Stránka 9 z 26
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 10:14
				od jobik
				V úterý davany nový ale ještě mě napadlo povolit trošku ten spodní kryt toho kola a když s tím jedu po koberci tak se mi zdá že to je lepší nic neskřípe jede to ale mám obavy v terénu jak se to bude chovat nevim no  :?  
A ještě nový poznatek může způsobovat vypadávání poloosy(psí kosti:lol:  )při zatáčení vůle v řízení ??
			 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 11:09
				od voriss
				to že vypávají je tím, že v unašečích mají být gumový kroužky a těmi se to ,,vycentruje,,..Taky mi to vypadávalo..
			 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 11:14
				od jobik
				voriss píše:to že vypávají je tím, že v unašečích mají být gumový kroužky a těmi se to ,,vycentruje,,..Taky mi to vypadávalo..
Ale dřív mě to nedělalo až včera to začalo a ty kroužky se dají sehnat ?? dík :wink:
 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 11:27
				od jobik
				ozubené kolo u kardanu 
TADY 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 12:49
				od voriss
				to nwm..to zkus nějak nahradit..prostě aby tam poloosa byla jakoby napevno..aby nejezdila sem tam v unašečích..
			 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 13:08
				od jobik
				foto asi nemáš viď protže si to neumim nějak vybavit jak ty myslíš  :?
			 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 14:12
				od Vassek
				Já to vyřešil tak, že jsem na to uchycení poloosy u diferáku nandal to plastový ložisko. Sedí to akorát, i když to mám zvedlý co to pustí tlumiče.
			 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 14:33
				od voriss
				Ty červený místa u unašečích musíš něčím vypodložit..Protože ta poloosa se šoupne k jednomu kraji a z druhý strany vypadne..

 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 14:44
				od jobik
				Áha tak díky  :wink:
			 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 15:08
				od honzix
				Taky bych pro Tebe měl jednu radu: Díval jsem se na Tvoje fotky a všiml jsem si, že máš na servu řízení strašně dlouhou páku, doporučil bych Ti ji udělat stejně dlouhou jako je páka na podvozku, případně kdybys někdy to řízení předělal, tak ji udělat co nejkratší a využít celou výchylku serva, líp tak využiješ jeho sílu, bude i míň zatížený a tím pádem se bude míň namáhat a opotřebovávat. Jinak je to pěkná práce.
			 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 15:13
				od jobik
				Nj to je fakt dík za radu to mě nenapadlo  :OK:  :wink:
Paku na podvozku myslíš ty jak hejbají kolama viď ??
			 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 15:37
				od Pajik_CZ
				Dej spojovacku od rizeni na páce serva na druhou dirku od serva. Uvidis, ze se rizeni zacne chovat jinak a vsadim se, ze se ti to bude ridit lip
			 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 15:41
				od honzix
				Přesně tu.
			 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 15:55
				od jobik
				Díky moc  :wink:
			 
					
			
				
				Napsal: 28.10.2010 16:30
				od jobik
				Takže nový poznatek u unašeče gumčka 
není :evil: musila mě vypadnou při rozebírání a výmeně ložisek protože na druhý straně u osy kola gumička
 je  :wink: 
A jinak když jste měnili ložiska tak jste do předního kloubu dávali to největší ložisko ?? Já ho tam skoušel dávat ale když ho tam dám tak tam nenasadim unašeč a nebo kdybych vyměnil celý kloub a hliníkový šlo by tam to ložisko já bych řekl že je to bude asi stejný ne ?? Rád se něčemu zas novýmu přinaučím dík  :lol:
foto TADY