Stránka 2 z 3
Re: Icy's Wraith
Napsal: 14.01.2015 20:34
od widra1
Dej bacha na ty CVDčka měl jsem je odtamtud také a kousaly se ( nebyly přesně v ose )
Musel jsem s tím dost laborovat.
Jirka
Re: Icy's Wraith
Napsal: 15.01.2015 18:46
od haiso
pauzu jo ? :-D :-D to si říkám vždycky taky a za týden už něco vybírám ;-)
Re: Icy's Wraith
Napsal: 19.01.2015 16:35
od maztekk
Nádherné fotky Luky :FINE: :hura:
Re: Icy's Wraith
Napsal: 24.01.2015 18:30
od maztekk
Ten přední nárazník na fotkách fakt vypadá nějak divně, jak z lega :lol: Ty tlumítka mě moc zajímají jestli budou fungovat, uvidíme zítra ;-)
Re: Icy's Wraith
Napsal: 24.01.2015 19:02
od kilator
Mám doma Wraitha, ale tohle je nějaký vysoký. Osobně bych mel obavy z ty dělený spojovačky řízení aby se při nějakým nárazu neohnula.
Re: Icy's Wraith
Napsal: 24.01.2015 19:31
od kilator
No uvidis jak bude šlapat. Zítra ti sem dam pro porovnání fotku z boku moji masinky, ktera bude na prodej.
Dnes jsem po hooodne dlouhý době v kulturně napájecím zařízení :-)
Re: Icy's Wraith
Napsal: 25.01.2015 10:09
od gweck
Pěkné, moc pěkné. Škoda, že se k vám dneska nedostanu, jsem zvědavej na ty tlumiče a vůbec na celé auto :lol: Jinak koukám, že máme stejné kardany. No a nárazníky jsi na shopu vykoupil, už je nemají skladem ;-)
Re: Icy's Wraith
Napsal: 29.01.2015 23:23
od maztekk
Kecáš, kolikrát jsou i čtyři bo tři :OK:
Re: Icy's Wraith
Napsal: 31.01.2015 19:30
od virtual
Pomalejší převod částečně pomáhá zmenšit torque twist a overdrive vepředu nebo underdrive vzadu pomáhají při šplhání a zároveň funguje trochu jako dig (aretace zadní nápravy), něco jako ručka v ostrých zatáčkách...
Re: Icy's Wraith
Napsal: 31.01.2015 22:04
od maztekk
Někde tu na to je přímo prográmek kde si zadáš parametry a on ti všechno zodpoví akorát ho za boha nemůžu najít :-(
Re: Icy's Wraith
Napsal: 31.01.2015 23:12
od virtual
Icyclaw píše:Ahoj no a jak to teda je? Kdyz vezmu priklad 38/13 je tovarni prevod na hruskach.
48/13 je rychlejsi nebo pomalejsi? a 38/14 je jak? Diky :)
Čím větší číslo (podíl poměru), tím se kola točí pomaleji vzhledem k otáčkám kardanu. Nejpomaleji tedy ten 43/13, nejrychlejší je 36/14. Rozdílný převod v přední a zadní nápravě má ale podle mého smysl jen pro crawling. Sám mám v obou nápravách stejný, ať zbytečně netrpí ostatní části pohonu.
Re: Icy's Wraith
Napsal: 02.02.2015 21:51
od maztekk
Luky si vyvrakoval počítač nebo nám jen nechceš říct odkud si tu gumu výtáhl :-D
Re: Icy's Wraith
Napsal: 02.02.2015 21:58
od haiso
Icyclaw píše:maztekk píše:Luky si vyvrakoval počítač nebo nám jen nechceš říct odkud si tu gumu výtáhl :-D
Nene Lado :D, je to normalne guma z textilu koupena :).
Ze spodaru bych si ji radsi nevyndaval :D
tomu sam neveris Luky.. kdyby slo o auto v terenu jasne ze by jsi ji vytahl ze spodaru :-D
Re: Icy's Wraith
Napsal: 02.02.2015 22:13
od maztekk
Icyclaw píše:maztekk píše:Luky si vyvrakoval počítač nebo nám jen nechceš říct odkud si tu gumu výtáhl :-D
Nene Lado :D, je to normalne guma z textilu koupena :).
Ze spodaru bych si ji radsi nevyndaval :D
Ty si tajemný jak hrad v karpatech, stačilo by napsat jsou to tyto spoďáry se srdíčkama z tohoto krámu a šmitec :-D
Re: Icy's Wraith
Napsal: 09.02.2015 13:16
od virtual
Icyclaw píše:Díky moc :)
NZ ;-)
BTW Jak fungujou Slingery na sněhu? Ten vzorek vypadá dobře...