Stránka 10 z 13

Napsal: 12.06.2011 19:44
od KLR
1. díky Supiluliumasovi mám už ten mezikus na kardan, takže jsem po půl roce konečně 4x4
2. koupena "velká" baterka
3. rám pro vyztužení karoserie (u něho jsem si pěkně spostě zanadával ;-)
4. vyklápěcí držák baterky pro snadnou výměnu bez demontáže karoserie

Obrázek

Napsal: 12.06.2011 19:58
od Kuba93
Trochu se obavam, ze ta baterka vzadu bude delat neplechu pri vyjezdech.. Uvidis sam, trebas ne.. ;-)

Napsal: 12.06.2011 20:04
od KLR
Kuba93 píše:Trochu se obavam, ze ta baterka vzadu bude delat neplechu pri vyjezdech.. Uvidis sam, trebas ne.. ;-)


...ono - až budu mít zapojenou elektriku na světla, tak tam přibude ještě jedna malá (původní z toho crawleru), umístěná nad přední nápravou, ... takže si myslím, že se těžiště přesune do středu auta

navíc - ještě to nebylo v testu venku, takže mám na testování týden a v sobotu to prověří Lysá - kdyžtak ji přímo na místě můžu přesunout na další dvě pozice a stáhnout umělohmotnýma páskama .... vše je prostě ještě ve stádiu vývoje

----- EDIT: 13.6.2011 ----------------------------------------------------------

tak jsem to byl testovat venku a baterka vzadu (myslím si) problém nedělá - tam kam jsem vyjel (docela těžko vyšel já samotný), jsem zkusil baterku přesunout dopředu a výsledek stejný - navíc se to pak při jízdě z kopce převracelo - tak jsem dal baterku na původní místo

bohužel mi ale odešlo servo, takže teďka musím ještě narychlo nějaké koupit

Napsal: 15.06.2011 22:16
od KLR
hodnocení po třech dnech testování

1. co není přišroubované, urve se (zatím 2x dveře)

2. pořád se mi uvolňujou červíky z kardanu - když jsem vyndal vložku (o které jsem si naivně myslel, že je přínosem) je to lepší

3. koupil jsem NiMh 4200mAh - po přečtení diskuze o sobotní expedici na Lysou jsem koupil druhou
testuju stále na tu první (1 den - 1:30, 2 den - 1:10, 3 den - 1:20) ... když jsem dojížděl k baráku, auto se KONEČNĚ zastavilo ... pak jsem zjistil, že došly baterky v ovladači - po výměně auto jede vesele dál ... je to pěkné, že baterka vydrží dlouho...ale už bylo by dobré vědět, jak dlouho to je :-(

4. baterku jsem nakonec přece jen posunul mírně dopředu - před zadní nápravu na šířku

5. na expedicích budou ze mě mít radost ti, co rádi obrací převrácené auta zpátky na kola - ten můj Ford je dost hodně náchylný na boční náklon a rád se při nejbližší příležitosti převrátí

závěr
když všechno pořádně připevním a utáhnu ... a do kopců budu najíždět kolmo, tak jsem ve výsledku spokojený a vyjedu víc, než jsem čekal - otázka ale je, co to moje vyjetí je v porovnání s ostatními

...ale co...je to prostě starý offroad van, tak jaképak copak

Napsal: 15.06.2011 22:48
od JanoS
Pekné, pekné. Ak môžem, takú netaktnú otázku pre tohto starúša; koľko ti to celé váží? A nekýve sa to pri umiestnení toho MRC pruženia ako loď? Mne pripadajú úchyty na linky a tlmiče na MRC dosť labilné. S Jimnym som zatiaľ na cca 0,5 kg a mám obavu, že sa to bude prevracať a nakláňať práve pre spôsob uchytenia tlmičov.

Napsal: 15.06.2011 23:08
od KLR
JanoS píše:...koľko ti to celé váží? A nekýve sa to pri umiestnení toho MRC pruženia ako loď?


hmotnost: 2008g + přibude ještě elektrika a nějaké scale harampádí na střechu

...a kýve se to pořádně - právě to je ten důvod nestability na šikmém povrchu - musí se s tím prostě počítat a najíždět vždy kolmo

ještě ale zkusím vyměnit orig. pružiny za tužší a uvidíme - možná to ale nakonec nechám tak jak to je - u toho vanu to snad nikomu nijak moc vadit nebude

EDIT: ještě stabilitě (ne naklánění) můžou pomoct závaží do kol

Napsal: 16.06.2011 9:26
od BiGGiE
paradni kousek :) respekt fakt jsem se pokochal :) :tleskam:

Napsal: 16.06.2011 20:33
od KLR
po dalším dnu testování

1. přední kapota fuč
2. maska nalomená na dvou místech
3. další hodina ježdění na tu první baterku - už opravdu nevím, kdy a jak to mám vyjezdit, abych to na sobotu mohl nabít

Napsal: 16.06.2011 20:50
od BiGGiE
pripichnes na to zarovku z auta a merak

Napsal: 16.06.2011 21:08
od KLR
BiGGiE píše:pripichnes na to zarovku z auta a merak


jj...takhle to samozřejmě jde (jsem to taky hned jak jsem přišel píchnul na osvětlení auta + další blbosti)

já jsem jenom chtěl zjistit, jak dlouho na jedno nabití můžu jezdit - takhle jsem došel k závěru, že mám perpetum mobile

Napsal: 16.06.2011 22:24
od BiGGiE
muzu ti nabidnout vybicecku a rovnacku clanku na 6clanky ===

Napsal: 17.06.2011 17:10
od KLR
tak jsem koupil závaží (1g=1kč) a dal ho pouze na přední kola - zadní jsem nechal beze změn

přední kolo teďka váží z původních 71g - 111g (8x5g)... víc se toho už na to 1.55 kolo nevešlo

uvidíme, jak se to bude chovat v terénu a já pevně věřím, že to bude jenom plus

Obrázek

Napsal: 17.06.2011 17:22
od carlos46
KLR píše:tak jsem koupil závaží (1g=1kč)

Ježiš, to je nějak drahé, ne?
Já kupoval v autoservisu celý pásek za 25,-
A to má asi 75g.

Napsal: 17.06.2011 22:44
od BiGGiE
no to je jak s konektorama G4 kdo nevi kam a jde do prvniho kramu kde by to sortiment mel obsahovat a nahodou to maj tak je to za drbu .... ja to vyresil trochu vycuranejs dobra rada malo koho napadne zajit do pneuservizu a poprosit o pouzity ty jsou gratis :lol: a u tebe jestli ze se ti bude zdat malo tak naves i na napravy JirkaCBX to udelal a dost to pomohlo :) mista na tom diferaku je hafo :) kdyz je ocistis a udelas si formu tak si je muzes natavit propankou a vylejt presne potrebny vylitky :) nekde jsem koukal jak nekdo delal vylitky do kol, hlavne by se ti tam vesla vetsi vaha

Napsal: 21.06.2011 9:27
od KLR
tady je odkaz na video, které na expedici Lysá 18.6.2011 natočil, sestříhal a publikoval Worm - já to pouze, s jeho souhlasem, předávám dál

je to sestřih jen mojeho auta, za což Wormovi patří neskutečný dík

--- video ---