Stránka 9 z 11

Napsal: 05.07.2012 23:22
od 3000HP
A ty nápravy se daj i zavřít? protože jak jsem sledoval ty jejich videa, většinu těch překážek většina aut jezdí se zamklýma difama (teda aspon podle toho cvakání co sem tam slyším před nějakým přejezdem)... jinak se se těším jak to bude vypadat ty two-facy :-)

Napsal: 05.07.2012 23:32
od matbre
Jj, venom nápravy se dají zavřít, musím tam ještě přidat serva aby se to dalo zavřít i přes vysílačku

No podle toho jak jim vždycky hrabou jen 2 kola do kříže tak myslím že ty uzávěrky moc nepoužívají :-D

Napsal: 05.07.2012 23:43
od 3000HP
Nevim, no jak kdy, nekdy hrabou, nekdy ne... kazdopadne ono to podle me, pokud to navic nebude zrovna nejlehci, bude na expedici ne moc pouzitelny bez zavreni, ale jak to budes mit pres vysilacku tak to bude špica, to bych taky rad někdy :-)

Napsal: 05.07.2012 23:47
od matbre
Já to myslel tak že pojedu celou dobu s otevřenýma, a když už to fakt nepůjde tak to locku a hotovo ;-)

Napsal: 05.07.2012 23:53
od Frenky
Než jsem postavil Jeepa tak jsem jezdil po lese s buggy a taky se to dalo a když jsem něco nemohl vyjet tak jsem dl plný plyn a pak to šlo takže bych neměl strach že s tím bude na expe problém.

Napsal: 06.07.2012 11:38
od sWiNe
matbre píše:Já to myslel tak že pojedu celou dobu s otevřenýma, a když už to fakt nepůjde tak to locku a hotovo ;-)


Tyhle lidi jsem nikdy nepochopil. To rovnou namontuj dig a jezdi expedice jen na zadek a v nejhorším teda zapneš předek. Proč to jet hned se zaplou špérou kterou mám, když se můžu šestrkrát trápit bez ní a na po sedmé ji zapnout :lol:

Ale jinak si hezky hraješ, šikula

Napsal: 06.07.2012 11:48
od Frenky
Proč se trápit sám si mi vždycky říkal že expe je nuda tak tímhle si to ozvláštní a i sebemenší překážka které si ty ani nevšimneš je pro něj výzva a vtom je ta sranda.

Napsal: 06.07.2012 11:52
od sWiNe
No nuda ne, pokud nejedeš furt přímo po stezce. Já si během expedice vždy ještě hledám terén mimo a tam si vyhraju. Každé auto má přece své hranice a pro každé auto je těžký a nezdolatelný terén, jen každé má tu hranici někde jinde.

Napsal: 06.07.2012 11:59
od matbre
Frenky píše:Proč se trápit sám si mi vždycky říkal že expe je nuda tak tímhle si to ozvláštní a i sebemenší překážka které si ty ani nevšimneš je pro něj výzva a vtom je ta sranda.


Přesně tak to vidím i já, jé to druhé auto, takže když si budu chtít zajezdit velký terén nebo pojedu za váma do Krnova na trial tak si vezmu Defa a vyřešeno :-D

Napsal: 06.07.2012 13:23
od sistri
no na velkejch off roadech se používají mělký vzorky (možná mě některý zkušený off roadista vyvede s omylu) aby se stim dalo jet i po silnici máš li hlubokej vzorek tak to podle mně je hlučný a někdy i nestabilní

Napsal: 06.07.2012 13:35
od sWiNe
No tak jasně, když jezdíš s offroadem i po cestě tak musíš udělat nějaký kompromis. S boggerama se po cestě moc jezdit nedá. Ale pro naše účely je hledání kompromisu silnice/terén trochu mimo mísu. Na Two Face krom designu nevidím nic dobrého a to i ze zkušeností ostatních, ale když se ti líbí.

Napsal: 06.07.2012 13:40
od sistri
No tak já bych řek ,že u něj de spíše o to se přiblížit realitě a skutečnýmu autu

Napsal: 06.07.2012 13:40
od matbre
U mě byl kompromis terén/vzhled

Uvidíme přezout se to dá vždycky ;-)

Napsal: 06.07.2012 13:42
od sistri
Otázka je kdo to od tebe koupí :lol:

Napsal: 06.07.2012 13:55
od matbre
Tak zůstanou doma to se vždy hodí, ale podle mě k učelu na které to auto mám budou super ;-)