Stránka 9 z 13

Napsal: 05.04.2010 20:00
od ferdovic
To je podle toho jak se ukotví motor do příruby tuším.Diky za info.

Napsal: 05.04.2010 20:55
od jerrzy
Zřejmě ale začnu řešit nejdříve régl,protože ta brzda chybi


jestli tam das tu planetovou redukcni prevodovku tak brzdu nebudes potrebovat.. ja mam v ccčku sestupny prevod 4,3:1 s motoren rady 300 a auto stoji v jakem koliv svahu bez brzdy..

Napsal: 06.04.2010 18:15
od Horal
Tak teď teda nevím :sad: .Sice bych zabil dvě mouchy jednou ranou,ale bojím se,že by Pájo jezdilo hodně pomalu.Mám tam Axial 55T.Kdybych tam dal tuhle
http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop ... prevodovka
byla by rychlost poloviční.S tou jak píšeš ani ne čtvrtinová,to bych musel dát jinej motor,aby se to trochu zrychlilo.Zřejmě začnu tím réglem,protože nejvíc mi chybí ta brzda.

Napsal: 06.04.2010 18:37
od pumarider
ta je na tenhle motor akorad si myslim, taky to tak chci udelat

Napsal: 06.04.2010 19:05
od DUsoft
Já do převodovky nepůjdu, objednal jsem motor Team ATLAS 90T a proti 55T Axialu by to mělo zpomalit jako převod 1:2.

40T 11,000rpm
50T 9,570rpm
60T 8,030rpm
70T 6,700rpm
80T 5,940rpm
90T 4,730rpm
100T 3,850rpm

Napsal: 06.04.2010 19:28
od ferdovic
Já se teda do toho nechci moc montovat,ale motal jsem si motory sám a při pastorku 16z motor 70z už mi připadá moooc pomalý,kompromis byl 60z,je to taková rychlejší chůze a poměrně dostatečný kroutící moment za málo A.

Napsal: 06.04.2010 19:35
od Kuba93
Souhlasim.. Mam 65ku a myslim ze je to ideal.. Kdyz se pujde po rovine na nejaky expe tak ta 90ka bude moc pomala.. 65 je ideal, je to takova trosku sviznejsi chuze, nehlede na to ze to obcas taky potrebujes trosku vykotlit, kdyz se chces nekam vyhoupnout.. mozna jeste 75 ale vys bych urcite nesel.. Nechci te od toho odrazovat, jen abys pak nebyl zklaman..

Napsal: 06.04.2010 19:36
od Droxa7
Jak říka Kuba, 75ku bych ještě strávil ale víc už asi ne...

Napsal: 06.04.2010 20:59
od ferdovic
Chlapi bylo by možné změřit A při plném plynu ale s kolama ve vzduchu,jen pro info?Můj bere u baterií Nimh asi 1,48A.

Napsal: 06.04.2010 21:01
od Horal
Já bych se také nerad připravil o možnost rychlejšího přejezdu nebo hrabačky.Docela mě překvapilo,že se dá jet i velice pomalu na citovku.Takže jdu nejdříve do toho réglu a pak eventuelně do pomalejšího motoru.Navíc,čím míň mechanických převodů,tím asi líp,když se to dá řešit jinak.

Napsal: 06.04.2010 21:14
od ferdovic
Každý nějaký převod navíc je i spotřeba nahoru a jestli máš k dispozici menší kapacitu,tak je to docela zásadní,tahat sebou na nějaké expedici 5kg baterek by se asi nikomu moc nechtělo.

Napsal: 06.04.2010 21:14
od Kuba93
Horal píše:..Docela mě překvapilo,že se dá jet i velice pomalu na citovku...


Presne tak, vse je o rukou.. Kamos se to naucil i se standartnim Mabushi.. Sice to nebylo ono ale slo to.. Ovsem volba motoru je individualni vec, takze kazdy dle sveho gusta.. :wink:

Ferdovic : Rad bych ti to zmeril, bohuzel nemam funkcni mericku, snad to vyzkousi nekdo jiny, tez by me zajimal odber..

Napsal: 06.04.2010 21:35
od jerrzy
me jine reseni nezbyvalo nez tam dat prevod.. na unimogu mam 108 gumy a jezdim s nim trial.. Ted v Mariankach stavime novy trialovy parka a jelikoz
je nas tu dost i s offroudama bude tam i krom klasickych sekci offroudovy okruh a na expedice jsou tu take paradni mista.. zde je par fotek ze stavby
http://www.rcavh.cz/Trial/trial_index.html
fotky jsou v galerii-akce RCAVH

Napsal: 06.04.2010 21:51
od ferdovic
Jasně,že na trial bych dal taky převodovku,mám AX10 a mám tam 17z motor a převodovku 3,75:1 a zastavim i z kolmé stěny.Jen spotřeba je vyžší než u motoru více závitového,ale to je ostatně logika elektriky.A navíc u trialu o spotřebu vůbec nejde.
Já měřím běžným multimetrem mám jej do 10A,tak to je pohoda.

Napsal: 07.04.2010 12:40
od fcstan
Já mám v Toyotě (CC-01) motor 80T od rc4WD - rychlost - rychlá chůze?) na prázdno (kola ve vzduchu) nějakých 300mA, při jízdě po rovině 1/2 plyn 300mA na plný plyn 600mA, při plném záběru (opřený nárazník o zeď a hrabou všechny kola - povrch asfalt) 1/2 plyn 1,6A na plný plyn 2,6A

Na baterku 1900 starou 2 roky jezdím tak hodinu a půl.

(Jestli mi nekecá měřák :mrgreen: