Stránka 2 z 4

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 17.04.2016 19:42
od dodoph
Super, dík za nákresy......v tomhle prostě plavu :-D
Jen ten Lipostop....jsem myslel že to hlídá regulátor a pokud tedy bude zapnutá jedna baterie, tak přes ten vypínač ta funkce regulátoru nefunguje?

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 17.04.2016 19:48
od gecko-x
dodoph píše:Super, dík za nákresy......v tomhle prostě plavu :-D
Jen ten Lipostop....jsem myslel že to hlídá regulátor a pokud tedy bude zapnutá jedna baterie, tak přes ten vypínač ta funkce regulátoru nefunguje?

Ano, pokud pojedes na jednu batwrku přes přepínač, tak to pphlida regl. Nicméně nic nepokazis, když ho tam budeš mít.

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 17.04.2016 19:53
od dodoph
Jasně to chápu že tím nic nezkazím....ale koukal jsem na cenu a je to kolem 500,- za jeden 8o a ja už musím začít šetřit na nový projekt a taky na podvozek od Jakuba :-)

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 17.04.2016 19:55
od gecko-x
Co?! Kde ses díval? Programovatelný s displayem za 130, jen s ledkama +-90

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 17.04.2016 20:14
od Tims
dodoph píše:Jasně to chápu že tím nic nezkazím....ale koukal jsem na cenu a je to kolem 500,- za jeden 8o a ja už musím začít šetřit na nový projekt a taky na podvozek od Jakuba :-)



Sákra to je teda cena - to bude asi pozlacenej :-D
Normálně za něj dáš kolem 120,- peněz s LED displejem. Je dobrý si koupit dva kousky (jeden záložní) kdyby se ti ho podařilo třeba utopit.
Jinak je pravda že většina reglů si napětí hlídá, ale jen ceklově. Lipostop řeší každej článek samostatně.

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 17.04.2016 20:33
od dodoph

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 17.04.2016 20:37
od Tims

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 17.04.2016 21:02
od dodoph

Jo tyhle...těch tu mám asi 6, ale to mě jen upozorní, ale neodpojí to baterii...tam ten jí sám i odpojí. Tyhle jsem dřív používal na letadlech, než jsem začal používat telemetrii. Vadilo mi na nich že to pípalo třeba už pár minut po startu při plném výkonu a na poli to řvalo jako kráva :-D

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 22.04.2016 0:00
od dodoph
Mohl by být třeba takovýto přepínač? Vadí že je na 220V http://www.gme.cz/p-c1750hosw-p631-090

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 22.04.2016 1:03
od gecko-x
Nevadí, že je na 220V, ale vadí, že hledáš přepínač mezi spínači.
http ://www.gme.cz/i-vyp-packovy-3336-62890-p070-031
Já bych volil tento, při 220V snese 10A, což by při našich ani ne 10V mělo stačit
http://www.gme.cz/p-h8670vb1-0-2-p631-239

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 22.04.2016 18:39
od eos
gecko-x píše:při 220V snese 10A, což by při našich ani ne 10V mělo stačit

zajímavá úvaha :wink:

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 22.04.2016 18:48
od gecko-x
eos píše:
gecko-x píše:při 220V snese 10A, což by při našich ani ne 10V mělo stačit

zajímavá úvaha :wink:

Něco ti nesedí? To není z moji hlavy. Řešilo se to v jiném vlákně. Při 220 V snese 10A, tak při nižším napětí udrží i větší proud. A většinou jsou špičky při rozjezdu a brzdění a tohle se při přepínání určitě dít nebude.

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 22.04.2016 19:24
od eos
To tě ctí, že to není z tvojí hlavy. Je to totiž blbost.
Na jednu stranu se tu bavíme, jestli dávat 54A, nebo 90A DSYSy a na druhou stranu o 10A vypínači (navíc mnohdy do vody a bahna).
I ta nejblbější plechovka řady 540/550 má výkon skoro 100W a blokovací proud klidně 80A, takže doporučené místo instalace podobného vypínače je funkční maketa výfuku.

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 22.04.2016 20:07
od gecko-x
Já treba vypínač neřešil, ale údajně to v pohodě používají :-p

Re: Paralelni zapojeni baterií

Napsal: 22.04.2016 20:13
od dodoph
Takže 10A je málo....nebo vadí že je to na 220V? Tak už nevím :-D ...paralelní zapojení je špatně a ted i přepínač bude muset být nějaký speciální. Tak asi nakonec předělám uchycení kabiny. Takže vymyslet jiné uchycení, vyrobit, namontovat....kabinu zase přebrousit, nový lak a pak snad za nějaký měsíc dva už konečně vyjedu.