Stránka 2 z 6

Napsal: 01.01.2010 15:54
od PetrBarty
No to už by byla slušná expedice :lol: , brzo budu mít řidičák a snad i auto tak potom v tom nevidim problém, budu jedině rád když si někde zajezdíme :lol:

Napsal: 02.01.2010 0:23
od minotaur
Ty nový gumy-Slingery ti pásly dobře, nebo si musel něco pilovat (kastli), kvůli zatáčení?

Napsal: 02.01.2010 0:56
od PetrBarty
Vepředu je kastle zvednutá o cca 8mm ale bude to chtít trochu prolilovat, podle všeho taková ta hrana na podběhu, ještě tu bude chtíl upilovat kus nárazníku, při plnym rejdu to trochu drhne. Vzadu jsem kastli zatím provizorně zvedl o cca 10mm možná i víc aby se tam kola vůbec vešli, až poupravim vzadu zvěšení tak se posune náprava dál od šasi a kastli to bude chtít zvednout o tak 6-8mm a zase to lehce propiluju.

Napsal: 02.01.2010 13:22
od minotaur
Jasně, díky. Já si myslel, že to bude vepředu potřeba tu spodní hranu kastle ubrat. Máš odpilovaný ty dorazy na céčkách?

Napsal: 02.01.2010 16:05
od PetrBarty
Ty dorazy jsem ještě neupiloval, to by potom chtělo asi jiný tlumiče s většim zdvihem ne? Jinak už mám skoro hotový zavěšení vzadu, akorát musim přešit délku tyček a zavěšení tlumičů. Jak jsem psal že jsem vzadu vzedl kastli asi o 10mm tak to sem se sakra seknul, ono tam je okolo 20mm :lol: . Takže jsem udělal spojovací tyčky podle toho a když jsem kastli posadil do origo děr tak mi náprava vůbec neseděla v podbězích. Musím to nějak vymyslet.

Napsal: 02.01.2010 17:38
od minotaur
Ne, myslím kvůli poloměru zatáčení. Na céčkách je z boku směrem dozadu takový nálisek s pindíkem, který funguje jako doraz pro těhlice. Když se to odstraní, zlepšíš poloměr zatáčení. Je to ale asi potřeba zvážit, podle disků (offset) a gum (velikost), aby to někde nedrhlo.

Napsal: 02.01.2010 17:50
od PetrBarty
Aha, to jsem nevěděl. Ale vím že když se na Céčkovim díle upiluje takovej tentononc tak se zvětší propad ramen. Na to zatáčení se ale určitě kouknu.
Chtěl bych se zeptat, není nějakej fígl na našroubování závitové tyče do koubku, šroubek tam jde dobře, ale závitové tyči se tam moc nechce.

Napsal: 02.01.2010 19:22
od cores
V plastovým kloubku není závit,ten tam vyřízneš natočením tý závitovky.Pasuje tam 3mm.

Napsal: 02.01.2010 19:53
od PetrBarty
To vim, ale už se mi povedlo v jednom kloubku tu díru tak vyžvejknout že už tam závit nedrží. Tak třeba jestli na to neni nějakej fígl, nahřát ten kloubek že by ten plast víc pružil nebo tak něco.

Napsal: 02.01.2010 22:16
od PetrBarty
Tak jsem se s tím nějak porval a tady je výsledek, zbývá akorát přidělat tlumiče a to už by taková práce být neměla, pokusím se je přidělat ještě zítra ale nevím jestli to stihnu... přeci jenom škola volá :lol:
http://petrbarty.rajce.idnes.cz/Mitsubi ... ro/#16.JPG
http://petrbarty.rajce.idnes.cz/Mitsubi ... ro/#17.JPG

Napsal: 04.01.2010 14:08
od souky
Ahoj, zdravím tě a jsem rád, že se konečně v Děčíně někdo našel. Je to fajn mít auto ,ale hned po prvním poježdění jsem pochopil ,že jezdit sám není to pravý ořechový.
Takže jestli to cítíš podobně, dej vědět a pojezdíme. Máme tady dost pěkných lokalit, které je potřeba prozkoumat .

P.S.: řidičák mám....-:)))

Napsal: 04.01.2010 14:45
od PetrBarty
Ahoj, jo jezdit sám neni prostě to pravý, lokality tady na severu jsou nádherný třeba v okolí Jetřichovic jsou krásný lesy. Určitě bych byl pro si jít zajezdit. A řidičák budu mít brzo, snad někdy v únoru.

Napsal: 04.01.2010 20:02
od KnightRider
No parada ze je vas tam vic... :lol: ,jo prosim te ,davej pozor na ty linky vzadu,ja to prodluzoval vic a pak se mi to vylamovalo tim jak zabiral kardan... :cry:

Napsal: 04.01.2010 20:22
od PetrBarty
Šlo to tam docela na fest ta tyč do kloubku a délka od středu oček je menší než originál, tak snad to nebude zlobit.
Co se ti tam vylamovalo? Kloubky z tyček nebo uchycení kloubku..?

Napsal: 04.01.2010 20:29
od KnightRider
Me se vylimil na delsi strane obalu zadni napravy ten nalitek jak tim v originale prochazi dlouhej sroub co drzi horni a spodni link