Stránka 2 z 7

Napsal: 18.07.2010 22:08
od minotaur
Baterfly píše:Ahoj Karle, prosím tě jaký to bude mít měřítko? Jinak děláš to z PSH nebo ABS jak jsi psal na začátku, nebo obojí?
Jarda.

Moc pěknej modrásek, Baterflyi! :SUPER:
Grizzly psal ABS, tak uvidíme, co odpoví, taky mne to zajímá.

Napsal: 18.07.2010 22:17
od Grizzly
Dík za upozornění,samozřejmě je to PSH.Na začátku jsem se upsal, už jsem to upravil.ABS ani nevím,kde bych u nás sehnal.PSH jsem nakoupil v Řempu.
Je to v měřítku zhruba 1:10 plus povolených 15 procent

Napsal: 18.07.2010 22:52
od minotaur
Ba právě ...
Jinak, Karle (jestli mohu tykat), je to sice offtopic, chtěl bych zareagovat na tvůj dotaz, co jsi mi posílal a na který jsem ve víru událostí pozapomněl. Ty Tamiya LED konektory taky zatím nemůžu nikde objevit, při zkoušení jsem to řešil nouzově tak, že jsem použil ty černý "počítačový" 2pin minikonektory, ty jsou lehce dostupné a pasují do těch Tamiya samců - tady je to vidět:
Obrázek

Napsal: 19.07.2010 20:10
od Grizzly
Jooooooo v pohodě.Dík za tip,tohle mě nenapadlo,ale už je to vyřešené,DUsoft je tady nabízel,tak jsem se s ním domluvil.

Napsal: 12.08.2010 11:11
od wranglik
tak jak pokracujes s liazkou dlouho si tu nic nenapsal sem zvedav jak to vypada
:wink: :wink: :wink:

Napsal: 12.08.2010 13:05
od Grizzly
udělal jsem základ přístrojovky a napasoval do kabiny,dále kliky na dveře,nyní vymýšlím nosný rám na přidělání převodovky a náprav,aby to fungovalo podle mých představ,už 3 varianta a stále to není ono.Bohužel nyní jsem vytížený dost v práci a během jednoho měsíce 2x závod velkého trialu,tak není čas,ale pak mám dovolenou,tak se do toho opřu.

Napsal: 30.08.2010 20:31
od Grizzly
Ahoj,tak jsem zase o kousek pokročil a to na stavbě šasi.Nejvíc práce mi dalo vymyslet geometrii linků,aby to vyhovovalo a dělalo to co chci já.Upozorňuji,že to je jen polotovar,všechno se může ještě měnit.
Odkaz:: http://griessl.rajce.idnes.cz/Stavba_Li ... al_do_S-3/

Stavba Liazky na trial do kat. S-3

Napsal: 30.08.2010 21:01
od mara126
jo ta kabina vypadá dobře a asi bude i docela lehká.Co nápravy,budou uzávěrky na serva.

Napsal: 30.08.2010 21:28
od Grizzly
Jo,jo budou,proto jsou použity tyhle nápravy,které je mají.

Stavba Liazky na trial do kat. S-3

Napsal: 30.08.2010 22:03
od mara126
a myslíte že tyhle nápravy sou pro tyhle náklaďáky dobrý,uvažuji o stavbě náklaďáku a chtěl bych je použít neboť vzhledem k délce náklaďáku by otevřenej dif byl daleko lepší co se týče životnosti všeho okolo.

Napsal: 30.08.2010 22:46
od Grizzly
Tak to sám nevím,co budou dělat s autem o váze okolo 5 kilo,to se pozná až provozem.

Napsal: 01.10.2010 15:10
od Grizzly
Tak jsem měl zase chvíli volna a udělal jsem kousek práce.Vyrobil přední nárazník a hlavně jsem pájel ochranný duralový rám.Použil jsem duralovou kulatinu o průměru 7 a 6 mm.Rám jsem si nejdříve sešrouboval šroubky M2,5,aby mi to drželo pohromadě.Pájel jsem to pistolí Bernzomatic a plynem z láhve.Jako dráty jsem použil origo pro pájení duralu,jsou na fotce.Celkem to šlo a když jsem si myslel,že už to zvládám bravurně,tak při dokončování pájecích prací už témeř hotového rámu,mi kus rámu odkápl,kurňa to byl šok,ale povedlo se mi to vysilující prací, nakonec spájet zpět dohromady.
Tady odkaz na fotky:
http://griessl.rajce.idnes.cz/Stavba_Li ... al_do_S-3/

Stavba Liazky na trial do kat. S-3

Napsal: 01.10.2010 22:03
od mara126
je to velice zajímavé spojení několika výrobců podvozků.Ty kola jsou konečná volba nebo se ještě bude laboroval o vhodné kombinaci.

Napsal: 02.10.2010 13:28
od Grizzly
disky,co tam jsou, jsou jen na stavbu,abych měl v oku stále šíři auta,jinak se budou vyrábět disky na míru a pokud možno hodně podobné skutečnému autu,co se týče pneumatik,tak mám nakoupeno několik vzorků a tvrdosti a až bude mít auto finální váhu,tak se musí otestovat ty nejvhodnější,na kterých se bude potom jezdit.

6x6

Napsal: 02.10.2010 13:55
od MikeP
Pekny, uz aby to bylo hotovy...