Stránka 2 z 2

Re: Identifikace

Napsal: 26.08.2016 9:12
od rotruck
Tak jak to popisuješ, tak to není až tak ježdění v terénu , ale zhruba styl povrchu rally . Tam bych nechal klidně dify otevřený , zvlášť pokud ponecháš původní motor a nebudeš zpomalovat jelikož při rychlé jízdě bude se zavřeným difem bude zavřená "náprava"dostávat dost záhul. Počítej ale s tím , že v základní konfiguraci bez vícezáviťáku to bude i s 19 zuby pastorku na zahradu dost rychlý švihadlo a mladej to bude dost otloukat o kde co .........

Re: Identifikace

Napsal: 27.08.2016 18:56
od Milan3528
Tak dnes jsem testoval.Dify otevřený a docela spokojenost.Osadil jsem ložiskama a dopředu namontoval ten pěnovej nárazník.Auto je opravdu svižný a myslím že by zavřený dify byli spíše na škodu.Také jsem dal stříbrný pružiny od MST a je to krásně měký.Na tlumičích je to asi o půl centimetru zvedlý.Vyměnil jsem krátký kloubky za delší.
Vnoučkovi to omezím na vysílačce.

Re: Identifikace

Napsal: 27.08.2016 21:02
od Mr-Monty
Dovolím si svůj postřeh jelikož jsem na Tl 01 začínal plackou Opel Vektra a dodnes mám tento podvozek doma a mam ho svým způsobem rád.

Vydrží opravdu hodně hrubé zacházení a když vyplníš diferenciály hustou vazelínou je podvozek vhodný i do terénu . V momentě kdy zátěž na dif bude opravdu už značná tak se protočí a nebudeš tak namáhat převody. Jak jsem řekl jsem fanda TL a TA podvozku jelikož jsem na nich začínal před 14 lety . :-)

Re: Identifikace

Napsal: 28.08.2016 10:50
od Milan3528
Auto jsem koupil na Aukru spíše jako vrakouše.

Obrázek
Obrázek

Na karoserii mnoho zbytků od papírových nálepek,dokonce i na čelním skle.Dal jsem si s tím práci a na nějakou dobu jsem karoserii zachránil.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Teď jsou tam nasazena silniční kola na dlažbu na dvůr,ale k autu jsem dostal i kola na terén.

Re: Identifikace

Napsal: 02.09.2016 19:43
od Milan3528
Chlapi , co máte za fígl na uzavření toho kuličkového diferáku ???

Re: Identifikace

Napsal: 02.09.2016 20:56
od gecko-x
sekunďák :-D