Stránka 2 z 3

Napsal: 01.04.2009 20:15
od cores
Drag brake je špatná vlastnost réglu?
Řekl bych a asi nejen já,že je to úžasná věc.Bavíme se o triál autech.

Napsal: 01.04.2009 21:01
od pepin
právě ta brzda je v terénu nezbytnost a rychlejší auta při expedičním ježdění vypadají jako poskakující kozy (silikonový) :lol: :lol: :lol:

Napsal: 01.04.2009 21:13
od yanek
...a při nejhorším se tam daj dát vonoběžky aby to nebrzdilo :P

Napsal: 01.04.2009 21:37
od gema
U některých aut, třeba CC01, je dragbrake nebytnost. Málem mi ujelo z lomu do hlubin :D

Mutant: používej edit, 3 příspěvky po sobě psát snad nemusíš :)

Napsal: 01.04.2009 22:41
od Leprasol
osobně na drag brake nedám dopustit...pokud auto nemá takový zpřevodování, aby se udrželo samo ve svahu, je přesná jízda v terénu bez ní nemyslitelná (teda aspoň pro mně :) )...
a jak píše pepin...při rychlý jízdě auta poskakujou a natřásaj se a rozhodně nevypadaj scale...

Napsal: 02.04.2009 11:19
od virtual
Mutant píše:Jezdi ti to sakra pomalu, to je na tu jednicku maximum na tech videich? Na muj vkus docela lenochod. Ale peknej :wink:

Je to většinou rozsach 0 až cca polovina plynu, jezdím pomalu, při větší rychlosti nestíhá podvozek, nedělá to dobře diferenciálům atd. Na jedničku to stíhá cca rychlost chůze, na trojku jsem jezdil na louce, v podstatě jen rovně a i tak jsem se docela bál - rozložení váhy není nic moc (např. motor) a není problém HL převrátit...
Protože jezdím pomalu a v terénu, tak mi ta silná Drag brake vyhovuje, ale při rychlé jízdě na rovince to chce (jak tu už zaznělo) citlivé a specifické ovládání.

Napsal: 02.04.2009 11:45
od carlos46
Musím souhlasit s Honzou. Bez Drag Race si neumím auto ani představit. Jinak mi přijde, že ten Virtualův High Lift jede úplně stejně jako moje Yota. A to má ještě tuším oproti mě dvě rychlosti k dobru, tak mi to zas jako velký lenochod nepřipadá. Já mám taky Novak Rooster combo a při přesunu je auto schopné na plný plyn držet vedle mě krok :lol:

Napsal: 08.05.2009 20:54
od l3stat
jak by měl být v porovnání se stejnosměrným motorem rychlí střídák 21,5 závitu

Napsal: 08.05.2009 21:53
od MikeP
Oproti roosteru + 55 je Goat + 21.5 rychlejsi, ale umi i pomalu.
Mluvim o provozu na klasickej sesticlanek.

Napsal: 09.05.2009 10:00
od l3stat
Takže by se dalo říct že odpovídá tak 50ti zavitovímu motoru

Napsal: 09.05.2009 10:33
od Bob
No to bude asi rychlejsi.Ale v aute zalezi i na prevodech. 55z motor ma cca. 8000 ot/min. a 21,5z stridak kolem 11500 ot/min. Zalezi na vyrobci,ale Novak u motoru otacky neuvadi ,protoze otacky naprazdno jsou zavadejici a ve vysledku jde i o dalsi parametry motoru.

Napsal: 09.05.2009 10:48
od milan008
také přispěji, v Pajeru mám 75Z, má mít 6800ot, na plný plyn mu rychlou chůzí nestačím, na minimu zvládne velmi plynule všechny překážky...

Napsal: 09.05.2009 10:48
od MikeP
l3stat píše:Takže by se dalo říct že odpovídá tak 50ti zavitovímu motoru


Takhle bych to asi neporovnaval, ale myslim, ze maximalni rychlost bude bude u stridaku jeste vyssi.

Samozrejme pri stejnym prevodovym pomeru a stejne velikosti kol.

Napsal: 09.05.2009 11:01
od Bob
Dle meho nazoru v autech co jezdime (1/10) a prevodech do pomala nema stridak ani vyznam.

Napsal: 09.05.2009 17:53
od carlos46
já jsem dneska naplný kotel otestoval originální 27tku v Yotě a je to paráda. Jen baterka umřela celkem brzy. To mám 2200. Přemýšlím, že si asi pořídím k Roosteru lipolky nějaký pěkný kapacity. Jinak když už jsme u těch motorů, kolika závitový motor by měl dát kamarád do Pajera, aby to tak strašně nelítalo? Teď tam má originál ze stavebnice + Tamiya régl. Nebo pomohla by jen výměna pastorku? Oproti mě jezdí tak desetkrát rychleji.