Stránka 10 z 15
Napsal: 10.03.2012 0:45
od Andersonn
jop, prostě se tam celkem solidně blejskne, docela jsem se poprvé lek co je blbě :D ale dělá to snad jen z maximálních toček, jinak musím říct že oproti 70T motoru co jsem měl předtím to vypadá že má delako větší sílu, vypadá to moc dobře :-)
Napsal: 10.03.2012 7:54
od Borik
Tím zkratováním dostávají jak regulátor, tak i motor pořádně do těla. Jednak regulátorem prolítne přes 50A, ale horší je to, že se na kolektoru motoru tím malým bleskem vypálí ploška, která na rozdíl od hladkého povrchu kolektoru špatně vede proud a taky vybrušuje do uhlíků drážku a pak trvá celkem dlouho, než se to zase vše vyhladí. Je docela rozumné se tomuto jiskření vyhnout a prudce nebrzdit a motor pokud možno za jízdy nezablokovat.
Napsal: 10.03.2012 9:37
od sWiNe
Užitečná rada Boriku, díky. Taky jiskřím jak o dušu :lol:
Jinak včera jsem dost řádně speeda utopil a fakt se mu to moc nelíbilo, jak už nám aviaro v dávných dobách pravil ... :lol: Namotal se do něho nějaký sajrajt, začal vydávat hrozivé zvuky (asi jak kdyby kocura za ocas tahali) a ztratil výkon tak na 1/4. Tak jsme ho doma propláchli a lehce mázli, ale evidentně se takovýmto výlevům budu muset vyhýbat :mrgreen:
Napsal: 10.03.2012 9:42
od Deny1988
Já už speeda udusil cca 30x a vždycky stačí průplach a jede dál.Samozřejmostí je po každé jízdě propláchnout destilkou a máznout.
Mě slouží na 100% a to se s ním vůbec nes... :wink:
Napsal: 10.03.2012 10:48
od Andersonn
to s tím vypalováním jsem si myslel, no to bude složitější zastavovat bez jiskření, hlavně když to člověk někomu půjči :D
Napsal: 10.03.2012 12:50
od minotaur
Chlapi, tohle jsou auta pro důstojnou jízdu v terénu, ne pro GTA styl :mrgreen: :mrgreen:
Napsal: 30.05.2012 15:06
od sWiNe
Tak jsem dnes vypozoroval u nového Speeda 7,2 přehřívání, no nepřijde mi to nějak extrémní ale regl mi ho vypínal docela často. S pasivním chladičem se to dost zlepšilo ale furt se občas zastavil, na půl minuty cca. Měl s tím někdo problém, resp. je to u Speeda běžný jev nebo mám hledat chybu jinde? V létě jsem ho ještě nejezdil .... asi by to chtělo obměnit postarší ložiska co :roll:
Napsal: 30.05.2012 15:28
od aviaro
Hřeje se, ale nikdy mi ho régl nevypnul ... :wink:
Napsal: 30.05.2012 15:41
od sWiNe
No ještě je myšlenka, že by mohl problém být v tenkých kabelech, mám tam z origo axial 27T ale oproti kabelům co mám na ostatních motorech jsou dost tenké .....
Napsal: 30.05.2012 15:58
od BrAtKo
U mna ani po 4 hodinach jazdy je jak motor tak esc vlazne, pastorek mam 22T.
Napsal: 30.05.2012 16:46
od UFO
... v mým starým ccčku se občas zahřál dost - ale ccčko má relativně rychlý převody...
Ale vždycky se na tom v pohodě dala udržet ruka, nevzpomínám si že by se někdy zahřál víc - a je bez chladiče. Regl mám starej tamyiáckej...
Nedrhne se ještě něco jinde v autě...?
Napsal: 30.05.2012 20:24
od Pitrisek
no mě můj speed eco vydává taky prapodivný zvuky,ale moc se nehřeje.Ještěd na horu jsem dal skoro bez přestávky a nahoře byl vlažný.Za to bráchovo rc4wd 45T se skoro roztekl :-D
Zkus se podívat do převodovky a na uložení motoru.U slashe od traxxasu se pod uložení dostával občas bordel a pak motor neseděl přesně a hodně se hřál
Napsal: 30.05.2012 21:46
od tjjack
Jestli ti dělá bordel, tak doporučuju tenhle "superolej"
http://www.mz-racing.net/p4629-l410-maz ... tromotory/ . Používam ho s maximální spokojeností...
Napsal: 30.05.2012 22:46
od salvatore
Kocouří - jak régl pozná teplotu motoru??? :-)
Napsal: 30.05.2012 22:50
od sWiNe
Nojo nojo už mi to došlo, regl ale moc horký nebyl teda ..... ty kabely by nemohly mít vliv? ty celkem teplé byly ...