ROZVODOVKAZapeklitá situace pro mnoho náklaďáků. A u Vejtřasky je to tuplem. Ona má totiž jaksi vývod pro každou nápravu extra
a k tomu ještě na naviják. Zatím jsem pořešil pohon pro nápravy. Cílem bylo, aby se všechny výstupy točily stejným směrem
stejně jako u originálu.

Kola jsem zkusil plastová, ale jedno kolečko nevydrželo po prvním stoupání. Kovový pastorek z planetové převodovky prostě
"vykousl" při záběru 2 zuby. No je tam modul 0,6 tak se není vcelku čemu divit....ty zuby jsou opravu malé.
Zkusil jsem vytisnout kolečko z Carbon-fíbru a zatím drží. Nicméně už mám připravená kola železná, tak až lehne i tohle, vyměním je všechny.
Sesazení převodovky s motorem a osazení do rámu bylo plné napětí, jestli to tam sedne. Musel jsem to v rámu upravovat
a párkrát posunout, ale nakonec se to tam vešlo. Maketu motoru jsem pak ještě přiřezával, aby tam šlo i servo řízení,
kabely a další drobnosti. Pak už se jen čekalo na kardany.

A když už jsem měl ty kanystry, tak jsem na ně stvořil i klec. No snaha byla 8)
Je to pájené z měděného drátu 1,5mm a malá uchytová oka jsou z plechovky. Bužírkou drátu jsem imitoval
ochranné "molitany" proti odření kanystrů.


Na podvozku to vypadá už docela dobře. I jsem se trochu bál, že se tam nevejdou.
BLATNÍKYKonečně :lol: Prostě Vejtra bez blatníků není Vejtra. Na tomhle autě se mi líbí to, že ať přidáte jakoukoli z jeho součástí,
je tam krásně vidět a model se mění pod rukama.
Díly jsem zčásti vyřezal z PSH a zčásti vytiskl. Hlavně kvůli detailům, které by se dělaly obtížně, ne-li vůbec.


Po zástřiku plničem

Ještě jsem dodělal pantíky na přední kapotu z pocínovaného plechu od plechovky

A usazení kabiny i s blatníky na rám ..... teď už je to Vejtra

