Stránka 2 z 4

Napsal: 12.06.2010 0:05
od Marty
Můžu se zeptat, co je na tom tak drahého? - kus ocele?

Napsal: 12.06.2010 1:05
od zila70
Nic :!:

Napsal: 12.06.2010 8:11
od Kamillo
Marty, nič v zlom, ale skús si taký rám vyrobiť sám, potom pochopíš. :BYE:

Napsal: 12.06.2010 9:00
od jerry-mouse
zila70 píše:Nová hnací hřídel z převodovky na rozvodovku :!:
Obrázek
Pan Zilka mna by zaujimalo ci ten kardan je vlastna vyroba , alebo je pouzity z niecoho co nepoznam? Pred tyzdnom som riesil podobnu dilemu nakolko join cup co som objednal u Fusion hobbies pred dvoma mesiacmi , tak stale nedorazilo :evil: a to ma priviedlo k podobnej myslienke kde ako dogbont som pouzil hriadel 39mm z TB-05 a specialne vyrobenu CVD koncovku priamo na motor bez zbytocnych redukcii a joit cup je zase na rozvodovke. :idea: Je to v podstate to co mate vy ,ale akorat opacne!

Napsal: 12.06.2010 9:06
od zila70
kardany jsem nechal udelat a unasec co je na prevodovce je od MP-Jet.

Napsal: 12.06.2010 9:20
od jerry-mouse
Marty píše:Můžu se zeptat, co je na tom tak drahého? - kus ocele?
Hlavne ta praca okolo toho vsetkeho co nikto nevidi viem o com hovorim , ale netreba zabudat ze ako v mojom pripade treba ist nakupit matros aspon na 2x to je v mojom pripade celkovo 160km zaniest material do vyrobi nasledne zase inde na opieskovanie a galvanizaciu a potom zase spat do vyrobi na dorezanie zavitov a gravirovanie cisiel. A to je mili Marty iba polovica z toho co je je potrebne zabezpecit lebo dalsiou kapitolou je nerez ktory mi robil jeden kamos z fora , ale po ktory som dochadzal aspon na 3x lebo naraz sa nedalo a nasledne ohybanie toho vsetkeho kde kilometre naskakuju jedna radost a dalsie poplatky samo sebou! Takze ked to spocitas neni sa comu cudovat ze to tak vychadza , ale hlavne za predpokladu ze nemusis nic podstatne doladovat kdesto vyvoj je dalsia kapitola!

Napsal: 12.06.2010 9:26
od jerry-mouse
zila70 píše:kardany jsem nechal udelat a unasec co je na prevodovce je od MP-Jet.
Tusil som ze to bude niejake Home made! Dobra myslinka! :idea: :FINE:

Napsal: 12.06.2010 9:30
od zila70
jerry-mouse píše:
zila70 píše:kardany jsem nechal udelat a unasec co je na prevodovce je od MP-Jet.
Tusil som ze to bude niejake Home made! Dobra myslinka! :idea: :FINE:[/quote
to neni domaci vyroba,ale v jedné fabrice na malou kovovyrobu :wink:

Napsal: 12.06.2010 11:12
od jerry-mouse
jerry-mouse píše:
zila70 píše:kardany jsem nechal udelat a unasec co je na prevodovce je od MP-Jet.
Tusil som ze to bude niejake Home made! Dobra myslinka! :idea: :FINE:
Este posledna otazocka aky je tam dogbont 6mm alebo viac?

Napsal: 12.06.2010 11:24
od zila70
jerry-mouse píše:
jerry-mouse píše:
zila70 píše:kardany jsem nechal udelat a unasec co je na prevodovce je od MP-Jet.
Tusil som ze to bude niejake Home made! Dobra myslinka! :idea: :FINE:
Este posledna otazocka aky je tam dogbont 6mm alebo viac?

5mm na 3.2mm

Napsal: 23.06.2010 15:47
od zila70
Tak tady je finalovka šáska pro defe 90 v laku.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 23.06.2010 16:22
od NARCOS
pěkný :tleskam: závidím vaši trpělivost a detailnost na šásku

Napsal: 23.06.2010 17:22
od zila70
Dneska už první kousek nového šáska opustil hnizdo v novosedlicích a odletěl do liberce a hned v zápětí odletěl další do prahy :!:

Napsal: 06.07.2010 20:12
od pocekajlo
Tak jsem přestavěl svého D90 s výrobním číslem 1 na, pro změnu, první kus new D90 z ocele. Trochu bojuju s kardanem od motoru, to vyřeším později. Ještě jsem nestihl zapojit osvětlení a namontovat naviják a novou zahrádku, ale byli jsme na prvním testu - pár foto zde

poznatky: designově dokonalé, skvělý grip, trochu víc to žere baterky (váha je váha, zvlášť když kopec je odhadem 100%). Ještě musím poladit výšku upevnění tlumičů a jejich nastavení, mám pocit že tak jak jsem to udělal napoprvé je auto ještě náchylnější na boční náklon, což by nemělo vzhledem k tomu že nové šasi je těžší. A taky při výjezdech jde dřív "na bejka"

přes týden to chci poladit a vydat se na další testy, poreferuju.

Napsal: 15.07.2010 13:47
od zax
Kardan k motoru trápí i mě.
Mám ale ještě jeden trochu vážnejší problém.
Mám převodovku od HPI, a motor tam narvu jen opravdu velmi ztuha.
Dělá se prosím nějaký motor 35T nebo 45T kratší 5 cm?