Výsledky z chirurgie Všem moc děkuji za podporu v minulých dnech. Dva dny jsem potruchlil a začel rozebírat. Pojďme se společně podívat na tu hromádku neštěstí :-( Hned na první fotce si můžeme všimnout vyrvané převodovky.

Čím více používám Slickovo díly, častěji poslouchám nějaké narážky. Týden před Rakouskem jsem vyměnil kardany Notyro, které už byli za léta hrozně vytahané ale stále plně funkční, za MStechnology. Ať si každý na jeho výrobky říká co chce, tak mě zachránily převodovku s motorem a přední nápravu, která je v max.tuningu a to by bylo k..a drahé. Nebudete tomu věřit, ale jak jsme mysleli, že ve čtvrtce kopce odlétá kolo, tak to vylítali linky a po celou dobu držel celou přední 1,3kg těžkou nápravu jen ten kardan. Ač mám Notyra velmi rád, tak ty by se rozpůlily na 2 části a náprava by mohla skončit bůh ví kde v kopci a to samé převodovka.

Sundal jsem disky a koukal, že jsou 2 pneu na pár místech prosekané, takže náklady stoupnou, ale já už dlouhý čas přemýšlel, že bych potřeboval stejně nové. Tyhle už byly sjeté na dráty :lol:

Při pádu došlo k velké energii. Takto mám rozškubané asi 4 kloubky. Zbytek vyrvaný se závitu.

Takto dopadla přední náprava. Utržený kabel ze serva, pár ohlých tyčí, jinak absolutně nic.


Servo je na tom hůř. Přervané kabely, které jsem napájel, ale vzápětí zjistil, že je stržené jedno vnitřní ozubené kolo serva.

Zadní náprava praskla u nohavičky a protější poloosa je lehce ohlá. Nic co bych ve svěráku nedal.

Tohle zbylo na pancíři :o

Přední nárazník ohnul šavle na rámu. RCpepa ho svařil solidně. Na to že Tacoma na něj dopadala z 3m výšek, tak mu není krom omlácení vůbec nic. Ani o 1mm se neohnul. To je až neuvěřitelné. Jen je vyrvaný přední naviják ze šroubů a zůstal poze na jednom. To mi hlava také moc nebere, co ho mohlo tak vyrvat. Světla v pohodě, jen upadlý jeden kabel. Nárazník byl před pádem bez jediného škrábance.



To samé platí o zadním :lol:

Zadní nárazník se při pádu ohnul a vyrazil klec dopředu, že ohnul hliníkové packy. Normálně si myslím, že být tam sponky, tak se neohne ani ten zadní nárazník, protože by ho klec nepustila, tím pádem by se nemohla vylomit, aby praskl přední blatník a nemohl by vypadnout interiér a věřím, že by krom linků nebylo možná Tacomě nic. Takže za tu paeku můžou Mírovo sponky, které mě furt rozmlouval :-D

Vznikali velké tlaky, že to vymačkávalo trubičky a podložky mezi.


Poztrácených plno doplňků, ale u plno z nich mi to hlava moc nebere. Jaká musela být síla otřesů, když dřevěná násada z krumpáče ohla ten držák a plastová lopata se zdejchla a nechala zbytek násady??? 8o

Jak mohl zmizet hever, kteý byl schovaný a zamknut pantem. Pant vyrvaný a hasičák stále drží a to je jen nasazený??? 8o

Proč spolujezdkyni teče krev a má modřiny??? :-D Jenže záhada je že v okolí ruky žádná červená není ani uvnitř boudy a rám zevnitř není sedřený 8o

Na Fishera zapůsobila také velká energie a celá ruka se mu na volantu protočila.

Zde zdeformované řízení volantu.

A parádně zdeformovaná SPZ


Převodovka obroušená jen z jedné strany a zuby v pořádku.

Takto se skoro zdá, že je vše v pořádku.

A ono vlastně je. Zatím to odnesla jen bouda a obal nápravy, kolečko serva a pneu. Jinak je tedy příšerně omlácená, ale šasí je zcela rovné, udělají se nové linky, maska s boudou a můžu vesele drandit dál. To auto je fakt nezmar. Dnes jsem už něco opravil, ale to až příště. Všem ještě jednou moc díky.