Stránka 2 z 3

Napsal: 02.03.2010 10:21
od minotaur
Myslím, že se nepleteš, s tím světelným modulem. Na druhou stranu, blinkry jsou něco, co se dá oželet - jak tu někde psal DUsoft, na co blikat u každýho pařezu :)

Napsal: 24.03.2010 10:31
od fcstan
Zeptám se tady páč to s tímhle skoro souvisí. Jak je řešená u DSYS regulátoru brzda v neutrálu? Myslím tí elektronicky. Co se pouští do motoru aby brzdil motor? Lidově: Co tam teče?
Zatím ho nechci pořizovat a chtěl bych si na to již připravit elektroniku osvětlení. Díky moc za info.

Napsal: 24.03.2010 10:59
od DUsoft
Stejnosměrný motor zabrzdíš, když ho zkratuješ. Vyzkoušej si, jak ho protočíš naprázdno a jak ho neprotočíš zkratovaný. Když ho přemostíš odporem (jednotky ohmů) tak reguluješ brzdný účinek. Ztrátový výkon se mění na teplo v odporech. Tramvaje takto kdysi topily :wink:

Napsal: 24.03.2010 11:38
od fcstan
Moment... takže to znamená... když nemám regulátor s brzdou v neutrálu... mohl bych si jí udělat tím, že bych v případě neutrálu kdy neni na motoru napětí sepnul obvod s brzdou... zkratovací odpor na motor... ... to byla jen myšlenka...
abych se vrátil k původní myšlence...

Takže když je zabrzděný, má na svorkách řekněme nulové napětí jako u motoru který nemá brzdu v neutrálu...
To by ovšem znamenalo... že by mé spínání brzdových světel v neutrálu fungovalo i s reglem kde brzda je...

Jestli se někde mýlím, budu rád za opravu...

Napsal: 24.03.2010 14:14
od DUsoft
Ano. Na motoru bude v okamžiku brzdění nulové napětí. Ale bude tam i nulové napětí v případu reglu bez brzdy v neutrálu.

Ale s tou úvahou o brzdění s reglem bez brzdy jsi vedle. To nezvládneš ošetřit tak, abys připojování a odpojování synchronizoval. ZAPOMEŇ.

Napsal: 24.03.2010 18:43
od fcstan
Moc děkuji za info. Já spíš uvažoval udělat to jako ruční brzdu... nezávislou na regulátoru... to byla jen myšlenka.

Napsal: 24.03.2010 19:36
od DUsoft
fcstan píše:Moc děkuji za info. Já spíš uvažoval udělat to jako ruční brzdu... nezávislou na regulátoru... to byla jen myšlenka.


:idea: kámen pod kolo, ne? :wink:

Napsal: 25.03.2010 10:31
od fcstan
:mrgreen:

Napsal: 08.04.2010 8:50
od Langos
Ahoj všichni. Koupil jsem taky DSYS MD36DCRS a po včerejším porgramování mi přijde že auto vůbec nebrzdí a ani v neutrálu nebrzdí. Chtěl bych se zeptat těch co byly při programování úspěšní jak jim to brzdí, hlavně v neutrálu. Jde mi o to jestli to je normální nebo mám pododbný problém s naprogramováním jako ostatní.
Díky moc za radu.

Napsal: 08.04.2010 10:46
od LUB
Kdysi jsem jeden programoval (stejnej model co máš ty) přes vysílač a to bylo takovýho štelování a přehazování páky... uffff No povedlo se mi vše nakonec naprogramovat asi až na třetí pokus tak jak jsem potřeboval a auto samozřejmě brzdilo jak normálně, tak v neutrálu. Nicméně potom jsem si koupil programovací kartu a v současné době mám jednu 46 a další 36 a po provedení programu se chovjí oba regly naprosto OK.
Tuším, že u nás (RCKV) je DSYS reglů něco kolem osmi kousků a také vše OK.
Stručně řečeno DSYS MD36DCRS by ti měl bez problémů brzdit a pokud ne, tak jsi buď špatně programoval, nebo je chyba v konkrétním výrobku :wink:

P.S: zkus program přes zkratovací propojku jestli aspoň přes ní bude auto normálně brzdit.

Napsal: 08.04.2010 18:27
od Langos
Tak jsem to znovu přeprogramoval a vše dělám dobře, protože sem si i naprogramoval že na spátečku to vůbec nejede.
Ale po tom naprogramování když zabrzdím tak autíčko v pohodě roztlačím rukou. Tedy musim vynaložit o něco větší sílu než když je elektronika vypnutá ale přesto se kola točí. U předchozího reglu, který byl fakt obyč se kolečka ani nehla.
Tak nevím je to normální, máte nějakou radu??
Prosím když brzdíte jde autíčko roztlačit a nebo kola stojí jak přibitá???

Napsal: 10.04.2010 19:23
od LUB
Myslim, ze by nebylo zcela normalni, aby auta stala uplne jak pribita i pri maximalni brzde v neutralu. Me auto v prudkem kopci samovolne stoji, ale pokud je uhel uz extremni, tak to ani brzda v neutralu zcela neudrzi a samovolne pomalinku popojizdi (pocukava). Nekde se tu popisoval princip brzdy v neutralu, tak si to zkus najit.
Hodne taky zalezi jestli vyuzivas prevodovku a v jakem je prevodovem pomeru a pak taky kolika zavitovej motor mas. Cim rychlejsi motor, tim hure ti bude v neutralu brzdit :wink:

Napsal: 10.04.2010 19:34
od Nytrak
Mám Dsyse 36 v SCX a na autobrake v maximálu to v pohodě udrží na cca 30° svahu. Převod stock SCX tedy 15:1 motor Speed 600ECO

Napsal: 10.04.2010 20:28
od Langos
Tak v tom neutrálu je jasný že nejde aby to stálo v max kopci, ale mě to jede i při klasické brzdě, což si myslím že by to mělo zastavit. Zkoušel jsem to na rampě pro kočárky u vstupu do paneláku a tipnul bych to tak na 30 stupňů. Mám tam motor speed 400 s převodovkou 3:1

Napsal: 14.04.2010 21:47
od Leprasol
nechci zakládat nový vlákno, tak to hodim sem, zrovna sem doprogramoval Dsys36, všechno funguje v pohodě a v klídku, auto jezdí, brzdí, ale když vypnu regl, začne pípat...podel návodu pípá takhle, když nemá signál. Jediný, co mě napadlo je, žepřijímač je krmenej z BEC reglu a když ho vypnu, nemá papání a regl si tak myslí, že není signál a pípá. Připadá mi to ale trošku postavený na hlavu. Je to normální? Má mě to dokopat k tomu, abych když vypnu auto, odpojil i aku?