to servo jak říkáš nepustilo přes 45st. Omluvte chyby psáno z mobilu

Re: SCX10 Honcho z Vimperka

Napsal: 29.10.2014 20:29
od sWiNe
kurnik dyť o tom to je, z těch našich verglů vymáčknout maximum, nač to omezovat :tleskam: