To horko těm lipůlkam asi nedělá vyloženě dobře.. já dneska jezdil s nimhačkem a docela v pohodě... zvažuju jestli koupit lipolku a nebo nimhačko teďka, protože potřebuju další baterku... ale co tu čtu... hmm..
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
ale pokud jsou tyhle Zippy (podle recenzí asi spokojenost) dobré, tak ta cena je luxusní :-) Já vždycky uvažoval jen o turnigy, protože vím, že to je slušná značka relativně...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
teď jsem si projel pár videí na jutubu ... stačilo zadat "lipo fire" a nestačil jsem se divit, začínám z nich mít docela respekt, nehořlavý vak už je objednaný
Turnigy je značka, slušná především (a bohužel často výhradně) cenou. Dobrá na spotřební pohodovku. Nanotechy mají zatím reference nevalné, hlavně pokud jde o odolnost a trvanlivost. Prakticky kdykoli jsem měl něco jiného, aď už relativně solidní značky, jako E-tech, Dualsky, běžnej spotřebák, jako Flightmax, BQY, Zippy, nebo až podezřele exoticky znějící Mystery, Transmetic a nevím co ještě, skoro vždycky to bylo tvrdší, trvanlivější a při stejné udávané kapacitě menší a lehčí, než Turnigy. Mám tu sice vyjímečnej, bůhvíjak starej, zděděnej trojčlánek 2,2Ah E-tech, kterej je, vzhledem k původnímu čtvercovému formátu, dnes prakticky kulatej, ovšem přes to normálně funguje a vykazuje takřka plnou kapacitu. Naproti tomu Turnigy se mi zatím, více, či méně, nafoukly v podstatě všechny, včetně hardcase.
takže myslíte že ty zippy co navrhoval matbre jsou dobrá koupě? fakt o nich uvažuju za tu cenu :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Ano, naskladnění bylo dva a půl měsíce, ale teď tam nějaké jsou, tak by to měla být relativně rychlovka. Co jsem tak serfoval, tak mi vyšla jako nejlepší kompromis mezi cenou a kapacitou v hardkejsu, pod 5000 jsem nechtěl .... no ještě tam byly levné nějaké B-Grade ale to budou jebky, o zippynách jsem četl dobré reference
no sakra, to abych se rychle rozhodl... a koupil :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Tož hoši udělal jsem pyčovinu, poprvé ... nechal jsem zaplé auto dva dny - Turnigy 5200 hardcase. Napětí 4 volty - 2,07 a 1,97. Je nafouklá celkem dost, normálně mám strach ji vůbec držet v ruce. Ani jsem ji ještě nenabíjel ... je jasné, že jestli jo tak na nimh režim, jestli se chytne ... ale ruku na srdce od zkušenějších, má to cenu nebo ji radši zlikvidovat? aby mi blafla v autě nebo nedejbože v pokoji, to radši seru ... zatím leží v lipo bagu.