Napsal: 05.04.2011 0:52
JJ pěkná ukázka toho, že LR má traction control nastavenej do terénu a né klasickou kontrolu trakce jako silniční auta jak to používaj ostatní výrobci SUV ale i novejch offů jako 100 kovej Land Cruizer atp. Rozdíl je v tom, že silniční rázově/přerušovaně zastavuje protáčející se kolo a ta v LR se snaží srovnat otáčky. Tedy supluje špéru a točej sevšechny kola
Hold je to D3, v tý nemusíš nic řešit, o všechno se postará řídící jednotka
Nevážit prázdná 2,7t ale řekněme 2,3 tak by to bylo vážně suprový auto...i přez nezávislý co na offu nemaj co dělat
Hold je to D3, v tý nemusíš nic řešit, o všechno se postará řídící jednotka

Nevážit prázdná 2,7t ale řekněme 2,3 tak by to bylo vážně suprový auto...i přez nezávislý co na offu nemaj co dělat