Ale jaj nedělejte zas unáhlené závěry, to není nic proti CCčkám ale velké JK nemá šanci jet o bednu když musí všude pětkrát couvat. Takhle by to bylo aspoň vyrovnanější. Ale zatím jsou to úvahy tak nedělejte zbytečné drama :lol:
Filipe já z motory na nápravách taky jezdit nemůžu,přitom to není žádná výhoda,jestli máš auto dlouhé tak si ho skrať a budeš mít stejné výhody jak CCčko
Já nevím, jak vy, ale mě to přijde zbytečný u těhle závodu, já mám myslím defíka docela dlouhýho, a byl jsem 15tý, což je podle mě na to auto naprosto užasné, je to spíše pro pobavení, a ne proto aby se pak říkalo "no jo on má dlouhý auto a výhody tak je zas první" atd. ;-)
storm1974 píše:Filipe já z motory na nápravách taky jezdit nemůžu,přitom to není žádná výhoda,jestli máš auto dlouhé tak si ho skrať a budeš mít stejné výhody jak CCčko
To není vyhoda jo? Co těžiště ? Větší síla. To že tam máš motorky jak palec už je tvůj problém, v pravidlech to je.
Milan měl autobus,já číro.Milan postavil Yotu na listech-teď uvažuje o pružinách.Špenát pár závodů nebyl vůbec konkurenceschopný,(velký kola ,vysokej,malej rejd)než začal jakž takž fungovat.A podle mě vo tom to je .Vymýšlet,měnit, předělávat a ne přeměřovat a dohadovat se.Já mám rám jak řešeto od toho jak jsem s rozvorem laboroval.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
Tak,tak,Balů i Bandolík mají pravdu,bavíme se.Nejsem profi jezdec,nikdo mě nesponzoruje a nemíním do toho rvát další prachy,abych mohl jezdit proti všem. :NO:
asi takhle pánové, jestly z toho chcete regulerní závody tak proč ne
ale jestly to chcete jezdit pro zábavu tak lidi s blbejma kecama pošlete doprdele ,plácněte je uhelkou naplocho přes celej ksicht a žeňte je swiňskym krokem pryč , jinak to už nebude zábava ale pakárna , vym o čem mluvím
jinak rada ohledně kategorií je jako u nás CC a TT (TN) je to podle typu zavěšení náprav a je klid
Hoši serte na to, jako tvůrce pravidel bych tuhle myšlenku asi radši pustil k ledu než se to tu moc rozjede ....
Filip to ale myslí dobře, třeba Milan byl s JK nešťastný, aby ne když to byl fakt autobus, takhle by měl aspoň trochu větší šanci na lepší výsledek. Nikdo nechce přece abyste překopávali rozvory na autech, normálně by se jezdilo dál ... u velkých aut to takhle normálně funguje ale radši na to kašleme.
Kategorie CC a TT jsou fajn ale v mrakáči je cécéčková mánie, u nás jen Kikin s Mariánem a to nemá smysl je dávat do solo skupiny.
P.S.dnes mi přišla driftovací kola,takže první pokusy.Je to fakt prdel a paradoxně jak jsi říkal Milane,že by tě to nebavilo,někdy si to zkus stačí pár metrů dlažby dva tenisáky,bez prachu a blata dvě hodiny zábavy. :-D
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/