Stránka 2 z 3

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 15.12.2013 20:55
od sigi123
Baterku mám podle mraka úplně vpředu podél nad servem.Je to ideální uložení,nemusí se bojovat o milimetry.Auto má být vpředu zatížené aby dobře vyjíždělo převýšení.K tomu mám ještě 250gr závaží pod šusplechem a v předních kolech 165gr závaží,v zadních 120gr.Ted´je auto dobře vyvážený,hned jsem to poznal na trialu.

http://sigi123.rajce.idnes.cz/Mitsubish ... G_3019.jpg

to bylo úplně nové,ještě nebyla schovaná elektrika.Už je uplně vzadu v krabičce.

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 15.12.2013 21:43
od Martin01
Já bych tam tu baterku takhle nedostal, protože ta kastle má strašně krátkej čumák. I když bych baterku dal dopředu co to jde, tak mi její druhý konec zasahuje do přístrojový desky. Stejně nejsem zastánce přesouvání váhy na předek, na vyjíždění kopců je to určitě dobrý ale pak ty kopce musíš taky sjíždět a tam by zase naopak byla výhodnější zátěž vzadu proti převrácení.
Podle mne je optimální mít těžiště pokud možno na středu auta a co nejníž. Snažil jsem takhle vyvážit svého axíka a osvědčilo se mi to.
Tady u ccečka, ještě ktomu s krátkou kastlí a interierem jsou ty možnosti optimálního rozložení váhy hodně omezený a to vyvážení bude třeba dohnat přidáním závaží třeba do kol.

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 15.12.2013 22:21
od sigi123
No pokud máš interier tak se jinak nevejde.

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 25.12.2013 22:12
od Martin01
Dnes jsem dokončil zadní čtyřlink.
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 26.12.2013 9:23
od mirovito
Moc pěkný to máš. :tleskam: :FINE:

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 28.12.2013 10:15
od Martin01
Díky za pochvalu, vaše auta jsou taky moc hezký a máš šikovnýho syna :OK: . Já mám kluky dva, tak snad se taky alespoň jeden
v tomhle směru potatí, zatím je ježdění s autíčky baví, tak třeba je časem chytne i to ostatní co k tomu patří. Tohle auto stavím jako
druhé do rodiny, aby mohl jezdit zatím alespoň jeden z nich se mnou. Ještě mám rozpracovaný auto i pro toho druhého, ale času je málo tak to jde pomalu. Chtěl jsem se tě zeptat jak dopadlo testování té úpravy prodloužení zadních tlumičů pákou na vašen jeepu.
Taky uvažuju o nějaké úpravě zadních tlumičů, tuhle úpravu jsem na netu našel v několika různých provedeních, tak by mne doce zajímala praktická zkušenost.

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 28.12.2013 17:15
od mirovito
Řekl bych, že pordloužení zadních tlumičů pákou je celkem k ničemu. Malej to tam namontoval a po prvním ježdění to šlo zase ven. U CC-01 tak velký křížení absolutně nemá cenu. Jediná výhoda, možná na efekt je, že všechna kola jsou pořád na zemi, dokud se auto úplně nepřevrátí. Jinou výhodu nevidím, spíš snížení stability. Ale je to jen můj názor.
Jinak dík za pochvalu. Já mám syny taky dva. (15 a 7 let). A auta nás berou všechny tři. Tady jedna fotka pro inspiraci, jak to u nás vypadá a to jsou jen ty pojízdné kousky:

Obrázek

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 28.12.2013 18:02
od mrak03
jak píše mirovito , taky sem měl zbytečně velký křížení a je to spíš na škodu než k užitku, za mě nechat původní velikost křížení+-

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 28.12.2013 20:01
od sistri
No tak hlavně u ccček je velké křížení naškodu, protože se ti v prudších kopcích vlivem točivého momentu bude zvedat pravé přední kolo. 8)

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 28.12.2013 20:08
od PALI
sistri píše:No tak hlavně u ccček je velké křížení naškodu, protože se ti v prudších kopcích vlivem točivého momentu bude zvedat pravé přední kolo. 8)


přesně tak a navíc až pojedeš z kopce tak se ti celej zadek zvedne a převrátí se to

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 28.12.2013 23:31
od Martin01
Mirovito máš krásnej vozovej park :FINE: o většině těch aut jsem tu četl, jen jsem si neuvědomil že patří do jedný rodinný stáje :-D .
Já mám 4 auta, ale momentálně plně pojízdný jen jedno a ostatní v různých fázích rozpracování, kluky mám 6 a 8 let.
Ty tlumiče zatím nechám jak jsou, včera proběhlo první testování podvozku zatím jen doma , průjezdnost i stoupavost to má docela slušnou. Jen ho musím dovážit, zadek je moc lehkej, že se to někdy při brzdě v neutrálu staví na přední kola, musím si sehnat závaží do kol a dozadu dát víc. Připadá mi, že hůř zatáčí, to ale asi bude tím uzavřením předního difu, protože včechna ta doporučovaná propilování a ůpravy předních ramen jsem udělal.
Včera jsem vyráběl systém upevnění karoserie k podvozku, dlouho jsem to promýšlel aby to bylo jednoduchý, spolehlivý a nenarušovalo to vzhled. Nakonec jsem to vepředu vyřešil tak, že jsem pod masku jen přidělal plech, kterým se karoserie jednoduše zasouvá pod držák předního nárazníku. Vzadu je na podvozku plech ve kterém jsou dvě vodící drážky. K zadnímu čelu je přidělaný kus plexiskla který přesně pasuje do mezery mezi vnější a vnitřní částí zadního čela, pěkně ho vyztuží a hlavně slouží k upevnění dvou šroubů které zapadají do vodících drážek plechu na zadní části podvozku. Když to do sebe zapadne tak to přesně a stabilně usadí karoserii na podvozek. K tomu aby to drželo u sebe jsou na tom plexi dva napružené zahnuté plíšky, které po usazení karoserie na podvozek zapadnou pod spodní hranu plechu na podvozku. Při snímání karoserie stačí zezadu zespoda uvolnit ty napružené plíšky a zvednout karoserii.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 31.12.2013 23:22
od Martin01
Včera jsem smontoval a dovážil kola. Dnes jsem to kompletovat na novoroční expedici a nějak se mi nelíbil ten předek bez nárazníku, tak jsem vzal kus hliníku co se mi tu válel a vysochal takovej zatím provizorní a ještě večer za tmy jsem to na balkoně nastříkal aby byl ráno k montáži. Zjistil jsem při tom, že ten předek budu muset předělat, tak jak to mám musí být ten nárazník dost vysoký aby to schoval a vypadá to blbě, taky ho pak šoupnu o něco výš. Když jsem osadil tu karoserii na podvozek tak to konečně začalo trochu vypadat, ale protože nestihnu do zítřejší expedice dodělat interiér, kterej mám zatím kompletně vyříznutej, tak jsem přemýšlel jak to zatím vyřešit aby to nevypadalo tak blbě a nakonec jsem se rozhodl narychlo spíchnout softop, který to alespoň částečně zakryje.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 01.01.2014 17:19
od mirovito
Plachta je parádní, co je to za matroš?
Koukal jsem, že si dal závaží do kol. Myslím že 120g/kolo bude docela dost. Uvidíš, jak to bude jezdit a zatáčet, osobně mi přijde tak akorát na CCčko 80g. Ale záleží na celkový váze auta.

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 01.01.2014 21:27
od Martin01
Plachta je z manželčiných starých kalhot 100% bavlna ;-) . Do kol jsem dal 130 g dopředu a 150 g dozadu. Přemýšlel jsem kolik dát a jak jsem tak pročítal fórum, tak lidi dávají i o dost víc. Nechtěl jsem to přehnat, tak jsem to zatím zkusil takhle vzadu je víc proto, že mám předek o dost těžší, stejně jsem tam ještě musel dát dozadu na podvozek kus železa abych to měl cca vyvážený. Pneumatiky to nedeformuje a dnes jsem si na expe ověřil, že to dovážení dobře funguje při výjezdech i sjezdech. Vůbec jsem byl při dnešním prvním ježdění venku příjemně překvapenej co to dokáže vyjet a jak všechno bezproblému fungovalo na první pokus, když jsem to tak předělával bez předchozích zkušeností. Jediný co předělám je ten předek, ten nárazník takhle vypadá blbě udělal jsem ho narychlo včera večer abych tam dnes na expe vůbec něco měl. Celej předek včetně úchytu karoserie musím předělat tak, aby nárazník mohl být výš a byl užší.

Připraveno na novoroční expedici :YOP:
Obrázek

Dvě fota z dnešní epedice
Obrázek

Obrázek
můj je ten uprostřed ;-)

Re: CC-01 Jeep Rubicon

Napsal: 17.01.2014 18:22
od Carsh
pěkná práce 8o :hura:

je možno vidět více fotek serva řízení a jeho úpravy.?