madbull píše:Souhlasim moc pěkné.Akorát kde bych mohl zkouknout ty nápravy yota?Já totiž taky nejsem zrovna moc spokojenej s prostupností HL tak chci změnit na 4 link a jiný nápravy plus kola.S těma listama je to moc tuhé a dost často to někde vysí na břiše či nápravě :-(
Jak už tu zaznělo, samotný nápravy (např. Yota) přidají tak pár mm pod dif, takže jízdní vlastnosti resp. průchodnost terénem moc neovlivní, za to vzhled je naprosto dokonalej!
Proti visení na břiše to chce překopat převodovku ...ideální by bylo dát motor níž a nechat třeba jen jednu rychlost (třeba to co používá Axial) nebo 2° převodovku od RC4WD. Jenže do toho se mi nechce a taky to pak ztratí toho původního "netrialového" ducha... stejně jako použitím 4linku. To už můžu koupit rovnou SXC-10. Toť můj názor.
deekay píše:Peknoucky to mas, tomahawky tomu slusi, akorat sem taky cekal ze budou kapanek mensi :o
Jinak svetla jsem taky barvil zevnitr.
Jinak myslim ze jak D40 tak Yota napravy pouzivaji stejny prevodovy pomer jak tamiya TLT a highlift (2.67), protoze u RC4WD pisou ze kdyz chcete mit diferak misto pevny osy, mate pouzit vnitrnosti s hilift naprav.
Dík za info, trochu jsem se věnoval onroadu, tak je čas se vrhnout zase na HL :wink: Barvu mám už doma...
Tomahawky nejsou moc v měřítku k Fordu, ale fungujou výborně, opravdu velkej rozdíl proti Stomperům. Akorát pozor na deformaci, už po 1,5 hodině stání na sedadle v autě se vymačkávají, takže při skladování ve skříni musí HL být na stojánku s kolama ve vzduchu.