Stránka 2 z 2

Re: 2 motory

Napsal: 04.11.2013 16:53
od Číža
no jo jenze stridak zas nema rad vodu a hlavne uz mam koupenej regl i motor :-( puvodne jsem totis pocital s tim ze tam prijde prave ta prevodovka casem

Re: 2 motory

Napsal: 05.11.2013 23:55
od MikeP
Ja sem to takhle nikdy nepouzival, ale bezne to tak bylo zapojeny u monstru. Napr TXT od tamiye je taky tak navrzeny, urcite to delal i traxxas. Takze zas takovej problém v tom nevidim, normalne se to pouzivalo.

Mozna mi unika trochu smysl u wraitha, kterého utahne i jeden motor.

Mam tu pripadne na vyzkouseni ten regl od HPI (HB), kterej je primo pro 2 motory navrzenej, viz začátek vlakna, byla tam fotka.

Re: 2 motory

Napsal: 06.11.2013 0:09
od komaar
summit mel taky dva motory na jeden spur (alespon myslim), ale slo to pres jeden regl a ten si to uhlidal

pres dva regly muzes mit problem, protoze kazdej regl i motor se muze chovat trochu jinak

Re: 2 motory

Napsal: 06.11.2013 7:58
od Borik
Pokud jsou oba motory spřaženy přes ozubená kola a tím pádem MUSÍ mít stejné otáčky, klidně je možné je zapojit na jeden regulátor. Jinak je lepší je zapojit každý zvlášť na samostatný regulátor. Běžně se ty dvoumotorové jednotky používaly u lodí - takovou sestavu měl dlouho v katalogu i Graupner.
U některých regulátorů ani není nutné odpojit jeden BEC - mohou spolupracovat a tím snesou větší zatížení.

Re: 2 motory

Napsal: 07.11.2013 11:27
od eos
Na co takovou monstrkonstrukci s montáží naruby? Nestačilo by tohle?
Aspoň se budou točit oba na stejnou stranu, což v případě nějakého časování nemusí být marný.
Obrázek

IMHO spřáhnout různý motory je blbost, protože jeden bude permanentně přetíženej. Musel bys zároveň vzájemně optimalizovat i pastorky, což není úplně jednoduché ani u jednoho motoru. Jinak (možná že kdykoli) to bude mít horší účinnost, než jeden silnější motor, nehledě na další komplikace.
Pokud ti jde o zvýšení výkonu, použij nějakou slušnou šestistovku, alespoň SPEED "ne-eco", vyšší napájecí napětí, nebo rovnou stříďák. Tam se se stejnými zástavbovými rozměry (včetně shodných roztečí šroubů) dostaneš na několikanásobný výkon, s další rezervou při vícečlánku. Automatickej bonus jsou pořádný ložiska a absence na bordel citlivejch uhlíků. Já mám v SCXku obyčejnou žlutou leteckou oběžku Turnigy 3530 1400KV s lepším výkonem i spotřebou, než běžná 27z plechovka.
S delší řadou, třeba 3548 se začneš blížit nad možnosti podvozku - někam ke kilowatu, při ceně lepší, než dvě průměrný plechovky. Vhodnej regl kolem 30$.

Re: 2 motory

Napsal: 07.11.2013 13:15
od Číža
2 vedle sebe nejdou pac by se nevesly do interieru...ale stejne jsem nakonec od tohohle reseni ustoupil...v aute mam momentalne SPUR 87Z, 13Z pastorek a speed 600 NE-eco (rychlost cc 10 - 12km/h a síla by mela byt dostacujici uvidime po poradnym testu)..casem az budou zase prasule prihodim prevodovku...v terenu jsem jeste moc netestoval...