Takze opat maly posun vpred, nove disky na gumy od RC4WD mam hotove a kedze je trochu problem trafit farbu toho eloxu na originaloch, tak som ich dal do ciernej matnej ...


Disky su kopiou originalov , len su o nieco sirsie.
Riadenie som na koniec urobil inak, len elektronicka vazba medzi prednymi napravami sa neosvedcila napriek moznosti nastavenia rychlosti a drahy serv...
Obe serva ovladaju 1. napravu a odtial je tiahlom ovladana 2. naprava.
Hanys mi dal dobry tip na Milosove vlakno,(za co este raz vdaka) kde je riesene riadenie ovladane dvoma servami,
uplne sa mi to dodrzat nepodarilo , kedze mam polohu serv pevne danu v atrape motora ...
Pri zatacani vznika v tiahlach mierne pnutie , pretoze som nedodrzal kolmost pak na spojnicu osi otacania...
To "pnutie" robi asi 0,3 mm na tiahle, co som vykompenzoval pouzitim klbov s gumennymi puzdrami namiesto standardnych gulovych klbov.


V dalsom kroku som riesil umiestnenie serva ovladania uzavierok diferakov, ako som spomenul, umiestnil som ho medzi 1. a 2. koleso na lavej strane, tam, kde skutocna Tatra na skrinku na ???

Samotnu skrinku musim este vyrobit, aby zakryla servo...
