Stránka 9 z 20
Tatra 813 8x8 kolos (navrat)
Napsal: 05.08.2011 18:46
od mara126
8 kol je prostě 8 kol,jenom škoda tý kabiny
Napsal: 05.08.2011 20:15
od gino
No je to škoda , ale bude nová a nepôjde už pod zváračku :x
Napsal: 06.08.2011 8:54
od carlos46
Já teda tomu popravdě moc nerozumím, ale nedá se ta kabina nějak zachránit?
Napsal: 06.08.2011 12:14
od gino
no bohužiaľ nie pretože pri zváraní sa pokrútilo čo sa len mohlo , ale aj nemuselo . :?
Napsal: 06.08.2011 13:54
od petos
Kabina z PSH,ochranny ram zo 4mm ocele a mas vybavene :wink:
ved to aj tak nebude pancierovana kabina.
A ochranny ram sadne k tatre ako r.. na serbel.
Napsal: 07.08.2011 9:43
od Stenly
Tak to je pecka :tleskam:
Napsal: 15.09.2011 16:55
od gino
Napsal: 15.09.2011 17:16
od Stenly
Ten HITEC je pěknej macek :mrgreen:
Napsal: 15.09.2011 17:47
od gino
Napsal: 24.09.2011 11:45
od gino
Tak dnes sa mi podarilo mať trochu času tak som sa pustil do úpravy kardnových kĺbov na riadenie a včera dorazila várka PSH takže môžem sa nanovo pustiť do výroby karosérie .
Foto
http://gino27850.rajce.idnes.cz/Tatra_8 ... 011098.jpg
Napsal: 25.09.2011 10:53
od gino
Tak včera som sa pustil do novej karosérie s pre mňa novým druhom materiálu PSH a to je výsledok
viac
http://gino27850.rajce.idnes.cz/Tatra_8 ... 011114.jpg
Napsal: 25.09.2011 20:58
od gino
Napsal: 26.09.2011 10:04
od zax
To vypadá líp, nežli ta předchozí a alespoň něco ušetříš na váze.
Jinak co se tvorby podvozkových dílů týče, nějak nevim jak vyjádřit svůj obdiv. Je to prostě boží.
Napsal: 26.09.2011 11:32
od gino
Vďaka za pochvaly a čo sa týka toho šetrenia váhy tak si myslím ,že sa to vyrovná s tou predchádzajúcou pretože teraz buem musieť spraviť okolo karosérie ochrannú klietku
Napsal: 30.09.2011 10:26
od gino