Stránka 91 z 573

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Napsal: 07.01.2015 22:17
od V12
Upravil som combinetool.exe v hex editore. Po zmene tretieho vyskytu ?R3 na ,V3. Mapy vytvorene takto upravenym editorom funguju v poslednej verzii :tleskam:

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Napsal: 07.01.2015 23:59
od Alindur
Kdyby radši zprovoznili achievmenty když je tam už maj. Naštestí jsem to koupil ve slevě ,protože za něco takhle rozpracovanýho dávat plnou cenu? se snad oovee posralo..

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Napsal: 08.01.2015 9:27
od no107064
Mám koupenou origo ale momentálně hraju na cracknutý, protože to se nedá, samý problémy s tím.

btw: V12 - podařilo se ti pořešit v editoru ty materiály, já jsem si jen všiml, že při načítání ostatních materiálů to píše "out of date" což jako nechápu co si o tom mám myslet ... kdyby to napsalo že soubor je třeba porušen nebo něco ale že je prošlej ?

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Napsal: 08.01.2015 10:09
od zidon155

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Napsal: 08.01.2015 10:33
od V12
Pouzivanie materialov je hodne divoke, osobne si myslim, ze v editore je bug. Materialy su ako folie kladene jedna na druhu, "najnizsie" je prvy definovany material, "najvyssie" posledny. Ked nechcem material zobrazit, nastavim Opacity na nulu a tam, kde malujem, material sa nezobrazi. Spomenuty bug je asi v tom, ze opacity (priehladnost) sa nastavuje po blokoch a nie podla malovania. Proste kam "stetec" zasiahne, tie sektory budu priehladne / nepriehladne. Vo vysledku to potom moze robit ostre hrany bez prechodov. Vhodnou kombinaciou materialov a ich pouzitim sa ale da zabezpecit velmi slusny vzhlad terenu. Nedosiel som na to, ako vyriesit situaciu, ked ma jeden material zasahovat do 2 inych - toto vzdy zblbne. Pravdepodobne sa treba vyvarovat takychto situacii, pretoze material sa definuje ako prechod z jedneho do druheho. Trochu obmedzujuci model, ale v podstate staci, pretoze engine ponuka Tint mapy, ktorymi sa da farebnost dost dotiahnut.
Narazil som ale na ine anomalie - posledna verzia opat inak handluje s garazami. Moje predosle zistenie, ze locator prida neodomknutu garaz a referencia na garaz prida garaz odomknutu uz neplati. Ani za ten svet neviem prist na sposob, ako riadit stav garaze. Mam vytvorenu mapu 1km x 1 km, v nej som chcel 1 garaz - odomknutu, to sa mi aj podarilo docielit. Dosla ale nova verzia a garaz je kua zamknuta. Vyriesil som to tak, ze hned vedla nej som postavil Kamaz s garazovym navesom, je neaktivny a samozrejme zamknuty. Ked k nemu pridem, odomknem ho, vylozim naves a mam odomknutu garaz. Potom mozem na Kamaza nahodit cisternu, ktora sa bude velmi hodit.
Dalsia anomalia - definujem novy Distributions - vyberiem objekty, vytvorim v mspaint novu prazdnu - ciernu mapu 1024x1024 a ulozim, pouzijem ju pre Distribution. Malujem do nej, kde chcem stromy. Domalujem, distribucia objektov sa zaktualizuje a je to OK. Ked neskor potrebujem "zalesnit" dalsiu oblast, domalujem ju, stromy sa vytvoria, ale po prepocitani terenu tam nie su. Az ked updatnem distribuciu. To ale ma 2 nasledky :
1. takto pribudnute stromy nie su na minimape v hre = pruser
2. nie je vytvorena lightmap (vlastne mapa tienov) = kozmeticka vada

Este pridam par slov k mojej mape, takze predbezne :
- rozmer 1024x1024
- 2 pily
- 3 ukoly, z toho jeden priamo v pristave, budte prosim korektni a na rampu nacuvajte ako by to bolo v realite :)
- 1 garaz
- 2 pumpy
- okrem spojovacich cesticiek je jedna cesta okolo celej mapy ako rally RZ-ta, takze kto chce, moze sa aj ponahanat
- niekolko nechutnych pasci na nepozornych soferov :)

no107064 :
Aku verziu mas ehm, vyliecenu ?

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Napsal: 08.01.2015 11:13
od drapic
Řeším s kolegou i jiný problém, možná už taky někdo řešil. Když hraji s kolegou online, tak jemu to jede jak šnekovy. On má zařazený i 4 rychlostní stupeň a já ho předjedu na 1, nikde jsme nenašli proč. Nevíte? Vše řádně koupeno (přes roury od STEAMU), není to cracknuté atp. Jinak s těma mapama máme stejně. S touhle politikou ať jdou do háje

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Napsal: 08.01.2015 13:31
od zidon155
Obrazky z nove OFICIALNI MAPY - "FLOOD" , kterou prave pripravuje Pavel ;)

Obrázek
Obrázek

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Napsal: 08.01.2015 19:02
od maztekk
Budeme se koupat :tleskam:

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Napsal: 08.01.2015 19:43
od V12
Ten obrazok som videl uz kedysi pred 2 tyzdnami. Pri prvej zmienke o free content do ST...

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Napsal: 08.01.2015 23:28
od V12
Obrazky z WIP mapy Abu Dhabi :

Obrázek
... toto je ta skratka k palivu ???

Obrázek
... vykladka v pristave...

Obrázek
... nocnou tmou na plny plyn po moste...

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Napsal: 09.01.2015 10:01
od zidon155
Opravdu veeelmi dobra offroad mapa! :tleskam:

[youtube]B48c-nmdWrA[/youtube]

Re: "SPiNTiRES" - offroad nakladaky a auta :)

Napsal: 09.01.2015 10:39
od no107064
Dá se někde stáhnout opravená Tatra 813 na poslední verzi?

Re: "SPiNTiRES" - offroad nakladaky a auta :)

Napsal: 09.01.2015 11:29
od V12

Re: "SPiNTiRES" - offroad nakladaky a auta :)

Napsal: 09.01.2015 17:17
od Parkpe
Ahoj,
možná to tu někde už je napsané, ale zeptám se zda to nebude vadit.
Neporadil by mi někdo s tím, jak do základní mapy, která už je vytvořená a hraje se na ní, přidat další vozidlo (základní), mýt na mapě třeba 10 vozů na místo základních 6?
Mám koupenou originální hru verze 2014 pře Steam.
Díky za odpověď.

Re: "SPiNTiRES" - offroad nakladaky a auta :)

Napsal: 09.01.2015 18:34
od V12
Do originalnej mapy to pridat nejde. Da sa ale stiahnut editor map, sucastou balika su aj zdrojove subory k mapam, takze vies tu mapu upravit a potom vlozit do povodneho media.zip.