Stránka 2 z 11

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 04.10.2016 19:39
od VíťasK
Dnes se našel kousek času, tak jsem ho využil ke tvorbě předního nárazníku, nejprve to šlo dobře :OK:
Obrázek

ale potom jsem to asi trochu zprznil :-(
Obrázek
Obrázek

avšak nemůžu si pomoct ale oboje se mi líbí :-D takže budu dělat asi ještě jeden :OK:

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 09.10.2016 19:03
od VíťasK
Dobrý večer nadšenci :OK:

Dneska jen krátce, přibylo plato na baterii :hura: ¨
Obrázek

a dále plato nad přední nápravou na elektriku, akorát budu muset vymysleti nějakou krabičku, aby to bylo aspoň trošku odolné proti vodě :CIAO:
Obrázek

A to je dneska vše :)

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 09.10.2016 23:42
od bedna
ten nos k defovi moc nepasuje :-(

plato nad přední nápravou na elektriku, akorát budu muset vymysleti nějakou krabičku, aby to bylo aspoň trošku odolné proti vodě


co se týče umístění baterky a elektroniky nepřemýšlel jsi to prohodit? těžkou baterku dát dopředu a elektroniku dozadu? kvůli těžišti?

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 10.10.2016 8:18
od VíťasK
Já vím no, ale chci vymyslet něco nového, protože všechny Defici maj předek skoro stejnej, tak chci něco co tu ještě nebylo, ještě mám pár nápadu tak uvidíme jak to dopadne :-(

Bedna: Tak mi to nedalo a převážil jsem auto, s baterkou vzadu a el. ve předu to dělá 1410g na předek a 1340g na zadek, rozdíl 70g, s baterkou nad přední nápravou a el. vzadu to dělá 1575g na předek a 1180g na zadek, rozdíl je 395g, což by asi bylo lepší řešení ne ? Nebo jaký je ideální váhový rozdíl předek/zadek ? Díky za rady :OK:

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 10.10.2016 15:17
od bedna
vybočení z řady stejných defenderů chápu :OK: chce to udělat ale něco co k tomu sedne.

a ohledně elektroniky a baterky myslím, že by stálo za to hodit baterku co nejvíc dopředu. ono pak při výjezdech by se ti to mělo tendenci se krásně překlápět dozadu

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 10.10.2016 16:42
od Mira
Ideal je vepredu vic nez vzadu. Vepredu vsechno vzadu nic a cim vic se k tomu priblizis tim vic vyjedes. Ovsem pak to otocis a pojedes dom a to bude zase sjezd a to je zase mit treba i neco vzadu :-D takze prohod tu baterku s elektrem a to bude ten idealni vahovej rozdil :FINE:

Este dej do prednich kol vo radu zavazi vic nez do zadnich a je to

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 11.10.2016 17:31
od VíťasK
Dobrý večer,
baterka přesunuta nad přední nápravu a z původních 1410g na předek je 1435g, a zadek hezky klesl z 1340g na 1000g :OK:
Rozdíl zátím 435g :CIAO: + až budou lepší beadlocky přijde ještě dovážení, libilo by se mi takových 600g :OK: jestli to není už moc :-( ?

Hezký zbytek večera :OK:

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 11.10.2016 19:13
od VíťasK
Tak ještě dodatečně foto s baterkou ve předu :OK: , a s předními podběhy.. celkem se povedli až se divím :CIAO:

Obrázek

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 11.10.2016 19:34
od bedna
a pak, že to nepůjde :OK:

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 11.10.2016 19:48
od Mira
Ja teda vidim spousta mista na baterku napric pred motorem .. :-)
..kdyz uz jsi v tom...

Bude to podstatne lepsi jezdit.. Usetris vahu v kolech a tim padem penize za namahany loziska v tehlicich.. :-)

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 11.10.2016 20:06
od VíťasK
Všechno jde když se chce a je motivace :tleskam:

Jinak za motor by se asi vešla, a jak píšeš že ušetřím váhu v kolech... když bych ji dal za motor tak budu muset do předních kol přidat ne ? :-(

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 11.10.2016 20:14
od bedna
VíťasK píše:Všechno jde když se chce a je motivace :tleskam:

Jinak za motor by se asi vešla, a jak píšeš že ušetřím váhu v kolech... když bych ji dal za motor tak budu muset do předních kol přidat ne ? :-(


zkus a uvidíš co ti bude více vyhovovat. ale to by chtělo až časem dle mého až auto bude komplet nastrojené ;-) :OK:

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 11.10.2016 20:47
od VíťasK
pro Míru.. posadil jsem baterku za motor, rozdíl váhy je cca 70g kdy je odlehčenej předek, takže to takový terno asi nebude :-p takže zatím nechám takto a uvidíme :OK:

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 11.10.2016 21:19
od Mira
Nejde o par gramu na vaze. Jde o to, ze to uplne posune teziste a tudiz nebudes muset tolik davat do kol. Nebude tolik treba. Vaha bude niz. Do kol se dava zavazi proto, ze je to nejniz co to jde umistit.

Kdybys jinou upravu nedelal a porovnaval vlastnosti auta s baterkou nahore nad tlumici a s baterkou napric pred motorem tak lepe se ti pojede s baterkou pred motorem. Gramy negramy.

Re: DeF90 by VíťasK

Napsal: 11.10.2016 23:14
od maztekk
Přesně tak jak píše Míra, dej ji mezi přední věže tlumičů a motor napříč a nemusíš už s baterkou nikdy laborovat. Lepší místo totiž nenajdeš pokud budeš jezdit std baterky a né nějaké micro ;-)

Obrázek