Stránka 2 z 2

Re: CAPO - a je to tady!!

Napsal: 06.09.2013 12:49
od Mutant
Dobry dotazy ohledne desetiny, no co by to bylo jinyho, to by clovek asi neuhod. Je to hodne pekne, nejvic se me libi ta sesroubovana kabina ta je prdacka!

Re: CAPO - a je to tady!!

Napsal: 02.10.2013 13:24
od Hanys
rotruck píše:Mno , tak koukám , že Číňani se už prokousali Hanysovou dokumentací a pustili se do výroby ...........

minotaur píše:Je to od Hanyse obšlehnutý? Že tam píšou "So, after 9 Months of gruelling Design work and Engineering...". Si říkám, taková náhoda, že by číňan zrovna udělal Tatru :lol:

Kdepak pánové, obšlehnutý určitě nee. Výkresy jsou jen pro koncové uživatele, nikoli pro sériovou výrobu. Jsem pro postavení a rozrůstání rodiny tater na podvozku HANYS:
http://forum.rctrucktrial.cz/viewtopic.php?f=8&t=1419
A jelikož těch tater asi moc v Číně nemají trvalo jim to 9 měsíců, já výkresy dal dohromady za 6 měsíců a jsou stále otevřené a postupně aktualizované. Zapracovávám do nich poznatky a zkušenosti stavitelů, taky vlastní inovace. Chystám systém řízení z nejnovějšího modelu tatry řady Phoenix atd...
magor-no1 píše:jediné co se mi na tom nelíbí tak je ta sešroubovaná kabina , ale myslím že by se to dalo také nějak pořešit

Šroubky na kabině mají být, to je správně, slouží k montáži dodatečného pancíře:
http://www.armyrecognition.com/idet_201 ... 13__2.html
Dalo by se polemizovat o jejich zvolené velikosti???
magor-no1 píše:neměl by být ten motor dvanáctiválec ?

Pokud vím, tak poslední vzducháče, které se ještě do tater montují, tak jsou už jen osmiválce. To mají kluci z Číny dobře. Zde je k nahlédnutí katalog:
http://www.tatra.cz/underwood/download/ ... les_en.pdf
mara126 píše:mít ty peníze tak si to raději necham postavit od Hanyse, to bude nesmrtelný

Nesmrtelnost je jedna ze skrytých vlastností postaveného modelu podvozku podle mých výkresů :YOP:

Re: CAPO - a je to tady!!

Napsal: 02.10.2013 21:30
od magor-no1
trochu škoda no , to jsem nevěděl , děkuji