Zatím přihlášení závodní No a tímto navazuje další :-) závodní týmy, tak posílejte ať to dáme dohromady. Tým- členové 1). Co zbyly. - Míša, Šmoula, standa34 2). Rošťáci s.r.o. - Malý Šmoula, Filip P, Dan P, (Junioři) 3). Tým dědků - Milan Jankovič, Marek Stáňa,Jiří Čefelín
Závodníci pomalu se blíží první závod RC Offroad Trial Brno 2017.
Tímto bych vás chtěl požádat, kdo se nepřihlásil ať učiní co nejdříve z důvodu tisku startovních čísel. Nálepky se startovním číslem budu objednávat koncem příštího týdne,dotisk nebude možný. Nálepky se startovným číslem budou pro každého 3ks a budou se platit při prvním závodu ( kolik to bude stát nevím). Dále bude možnost objednat trička,mikiny s našim logem, nechte si to projít hlavou kdo bude mít zájem. Když si někdo vymyslí tričko s logem a ještě se jménem nebude to problém věci kolem triček a mikin řeším s Mišou, tak ohledně dotazů se odkažte na mě nebo na Míšu.
Předpokládaný termín prvního závodu bude 5.3.2017 ještě potvrdím, nevím jak vypadá dráha ale předpokládám že bude potřeba uspořádat brigošku.
Tímto bych vás chtěl pozvat na první závod Rc Offroad Trial Brno 2017. Žádám všechny zúčastněné aby se dostavily cca 20mint před zahájením samotného závodu, z důvodu technických přejímek a administrativních úkonů. Dále připomeneme nějaké změny . Pravděpodobně bude kosa a pro tento případ bude opět k dispozici stan s topením. Pro nováčky a dráhy neznalé, na dráze je možnost uvařit si kávu, čaj, (vlastní) vychladit různé nápoje :-). A dokonce i WC, především pro dámy .
Připomínám změny Tak přidávám změny pravidel na sezonu 2017. 1. Kategorie byly určeny takto: junioři 0 – 15 let dospělí nad 15 let nebude se dál dělit na ženy a muže 2. Startovné pro rok 2017 Dospělí 100,- Kč Děti 50,- Kč 3. Jestli se bude škrtat rozhodnu před každým závodem (některé závody se pojedou mimo Bosonohy ) takže se může stát že na některé trati se pojedou čtyři sekce 4. Jednotlivé sekce budou limitované 10 minutami (zabrání se tím „dlouhým expedicím“)po vypršení limitu se budou počítat neprojeté branky jako neprojeté. 5. V případě že jede více závodníku s jedním modelem, bude ve frontě na sekci každý závodník označen vhodným způsobem (například kužel, maketa auta… ideálně se startovním číslem. 6. Startovní čísla – budou určena s minulé sezony pokud pojedete Trial Morava můžete si vybrat číslo a zároveň ho použít na Trial Brno 7. Každý závodník je povinen znát pravidla, a tím i v případě potřeby musí dělat i komisaře 8. Ohraničení sekcí tzv. „mlíko“ musí být ze všech stran ( ze 100%) 9. V případě vnitřního rozdělení sekce mlíkem, se přejetí počítá jen jako přejetí mlíka, ne opuštění / vyjetí ze sekce 10. Výška branek 12 – 15 cm (nepočítá se hrot) 11. Branka je kolmo k terénu v místě vpichu (má-li svah 45°, branka bude pod uhel 45° tedy kolmo ke svahu) 12. Diplom dostanou prví tři umístění 13. Ředitel Stanislav Pichler Zástupce Jiří Čefelín Pokladní Eva Pichlerová Změny jsou minimální ale je dobré o změnách vědět jsou nějaké odlišnosti proti Trialu Morava.
Pánové v neděli nám začne sezóna, tím pádem bude potřeba vyhlásit brigádu. Takže kdy 4.3.2017 v 10:00 hod. na dráze v Bosonohách Pražská 8. Budeme uklízet a opravovat celou trial dráhu, takže se patřičně připravte. Standa
Pánové v neděli nám začne sezóna, tím pádem bude potřeba vyhlásit brigádu. Takže kdy 4.3.2017 v 10:00 hod. na dráze v Bosonohách Pražská 8. Budeme uklízet a opravovat celou trial dráhu, takže se patřičně připravte. Standa
Ondra Koukal, Jirka Groch a já budeme v sobotu na závodech v Přáslavicích. Marek má rodinné povinnosti, Zdeněk, dědek, Berta, a Míša - ti všichni mají taky povinnosti, Šmoulí familia nevím ... Je prosím Vás někdo, kdo by Standovi pomohl s brigádou v sobotu připravit tratě, nalepit na branky čísla, případně píchnout nějakou sekci na neděli ?? Děkuji Čefa.
máme za sebou první závod, který ukázal, že změna některých pravidel není na škodu.
Takže na úvod jsme měli technickou přejímku, celkem jsme se dost nasmáli, ale všichni pochopili, že to má smysl (někdo nejmenovaný dostal výjimku na jeden závod) no a kdo prošel dostal známku STK.
No a konečně k samotnému závodu, komisaři dostali stopky a veškeré sekce se jeli na čas s 10ti minutovým limitem. Během samotného závodu se ukázalo, že časový limit je dobrý nápad a nikdo s tím neměl problém, no akorát trošku znervózňovalo, když komisař oznamoval zbytek času.
Tak abych to shrnul, po dlouhé zimě se ukázalo, že závodníci pilně pracovali na vozidlech a byli připraveni dát do závodu všechno. Na druhou stranu bylo vidět, že pauza byla dlouhá, skoro pětiměsíční a ukázala, že někteří jsme dělali základní chyby. Všechno se ale doladí během dalších závodů.
Chtěl bych poděkovat všem, kteří se podíleli na připravě toho závodu (diplomy, poháry, příprava dráhy).