Stránka 2 z 19

Napsal: 07.03.2010 11:32
od Adam62_cz
Je škoda že to nebudou nezávislí nápravy, ale axial je nejjednoduší a asi nejlevnější varianta.

Napsal: 07.03.2010 19:20
od Adam62_cz
Tak dneska jsem doladil rám a uchytil nápravy.
1. servo bych chtěl přichytit na rám ale nechtěl bych dělat panhardku. Nevíte jak toho dosáhnout?

Obrázek

Obrázek

Napsal: 07.03.2010 20:02
od jerrzy
[quote="Adam62_cz"]Bavil jsem se se starším pánem a řikal že to vyrábí. Na Mořině jel se Snailerem bez kabiny a krytu korby.

No ja mam kamarada, ten taky jezdi trial a stavi tatry s trubkovym ramem na zakazku a nejen ty. nedavno dodelal tatru 813 kolos 6x6x4. Byla komplet osazena elektronilou. A s kabinou.. A za tech 50 tis. by byli u nej skoro 2 auta...

Tady to auto bude ted prodavat za 15
Obrázek

Napsal: 07.03.2010 20:08
od Adam62_cz
Asi neprodává samotnou kabinu co?

Napsal: 07.03.2010 20:27
od strejda
No je to mazec a to hlaví co se ti potento tak zaplatíš je to pálka a na tak dlouhé ježdění to opravdu není

Napsal: 07.03.2010 20:32
od Adam62_cz
Strejda má pravdu... ale zase je to echt skale....baterky by to sežralo na počkání.... jako 1:1 naftu :-D

Napsal: 07.03.2010 21:09
od jerrzy
Nechci tady nikomu nic vnucovat a ani vyvracet jeho domeni.
Tam snad ani neni nic co by se mohlo potento.. na tom podvozku neni nic plastoveho.. vse dural,hlinik.. portaly z mosazy kvuli vaze.. a baterky to taky zas tak moc nezere s 4600 v pohode odjel 2x3 sekce po 8 minutach a mely porat stavu..

Napsal: 07.03.2010 21:11
od Adam62_cz
No když vezmeš v potaz nějakou expedici na celej den... 8( nechtěl bych se tahat stěma baterkama :-D

Napsal: 07.03.2010 21:14
od Marty
Tohle vůbec nemůžete srovnávat s expedicemi.
Je to něco úplně jiného.

Napsal: 07.03.2010 21:18
od Adam62_cz
Já to ani srovnávat nechci.... Já stavím tatru na expedci a ta spotřeba bude podstatně nižší. Tak že bych nechtěl stou trialovou Tatrou jet expedici :CHI: :-D

Napsal: 09.03.2010 8:21
od gino
To Adam

Zaujala ma tvoja stavba , kedze ja som sa kedysi tiez pokusal o nieco podobne a zjavne sa k tomu opat vratim (tak sa priprav na to , ze ti
rastie konkurencia) , ale zaujimalo by ma ci budes vyuzivat len rozvodovku co ma axial , alebo mas v plane nieco ine ? Aspon mne osobne sa nejako nepaci ulozenie motora pri rozvodovke a tak to budem riesit inac no zaujimalo by ma ako to budes riesit ty alebo si sa nad touto otazkou nezaoberal :?:

Napsal: 09.03.2010 8:46
od Adam62_cz
Čau, konkurence určitě ano, asi né tak ani mě,ale hlavně strejdovi (kterej stím přišel první)! Mám to vesměs celé ( ještě to teda celé neni :lol: ) okopírované od něj. Budu používat převodovku z axialu a motor zůstane vedle ní, akorát celá převodovka bude otočena a chycena rám. Tedy celou převodovku otočím o 90°, stím že motor bude nahoře. Určitě se podívej sem! http://www.rc4x4.cz/modules.php?name=Fo ... pic&t=1266
Jináč budeš stavět taky 8x8? :twisted:

Napsal: 09.03.2010 9:01
od strejda
Odemě jo tak to ti to nepojede :-D :-D

Napsal: 09.03.2010 9:03
od Adam62_cz
Ale prosim tě....:-D Necháme se překvapit! :-D

Napsal: 09.03.2010 10:24
od gino
ano aj ja idem stavat 8x8 z axialu , bude to posadene na 3-linkoch , avsak viacstupnova prevodovka preto sa pytam ako to budes riesit ty aby ste sa do mna nepustili , ze kopirujem :wink:
a moja predstava http://img5.rajce.idnes.cz/d0508/2/2939 ... x8_202.jpg