No podle hlasování a ohlasů to bude asi zřejmě toho 30.6. To se nehodí wormovi, tak sem to ještě nechal ale toho třicátého to asi bude. Každopádně jsem to ještě "nezoficiálnil" s tím, že teď v Rožnově se definitivně domluvíme.
Hoši nebolo by vhodné vytvoriť dve kategorie, pre nás ktorý nemajú specialy , ale seriové auto. Pretože parametre medzi nimi sú na míle od seba. A pre mňa to nemá zmysel. Tak isto poradie štartu typov aut by som zaviedol. Príklad prvé by šli tamky, majú navečšie problémy, potom klasika seriové neupravované-extrémne, a nakoniec špecialy. Problém vidím v tom že keď je terén zjazdený, vyhrabaný hlavne pred brankami tak CC sú v prdely a my zo seriovkami tiež. Tak a teraz ma ukamenujte :OK:
Jak sem si teď přečetl příspěvek od Bíba tak i sním souhlasím. Je fakt že ty auta začínají se čím dál víc zužovat a zkracovat doslova se dokážou otočit na pětníku a z boku postavit zpět na kola. A to pořadí startu taky není zlé. Ty seriovější kousky pak mají vubec problém se dostat k bráně aby tu bránu vubec dali aspoň shozem když se dostane na řadu až v polovice startovního pole.
Nápad nezní zle ale asi bude problém definovat co je speciál a co seriovka protože třeba leštěnka LR Defender co kříží centimetr a na každém kamenu se překulí ale má přední tuhou je speciál to samé Hummer nebo Jeep YJ na vinutých bych taky vyděl jako speciál takže těch sériovek asi moc nebude :lol: takhle by sme mohli pokračovat hodně dlouho ale je to jenom můj pohled na věc :OK:
A mít fendry je pro trial + nebo - ? A sériovka má fendry nebo ne? A co si na závod sundat nárazníky a zhasnout světla, a co když někdo na sérivce má jiné pneumatiky?
Myslím, že tudy cesta nevede. Chci závodit, soutěžit? Připravím si auto na závod, soutěž. Kam by jste zařadili moji Toyotu "trial speciál"? V podstatě mám sérivý podvozek TF1, jen vzadu 3cm uřízlý a poloosy XVD, pneumatiky stejné jako většina Axiálů a umísťuji se pravidelně v druhé desítce za všema CC-kama. A mimochodem jedno CC bývá pravidelně na bedně... 8o
dělejte co uznáte za vhodný, já sem se svojim cécéčkem spokojenej, je v rámci možností scale, podvozek je koncepčně podle orig 1/1 a tvrdim že pojedu kde co na tuhejch, poslední úprava řízení vypadá taky slušně k názoru rozdělení kategorií bych řekl jen že třeba jako u nás(TT a CC) a zbytek je blbost ,každej má možnost si auto buď upravit nebo postavit novej speciál jako to dělaj vostatní 8)
V každém případě jakékoliv změny jedině v příští sezóně, a rozdělení opravdu maximálně podle přední nápravy a to ještě by s tím musela souhlasit většina účastníků. Howgh.
Naposledy upravil(a) Balu dne 03.06.2013 9:38, celkem upraveno 1 x.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
Za mě nechat jak to je, kluci si to vítěztví zaslouží, jejich vozítka jsou parádní a myslím, že nás všechny posouvají dál, obdivuju co s tím dokážou udělat. A na body se dá dostat i se serial axikem a se spackanou jízdou jak jsem zjistil, takže tak hrozný to není 8)
A souhlas s Balu, pokud pořadí, tak spíš obraceně. Ono už jen proto, že ti "lepší" tu trať většinou nezničí jak ty auta, které mají větší problemy.
Naposledy upravil(a) Balu dne 03.06.2013 9:37, celkem upraveno 1 x.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/