Stránka 2 z 3
Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 18.03.2017 13:03
od widra1
Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 18.03.2017 14:04
od Mira
Co je to za figl ten motor bokem..?
Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 18.03.2017 14:10
od widra1
Tohle jsem viděl kdysi u EOSe a to auto mělo těžiště krásně dole uprostřed.
A jízdní vlastnosti super.
Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 18.03.2017 17:39
od Leprasol
A nevyslo by nastejno nechat prevodovku normalne a dat baterku napric pred ni...vypada to, jak kdyz tam na ni je uplne idealni misto...
Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 18.03.2017 20:36
od widra1
Tam bude veškerá elektronika.
Takhle jsem nechal váhu uprostřed.
Ten nosný nerez vepředu je tak veký schválně jako protiváha k rámu na boudě, ted je auto vyvážené na střed.
Edit: Navíc ta bouda s rámem je poměrně těžká , takže extra váha co nejníže není k zahození.
Když bych dal baterii dopředu a převodovku nechal na svém místě , tak mám další váhu nahoře a nehledě na to že bych musel ještě vymyslet nějaké místo pro elektroniku.
Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 20.03.2017 20:46
od widra1
Tak pohonná část elektroniky na místě a auto se už hýbe vlastní silou :OK: , teď už chybí dodělat jen světla a jejich ovládání.

Pro ovl. navijáku jsou využity dva kanály na FS-GT3B.
Jeden kanál -100 / 0 / +100 určuje směr regulátoru (odvíjení/navíjení).
Druhý kanál -100 / +100 je nastaven jako tlačítko a přes 10A RC spínač spíná výstup réglu k servu
https://hobbyking.com/en_us/turnigy-rec ... tch-1.html (držením tlačítka je motor v chodu)
Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 23.03.2017 10:02
od bydzon
Ahoj ,můžu se zeptat ,to řízení máš vyřešený z original tehlic a jen rezané přepakování?
Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 23.03.2017 19:43
od widra1
Řízení alá Crawlster s úpravou.
Páky na těhlicích je potřeba zkrátit dle foto.
Šroub M3x20 je prošroubován zespoda těhlice, ze zhora je na něj našroubován a pevně dotažen závitový sloupek M3x10.
Nasazené řízení a zhora zajištěno samojistící maticí M3, která je po dotažení k řízení jemně povolena , tak aby se řízení mohlo volně hýbat , ale přitom tam nebyla žádná zbytečná mezera.
Řízení je naohýbáno tak aby se mohly použít jen 10mm sloupky , čímž se výrazně omezí krutný tah který působí na páku těhlice.
Etážový ohyb řízení dává výškový rozdíl cca 6-8mm.
Servo páka je potřeba s roztečí min. 21mm jinak nejde využít celý rozsah možného rejdu.
Tak detaily řízení tady:
http://widra1.rajce.idnes.cz/L200/#rizeni.jpgvýkres

Sloupek

Předek

Těhlice

Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 29.03.2017 23:40
od eos
Jirko, já nejsem z Plzně :wink:
Ta konfigurace, oproti klasice, trochu zhoršila výjezdy a zlepšila boční náklony. Těžiště se snížilo, ale pořád tam je původní skidplate, takže ve snížení převodovky to má ještě rezervy. Původním účelem bylo uklidit někam baterku, která se v plném rejdu nevešla mezi široký dvadvojky. Při krátkém rozvoru často vadí baterka za přední nápravou i běžně velkým gumám. Zároveň se obrácením a posunutím převodovky vývodama víc k ose podvozku zmenšilo zalomení kardanů, což je výhoda především právě při zkracování rozvoru pod standardních 290mm. Nový axialský kardany s CVD kloubama už to pak těžko zvládají.
Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 30.03.2017 17:39
od widra1
Ahoj
Tak nevím kde mi to zustalo v paměti, ale mám tě tam zařazeného ;-)
Mě tohle řešení pomohlo vyřešit problém s poměrně těžkou boudou.
Už jsem pojezdil na domácím poligonu a samozřejmě lexanka to není, ale reálné náklony to zvládá s přehledem.
Navíc mám po vyztužení boku problém s místem napříč, což to taky vyřešilo.
Takže díky ti za inspiraci :-)
J.
Edit: koukal jsem že Hořovice jsou na trase na Plzen, tak asi proto :-D
Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 30.03.2017 20:42
od widra1
Tak dodělány
pevnostní nášlapy (8mm hlazenka) které skvěle chrání boudu.


A následně do noci dokončeno osvětlení, není nad to jezdit o půlnoci po zahradě a před autem světla jak ve dne :FINE:
Pozičky svítí ihned po zapojení baterie (kontrola připojené bat.) ostatní světla spínané přes vysílačku 2A RC spínači.
Po kompletním zapojení a odzkoušení světla zality z vnitřní strany do silikonu (nemá šanci nic uhnít).




Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 30.03.2017 20:47
od Mira
Zda se to prijemne pridreply, to je rozhodne lepsi nez nakopla koza. Vypada to az roztomile :HOPS: :-D :FINE:
Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 30.03.2017 21:20
od widra1
Děkuji.
To byl záměr pustit to co nejníže, Takto jsem měl kdysi nastaveného Wraitha a jezdilo to super.
Edit prvního příspěvku tohoto vlákna
Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 04.04.2017 16:34
od widra1
Moc mi k tomu neseděly ty schované nášlapy, takže došlo na jejich úpravu 8o


Re: Mitsubishi L200 Extrém
Napsal: 15.04.2017 20:37
od korvetak
Tady si dovolím malé videjko z dnešní testovací jízdy, 8o
[youtube]bGMAZZqp4_c[/youtube]
neboj :OK: těch pár zajížděcích kotoulů jsem nestřihnul. :-D
Paráda unikát se spoustou zajímavých nápadů. ;-)