Do vánoc bude hotovo! Mi ty RZ ve předu fakt serou, jsou auta na které je fakt nedáš a je to vždy na úkor něčeho jiného. Když už si snad můžeme platit za to jakou značku chceme, proč si nemůžeme zaplatit za to že bude přední třeba za oknem :sad: (tím samo nemyslím že ty sis jí zaplatil, náhoda je blbec a k patrolu se tato ďábelská rz opravdu hodí :twisted: :FINE: )
Jinak já už jsem na "zimních" gramodeskách ... :twisted:
Zajímavý, jak jsou 33" (285/85 R15) na dospělym GRku směšný, kdežto na jinech autech jsou to dospělý kola ... (Disko, Samík, Cheera, Pajera atd.) A to ještě origo plastový lemy opticky snižujou o 5-6 cm ...
Prostě Patrol musí bejt na 35" a výš ... Pak je to dospělák. (zase to na těch pidi 33" docela jede ... :lol: )
dej foto jak zapadají pod lem, pak by třeba pomohly podložky na rozšíření. Jinak co si budem povídat skoro každé auto na zimákách vypadá tak trochu směšně :BYE:
Což o to, podložky by to určitě řešily, tyhle disky mají et -5, takže 2 cm podložka a ideál. Na "bůgrech" jsou 8x16 s et -25 a je to akorát. :wink: 10" disky s et -43 už mě nějak přešly ... :oops:
Prdím na to, budu mít ještě jedny disky, Superiory 8x15 s et -25 a přehodím to. :wink:
aviaro píše:Prdím na to, budu mít ještě jedny disky, Superiory 8x15 s et -25 a přehodím to. :wink:
Pak už není co řešit, měnit tlumiče za originál jen kvůli bezpečnosti a zkrášlení vozu pro zimní období by byla úplná blbost. Škoda jen že ta zima u nás stojí čím dál tím víc za hovno :sad:
No, tak konkrétně u mě by to tak jednoduchý nebylo, muselo by se vše zase uřezat a převařit tak, jak to bylo. (misky a uložení pružin tlumičů / panhardky, řízení, ramena atd. atd. ... ) To ty to máš jednoduší ... :wink:
Bych taky potřeboval nazvedat a kola. Bohužel můj osud si to pobral tak že jediné co musím je pořád platit a kdybych náhodou měl někde ušetřit hned mě sejme :-( Karma to je svi..
Na s13 vyměníš žárovku jak? A uvědom si že to je stará kára kde se na lidi ještě myslelo, pokud srovnání tak kde máš nissan skyline tohoto roku, jakým stylem probíhá výměna? Akorát všichni dělají halo že se dá z těchto aut oddělit kastle od zbytku což na břichoplazu nejde :-p
S13 ma hlavne sealed beamy. Kde zarovka je cele svetlo. Pro evropu ma konverze na H4 zarovky.
Beznej postup je nasledujici:
1) Vyklopit svetla (tlacitko u ridice, nebo vysroubovat koleckem u elektromotoru) 2) Vysroubovat 4 srouby a sundat cernej plastovej kryt. 3) Povolit 4 srouby a sundat svetlomet. 4) Opacny postup.
Kdo ma drobnejsi ruce, tak to muze zvladnout skrz motorovy prostor bez vyndavani svetel.
Ja mam udelane vlastni konverze na cocky s H1 zarovkami v puvodnich svetlometech. Me staci sundat kus tesniciho plastu za svetlometem a H1 zarovku tam protahnu.
Za to u nasi Corsy D to je na rozebrani pulky motoroveho prostoru. :D
Ja nedelam halo z ramu. Znami maji stare ameriky. Tam je ram take bezna zalezitost. Ale rozhodne tam neni treba to vse rozebirat aby se neco vymenilo na motoru.
Je teda fakt, ze vymena turba na S13 je taky bomba. V manualu pisou: Povolte 4 srouby na svodech a sundejte turbo.
Jenze abych povolil ty 4 srouby u turba, tak musim sundat svody. Abych povolil svody, tak musim sundat turbo. Poprve mi to trvalo 3h nez jsem prisel na to jak na to. Ted uz to je zalezitosti zhruba pul hodiny.