Stránka 2 z 6

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 28.11.2013 17:02
od Číža
Jak jinak než dobrá prace Patte :OK: ...chci se zeptat co ty tlumice jak fachči? chtel bych je na Wraitha...myslis ze ma cenu priplacet a cekat na tyhle? http://www.mz-racing.net/p8767-gm21007-gmade-xd-piggyback-shock-103mm-2ks/

nebo staci ta verze co mas ty http://www.mz-racing.net/p8784-gm22007-gmade-xd-diaphragm-shock-103mm-2ks/

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 28.11.2013 17:23
od Patt
PitaW píše:Moc pěkný Jirko. S tím si teda rychle zahýbal. Jen mi vrtá hlavou, že mi přijde, že to máš nějak vysoké. Je fakt, že je to bez motoru a dalších věcí. Kardany necháš tak, nebo je otočíš? Co to máš za pancíř? Ten jsem ještě nikde neviděl?

Čau Péťo. Jestli myslíš to plato pod převodovkou, tak to je Slickův výrobek. Měl ho tu na marketu jako prototyp i se špajzkou a držákem baterky, tak jsem po něm skočil :-)
Ty kardany budou takhle, protože tyč je z nerezu a bordel může gravitací stejkat dolů od O kroužků :-p
Co se vejšky týče je to ještě nezatížený, takže nakopnutý na max nahoru :-[

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 28.11.2013 17:28
od Patt
Číža píše:Jak jinak než dobrá prace Patte :OK: ...chci se zeptat co ty tlumice jak fachči? chtel bych je na Wraitha...myslis ze ma cenu priplacet a cekat na tyhle? http://www.mz-racing.net/p8767-gm21007-gmade-xd-piggyback-shock-103mm-2ks/

nebo staci ta verze co mas ty http://www.mz-racing.net/p8784-gm22007-gmade-xd-diaphragm-shock-103mm-2ks/

Ahoj Čížo ;-)
Ty tlumiče s expanzkou jsou štelovatelné a zrovna je instaluje PitaW na svou Tacomu. Já je měl jen chvilku a testoval je jen doma, ale byl jsem z nich nadšenej. Můžeš si změnit jejich vlastnosti šroubovákem za pár vteřin. Ty jednoduchý jsou štelovatelný jen pružinou a naplněním, ale dodávaj je se dvou, tří a čtyř dírkovým pístkem v demontu, takže si je můžeš nastavit jak potřebuješ.

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 29.11.2013 19:20
od Číža
fajne díkes za info :OK: promyslim to a asi poridim ty drassi az budou teda k dostani :FINE:

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 29.11.2013 20:10
od Patt
Číža píše:fajne díkes za info :OK: promyslim to a asi poridim ty drassi az budou teda k dostani :FINE:

Nemusíš čekat až budou na skladě. Když je objednáš, tak je Žulkevič hned objedná a max. do tří týdnů je máš doma ;-)

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 30.11.2013 0:15
od maztekk
To je sice pěkné ale Píta myslel to že si omrdáš tu osičku která se zasouvá do kardanu a nebude ti fachčit (zasouvat se) proti bordelu je tam prachovka, né? Prostě to otoč, zahoď na poličku a makej na JK EXTREME :twisted:

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 30.11.2013 11:33
od Patt
maztekk píše:To je sice pěkné ale Píta myslel to že si omrdáš tu osičku která se zasouvá do kardanu a nebude ti fachčit (zasouvat se) proti bordelu je tam prachovka, né? Prostě to otoč, zahoď na poličku a makej na JK EXTREME :twisted:


Jo jo Mazy už jsem s Peťanem o tom mluvil a je to fakt lepší otočit. Sice si zase omr..m eloxovanej duralovej kryt, ale furt lepší, než zářezy na osičce, které by pak škubali O kroužek :OK:
A EXTREME stojí kvůli rámu, kterej mi musí svařit Lee, kterej je díky svý zručnosti vytíženej kšeftama pro ostatní blázny :-D

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 30.11.2013 11:43
od Lee93
Patt píše:A EXTREME stojí kvůli rámu, kterej mi musí svařit Lee, kterej je díky svý zručnosti vytíženej kšeftama pro ostatní blázny :-D


Já teda čekám až se ozveš :D Hlavně si řikal, že JK rám padá a chceš něco na Hiluxe ne? :D Mi to sem přivez a já to svařím :D

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 30.11.2013 12:38
od Patt
Lee93 píše:
Patt píše:A EXTREME stojí kvůli rámu, kterej mi musí svařit Lee, kterej je díky svý zručnosti vytíženej kšeftama pro ostatní blázny :-D


Já teda čekám až se ozveš :D Hlavně si řikal, že JK rám padá a chceš něco na Hiluxe ne? :D Mi to sem přivez a já to svařím :D


Máš pravdu Kubčo, ale zase změna plánu. Až budu mít auto, tak Ti to hodím na dílnu. Ten HILUX bude později, páč na něj teď pomalu sbírám matroš, takže ten rám na něj už bude za kačky. JKčko bude zkouška Tvé šikovnosti a mé trpělivosti :OK:

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 30.11.2013 14:27
od Lee93
No pokud tu zase budeš, tak zkouška trpělivosti bude také na mé straně :D

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 30.11.2013 15:09
od Patt
Lee93 píše:No pokud tu zase budeš, tak zkouška trpělivosti bude také na mé straně :D

Na to Ti už kašlu Kubčo aby jsi mě furt chodil kontrolovat z dílny pod pergolu, jestli Ti náhodou nehobluju mladou, nebo mamku :NO:
Leda, že by jsis vzal ty prášky co Ti předepsal cvokař :-D

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 11.12.2013 16:36
od Slick7
maztekk píše:To je sice pěkné ale Píta myslel to že si omrdáš tu osičku která se zasouvá do kardanu a nebude ti fachčit (zasouvat se) proti bordelu je tam prachovka, né? Prostě to otoč, zahoď na poličku a makej na JK EXTREME :twisted:

O tom, jestli by měly být ty kardany tyčkou dolů, nebo nahoru se dá dost polemizovat, ale já osobně si stojím za tím, že tyčkou dolů. Osička se sice může při přejíždění šutráků, jak maz polemicky nazval "omrdat", ale aby to udělalo zásek, který by mohl díky tomu poškodit další díly si nedokážu představit a ruku na srdce, komu z vás to při propružení zajede víc jak 10 mm? Takže se bavíme čistě hypoteticky: velký zásek, asi tak nejlépe ostrým sekáčkem, co nejblíž unašeči, což je taky nereálný, ale budiž a pak hluboký zásun do útrob unašeče, což je taky málo reálné. Takže by se musely sejít dohromady tři dost nereálné situace, aby jsme se mohly bát poškození vnitřku unašeče.
Pokud ale bude tyčka nahoru, je reálná šance na poškození kardanu mnohem větší. Jak píše Patt, kardan je mazaný a po tyčce dolů teče olej, na který se lepí bordel. Berte prosím na vědomí, že tam je prachovka, alias O kroužek, ale není všemocný a už vůbec nezajistí vodotěsnost. Když provedeme jednou za čas údržbu a ze shora přes vymontovaný servisní červík to prostříkneme WDčkem, tak asi je přirozené, aby to prošlo skrz celý unašeč a pěkně ho to vypláchlo od případného drobného bordelu. Když to bude naopak,, tak to moc fungovat nebude, nemluvě o tom, že při průjezdu vodou tam zateče voda, která se tam bude hezky držet, takže to co, no zkoroduje, že. Dál, když se poškrábe tvrdá nerez, tak to bude určitě menší(vrypy) než do toho obalu unašeče, který je z duralu a černě eloxován. Na tyčce se to dá případně zahladit a vyleštit a nikdo nic nepozná. Za další, když to bude tyčkou nahoru, tak budete prasit o dva červíky víc, jo ty servisní.
Tak co je lepší, tyčkou nahoru, nebo dolů?

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 11.12.2013 17:02
od PitaW
No, tak to je slovo do pranice :-D Já když koupil Notyra, tak jsem je dal taky tyčkou dolů, kvůli odtoku vody a byl jsem na to taky upozorněn, tak je mám celou dobu přehozené tyčkou nahoru. Díky tomu teď mohu vyhodnotit, že je to asi úplně jedno. Slick má pravdu, že se to asi určitě nemůže natolik poškodit, aby to bránilo výsuvu a já můžu s klidným svědomím říct, že je tam mám rok a půl a kdo mě zná víc, tak ví, že jezdím skoro furt a co za tu dobu co auto jezdí s těmi kardany, tak uvnitř jsou stále jak nové a to někdy dostává sakra zabrat. Vůle v křížích jsou už dost značné, ale to je vše.
Takže můj závěr je ať si je dá každý tak jak uzná za vhodné a jak se mu líbí. Tak jako tak jsou skoro nesmrtelné. :OK:

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 11.12.2013 17:09
od Slick7
A kdo tě na to upozornil, výrobce? Olej teče dolů, tak když to budete chtít propláchnout, tak si postavíte model na zádička a budete čekat? A i kdyby, tak si necháte kapat mastný bordel do modelu?

Re: HONCHO by Patt

Napsal: 11.12.2013 17:18
od sWiNe
No taky je mám nahoře ... jak tu někdo kdysi uvedl ty šutry, dal jsem to tak a pak už jsem nad tím nepřemýšlel. Pokud brodím a jezdím v mrdníku, tak pak na stole vyšroubuju červa a liju tam WD dokud neteče čisté ven ... není takový problém pod to dát hadru, takže mi to nikam dál do modelu neteče :lol: taky je mám celkem dlouho a žádný problém ... každopádně Slickovy teorie mají taky samozřejmě něco do sebe, to nepopírám ... jen říkám svou zkušenost